Sevdiğiniz yazarların acımasızca eleştirilmesine hazır mısınız?Ya da hunharca eleştirilmeye...
Güzel yorumlar da olacak elbette...
Keşfedilmemiş yazarlar için bir fırsat ve dahası.
Tanınan yazarlar işe yaramaz mı?
Yoksa şu aramızda dolaşan tilki bir kitap hırsızı mı?
SAVAŞ MI İSTİYORSUNUZ? KAMOON!
"Ben bu milyonluk kitapların hepsinden iyi yazıyorum ama nerdeeee 100 kişi anca okuyor be kamil..." mi diyorsun yazar arkadaşım?
Sıkma be canını yettim de geldim.
Çalıntı kitaplardan bıkmadınız mı? Hırsız yazarlardan?
Bir amme hizmeti olarak hepsinin bir bir maskesini düşürüyorum (hadi yine iyisiniz).
"Fantastik" kategorisinde 34567856378577 tane elementli; "Genel Kurgu" kategorisinde 78346587346587 tane berdelli, töreli, zoraki evlilikli; "Genç Kurgu" kategorisinde 5678475683 tane bad boylu, yunan tanrılı, six packli, manyak sadistli kitaplardan sıkıldınız mı????
"YAHU BEN BU WATTPADDE ADAM AKILLI KİTAP OKUYAMAYACAK MIYIM A DOSTLAR??!!?" mı diyorsunuz?
Doğru yerdesiniz.
Sizlere -über-süper-aşmış-muhteşem-vay anasını sayın seyirciler-hayal gücüne bak elemanda-ben niye bunları düşünemiyorum zeus aşkına- dedirtecek bir takım kitaplar hazırladım.
Anam babam müjganım olsun gümbür gümbür geliyorum.
Anasını ağlatacağım buraların.
Herkese benden çay.
FEVKALADENİN FEVKİNDE ÖNEMLİ NOT:
Yapılan her eleştiri özel olarak o kitaba tahsis edilmiş olup wattpad kitaplarındaki genel yanlışları da kapsamaktadır. Demem o ki kendini geliştirmek isteyenler bütün eleştirileri okusun. Muhakkak kendinize çıkartacağınız bir ders olacaktır. En basit örneklerden biriyse "olumlu anlamda başını salladı" kalıbı.
Herkese ve her şeye giydiriyorum.
Sevgiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eleştiri Okları
RandomSevdiğiniz yazarların acımasızca eleştirilmesine hazır mısınız? Ya da hunharca eleştirilmeye... Güzel yorumlar da yazacağım elbette... Keşfedilmemiş yazarlar için bir fırsat ve dahası. Tanınan yazarlardan hangileri işe yaramaz? Hangileri kitap hırsı...