Vakit gece yarısına gelirken, restauranttan çıkmıştık. Arabaya binip yola çıktık. Yolculuk sessiz geçmişti çünkü uykum gelmişti. Batuhan gözlerini yoldan ayırıp bana bakıyodu. Sonunda araba durmuştu. Camdan nereye geldiğimize baktım. Yabancı yerdi.
" burası neresi? "
Diye sordum. Gülümseyip "evim" demişti. İyi de hani beni eve bırakıcaktı. Yinede umursamayarak arabadan indim. Beni yemicekti heralde. Evin kapısına geldiğimiz de elimi tuttu. Zili çaldı. Açılmasını bekledikten sonra karşımıza siyah mini etek giymiş. Göğüs dekoltesi olan beyaz gömlekli sarışın bi bayan kapıyı açmıştı. Yaşı tahmini 20 lerde birşeydir.
'oha kızım kendine gel senin sevgilinin evinde hizmetli diye çalışıyo bu kız. Batuhan'ın yanında bu mini etekle bu dekolteyle' iç sesimin beni kendime getirmesini tebrik ederken kızın yüzüne baktım . O da önce elimize sonra bana baktı. Bozulmuş bi ifadeyle "hoşgeldiniz" diyip içeriye davet etti.
Sinirden iyice Batuhan'ın elini sıkmıştım. Canını acıtmıştım ki sanırım "hop hop güzelim . Elim"
Diyip elini çekti. Elini ovuştururken. Ukala bi gülümsemeyle merdivenleri çıkmaya başladı. "Hadi gel" seslenmesiyle onu takip etmiştim.Bi kapının önünde durduk. Bana kısa bi bakış atttı. Kapıyı açıp eliyle içeriye davet etti. İçeriye geçer geçmez kokusu burnuma çarpmıştı. Onun odasıydı . Oda resmen Batuhan kokuyodu.
İlerleyip odanın ortasında durdum. Hemen dolabı açıp içinden pijama çıkardı. Bana uzattı. Eliyle arkayı işaret edip "banyoda giyinebilirsin" dedi.Hiç cevap vermeden elindeki pijamaları alıp banyoya girdim. Hemen üstümü değiştirip yüzümü yıkadım. Aynada kendime baktım. Gerçekten çok komik olmuştum. Batuhan'ın pijamaları baya büyük olmuştu. Benden bi tane daha rahat girerdi. Hemen gülümsememi yüzümde soldurdum. Tirip atıcaktım gülmek olmazdı.
Banyodan çıkıp odaya girdiğimde yatağa uzanmış bi şekilde beni bekliyodu. Kafasını çevirip bakınca kahkaha atmaya başladı. Kahkaha sına eriyip biterken kendime geldiim. Noluyo yani hemen çözülmeler falan. Umursamaz bi şekilde bakış attım.
"Komik mi?"
Diye sordum. Gülme isteğimi bastırarak çünkü gerçekten komikti. Ayağa kalkıp yanıma geldi. Bi eliini belime sardı. Diğer eliyle saçımla oynamaya başladı.
" o aşağıdaki halin neydi"
Cevap vermedim.
Güldü belimi iyice sardı. " tirip mi atıyosun yoksa?" Diye dalga geçer gibi sordu. Evt aynen öyle yapıyorum.
" ne alakası var tirip falan atmıyorum"
" bu halin ne o zaman. Yüzün neden asık"Sinirlerim tekrar canlanmıştı." Valla bilmem sana sormak lazım. Evinde mini etekli, dekolteli, sarışın,aşırı derecede seksi bi kızı çalıştıran sensinn"
" hee sen Asu'yu kıskandın"
" seninde pek hoşuna gitti bakıyorum"" hayır canım. Ama o kızı o kadar önemsemene, kıskanmana gerek yok. Eğer rahatsız oluyosan işten çıkarabilirim."
" Zahmet olur "
Tekrar o muhteşem kahkahasını atıp sarıldı. Geri çekilen ben oldum. Yatağa doğru ilerleyip" artık uyuyalım" dedi. Kendini yatağa attı. "Hadi gel" gel diyip yatağın sağ tarafını gösterdi. Bende yatağa girip sırtımı ona döndüm. Biraz daha yatağın kenarına çekilip gözlerimi kapattım. Oflayarak belimden tutup kendine çekti. Beni kendine doğru çevirip burnumu öptü. Tıp kı çocukken ki verdiği ilk öpücük gibi burnumdan. "Hadi ama yeter bu kadar sıkıldım bu tirip atan senden. Ben sorularıyla beni çıldırtan çenesi düşük Esin'i istiyorum dedi.
Ne çenesi düşükmü. Kaşlarımı çatarak" çenesi düşükmü? Kusura bakta sen beni konuşturmasan ben o kadar konuşmam. Bi şey yaparken açıklama yapsan sorularımla seni bıktırmam. Kendine üşengecim bi o kadar da konuşkanım demiyoda gelmiş bana çenesi düşük diyo. Sensin çenesi düşük. " hızlı konuşmamın sonunda nefes alıp kaşlarımı çatmaya devam ettim.
Gülüp beni iyice kendine yapıştırdı. Başımı boynuna gömüp kokusunu içime çektim. Şaçlarımdan öpüp
" işte benim kızım" dedi.
Bu söylediğine gülüp boynundan öptüm. Bi anda kasıldı. Ne olduğunu anlamadım ama umursamadım. Belki de boynunda öpülmekten hoşlanmıyodu.Biraz daha sokulup huzurlu bi uykuya bıraktım kendimi.
Batuhan'dan
Sabah yüzümde hissettiğim öpücüklerle gözlerimi açtım.
Günaydın diyip sırıttı karşımdaki kadın. Kadınım. Günaydın diyip dudağına bi öpücük kondurdum. Geri çekilmeye çalıştım fakat olmadı Esin kollarını boynuma sarıp beni tekrar öpmeye başladı. En sonunda yine boynumdan öpüp geri çekildi.donup kaldım. Şu boynumdan öptüğünde nasıl şeyler hissettiğimi bilseydi bi daha öpmeye korkardı."Bi daha bunu yapma " dedim. Neyi bunumu diyip tekrar boynumda öptü. Nefesim kesilir gibi oldu. Kıkırdayıp geri çekildi. Kendimi zor tutuyodum. Gözlerine bakarken bugün doğum günü olduğunu hatırladım. Madem öyle ödeşicektik. Bugün güzel bi oyun oynıcaktım ona. Umursamaz bi tavırla yataktan kalktım. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Şu an içimdeki ses yatağa geri dönüp ona sarılmak istediğimi söylesede gidemezdim. Oyunumu iyi oynamalıydım. Banyodan çıkıp üstümü giyinmeye başladım. Bi ara homurtulanması gelmişti. Sanırım önünde giyindiğim içindi yine de hiç ona bakmadım. Yatağın kenarından telefonumu alıp tam odadan çıkıcaktım ki karşımda durdu.
"Noluyo"
"Bişey yok akşama kadar burda kal geldiğimde seni evine bırakırım" dedim soğuk bi biçimde. Gözleri dolmaya başlamıştı. Hemen odanın kapısını açıp çıktım. İçimden onu içerde öye bıraktığım için küfürler yağdırdım kendime. Ama yapıcak bişi yoktu. Evden çıkarken koşar adım karşıma Asu geldi. "Günaydın Batuhan bey " diyip sırıttı. Ahh bide Asu problemi vardı. "Günaydın Asu. Ee... seni işten çıkartıyorum. İşsiz kalma diye senin için başka bi iş ayarladım . Akşam geldiğimde evde olma." Aslında kızın bi suçu yoktu ama prensesimiz kısakandığı için ve ben de tirip çekemiyceğim için böyle olmak zorundaydı. Evden çıkıp arabama bindim. Bugün güzel geçicek ti. Çünkü bugün özeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK HAYAT
ChickLitKaranlık hayatım var benim. Yanlız başıma yaşadığım. Bedenen dünyada olup, ruhen baska diyarlara gittiğim. Karışmayın yalnızlığıma, ihtiyacım yok sahte insanlara.