"Cem, benimle evlenir misin?"
"EVET!" diye adeta kükredi Cem. "YÜZ KERE BİN KERE EVET!"
Kahkahalarım bütün sahilde yankılanırken sıkı sıkı sarıldım Cem'e.
"Kusura bakma tek taş alamadım. Artık geri döndüğümüz zaman hallederiz."
Başını salladı Cem. "Asla, tek taş olmadan evlenmem zaten Ceyda!"
"Manyak." Diyerek güldüm.
"Ne oluyor?!" Karanlıklardan koşarak gelen iki kişiyi gördük. Az sonra Gözde ve Arslan nefes nefese yanımıza gelmişlerdi.
"Ne bağırıyorsunuz kızım?" Diye sordu Gözde.
"Bir şey mi oldu?" Diye sordu Arslan.
"Evleniyoruz oğlum!" Diye bağırdı Cem. "Ceyda bana evlenme teklifi etti!"
"Ne?" Diye sordu Gözde. "Ne? Ne? Ne!"
Gülümseyerek başımı salladım. "Kusura bakma kuzen, ben senden önce evleneceğim."
"Ay Allah'ım sen benim aklıma mukayet ol."
Arslan, bizi tebrik etti. Kafamızın güzel olmasının verdiği yetkiye dayanarak şarkılar söyledik. Cem bize üçlü çektirdi.
"Hişt! Bir, iki, üç! Lay lay lay lay lay lay lay lay lay! Ooo Karşıyaka!"
"Karşıyaka ne alaka ya?" Diye sordu Gözde. "Göztepe oğlum o Göztepe!"
"Ulan bu gece senin için Göztepe!" Diye bağırdı Cem. Ve sonra yeniden üçlü çektik.
"Bir, iki, üç! Lay lay lay lay lay lay lay lay laaaay! Ooo Göztepe! Lay lay lay lay lay lay lay lay lay laaaay! Ooo Göztepe!"
***
Gözde Çevik
Arslan'la beraber bu iki aşık sarhoşu zar zor arabaya bindirmiştik.
Onlar arabada aşklarını yaşarlarken biz Arslan'la masayı toplamış, büyük arabanın büyük bagajına yerleştirmiştik. Katlanan masalar candır...
Sonunda arabaya binip İzmir'in yolunu tuttuk.
"Arslan, ne yapacağız bunların ikisi de zil zurna?" Diye sordum.
"Benim yarın sabah çok erken kalkmam lazım. Sen ara annenleri Ceyda'da kalacağım de, Ceyda'yla kalın. Bende Cem'i kitlerim birine."
"Emin misin? İstersen Cem de bizimle kalsın?"
"Ikisiyle de baş edebilecek misin?"
"Ederim ederim. Hadi sen bizi Ceyda'nın evine bırak."
Telefonumu çıkarıp anneme bir mesaj yazdım.
Anne Ceyda çok sarhoş oldu. Korkma ben alkol almadım. Bu gece Ceyda'da kalacağım.
Aradan beş dakika geçtikten sonra cevap geldi.
Tamam kızım ama sabah erken gelin temizlik yapmamız lazım.
Gözlerimi devirdim. Cumartesi akşamı Arslanlar beni istemeye gelecekler diye bütün evi dip temel temizlemek istiyordu. Çok saçma!
Anne ne gerek var? Ev temiz. Pis değiliz ki biz!
Benim hunharca mesajlaşmamı gören Arslan merakla baktı.
Gözde sen ne anlarsın ki! Ne diyorsam onu yap!
Ofladım.
Peki anne.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Patron (!)
Humor*TAMAMLANDI* Bir genç kız hayal edin. Yirmi bir yaşında, hayatının baharında bir genç kız. Şimdi o kıza biraz farklı özellikler yükleyin. Diğer kızlardan biraz daha deli, biraz daha değişik, biraz daha farklı. Biraz daha çılgın! İşte kızımız; Gözd...