Aşırı Önemli Bir Takım Şeyler

380 63 51
                                    


Minionlar , merhaba.

Bundan sonra sizlere minionlar demeye karar verdim, çünkü çok sevimli duruyor ve bu durum hoşuma gitti.


Gündelik sıkıcı işlerle uğraşırken burayı elbette unutmadım. Kafamda türlü türlü şeyler dönüyor ve sizlerle paylaşmak, fikrinizi almak istedim çünkü sizin fikirlerinize bir miktar değer veriyorum.

Diyorum ki, eleştiriler aynı bu şekilde devam etsin ama konsepti genişletelim. Yani sadece eleştiri yapmanın biraz dışına çıkalım ve ortamlara kalite getirelim.

Örneğin sizlere edebi yazım tekniklerini, betimleme şekillerini, aksiyon sahnelerinin doğru yazımını öğreteyim diyorum; alınmayın ama bu konularda çok eksiksiniz. Gün içinde ara ara eleştiri istenen kitaplara bakıyorum da çoğu kişi allaha emanet yazı yazmış ve bu durum edebiyat seven minnoş kalbimi çok yaraladı.

Sadece teknikler ve kuramlar değil elbette, Jenna Hanım Ablanız sizleri düşünür. Sizden daha çok düşündüğü şeyse zavallı edebiyatımızdır. Örneğin hikayelerinizdeki karakterlerin çoğunun altı bomboş. BOMBOŞ. İnanın Ferdi Tayfur dinleyerek rakı masası kurup efkarlanacağım, o raddedeyim. Velhasılı sizlere karakterlerin psikolojik, travmatik ve çevresel altyapısını hazırlamayı; motivasyonlarını nasıl daha güçlü hale getirebileceğinizi de anlatabilirim.

Tabii talep olursa, kendim çalıp kendim oynamak istemem.

Sizin aklınıza gelen fikirler var mı? "Jenna Hanım bize şunu anlat, bunu öğret, şu aklıma takılıyor ama nasıl yaparım bilemiyorum. İmdat." dediğiniz hususlar var mı? Eğer varsa bu bölümün altına yorum olarak yazın, özelden mesaj atmayın çünkü tek tek dönmek zor oluyor ve takdir edersiniz ki bir sürü baş belası işim daha var. 


Hepinizi öpüyorum minionlar, sevgiler.

Eleştiri OklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin