~3~

42 10 1
                                    

Όταν επιτέλους σταμάτησα και κατέβηκα από το αμάξι κοίταξα γύρω μου και η πόλη ήταν γεμάτη με ανθρώπους οι οποίοι πήγαιναν πάνω κάτω κάποιοι τρέχοντας άλλοι ήταν χαλαροί , κάποιοι πήγεναν στην δουλειά τους άλλοι απλά έκαναν την βόλτα τους !
Βρισκόμουν στο κέντρο και παντού υπήρχαν μαγαζιά . Κοίταζα δεξιά και αριστερά και με εξαίρεση τους ανθρώπους έβλεπα τα ψηλά κτήρια της πόλης και της ταμπέλες που υπήρχαν ! Όλα έλαμπαν από κάθε γωνιά του κτηρίου .
Οι βιτρίνες ήταν ωραία στολισμένες και τα φώτα της πόλης μόλις είχαν ανάψει..
Καθώς τριγυρνουσα σαν χαμένη και κοιτούσα δεξιά και αριστερά νοιώθω να πέφτω πάνω σε κάτι η βασικά πάνω σε κάποιον.

? Είσαι καλά ; χτύπησες ;

Λ: όχι όχι είμαι καλά . Συγγνώμη εγώ έφταιγα δεν έβλεπα που πηγαίνω.

?: φαίνεται πως είσαι καινούργια στην πόλη.

Μου λέει και μου δίνει το χέρι του για να με βοηθήσει να σηκωθώ.

Λ: ναι είμαι καινούργια εδώ .

?: ελπίζω να σου αρέσει η πόλη
μας.ξεχασα να σου συστηθω είμαι ο Jason.

Μου λέει και μου τείνει το χέρι του .

Λ: Λιάνα χάρηκα . Του απαντάω , εκείνος μου χαμογελάει και με κοιτάζει στα μάτια .

J: λοιπόν χάρηκα που σε γνώρισα .
Εγώ πρέπει να πηγαίνω διότι με περιμένουν.

Λ:τα λέμε .
Του είπα και προχώρησα πως τα κάτω .

Περπατώντας κάμποση  ώρα κατέληξα στο εμπορικό κέντρο και μιας και βρέθηκα εκεί είπα να κάνω κάποια ψώνια.

Μπήκα μέσα σε ένα μαγαζί και κοίταζα κάποια ρούχα μέχρι που μια κοπέλα ήρθε κοντά μου . Η κοπέλα φαινόταν πολύ ψηλομύτα. Για να είμαι ειλικρινής είχε καβαλήσει το καλάμι !

Δεν της έδωσα σημασία απλά προχώρησα και εκείνη την στιγμή με κοιτάει και με σκουνταει.

Γειά σου μου λέει . Την κοιτάω και της απαντάω . Μου τείνει το χέρι της και μου λέει είμαι η Ρεβέκκα. Εκείνη την στιγμή πέρασε μια κοπέλα  όμορφη αλλά όχι τόσο εμφανισημη. Η Ρεβέκκα εκείνη την στιγμή τεντωσε το πόδι της και η κοπέλα βρέθηκε στο πάτωμα.

Ρ: άκου να δεις Άντζελα εδώ δεν θα ξανά πατήσεις το πόδι σου το κατάλαβες ; και άσε το αγόρι μου ήσυχο αν θες την μίζερη ζωή σου !!

Λ:πως τολμάς να της μιλάς έτσι ! Ποια είσαι εσύ που θα της απαγορεύεις να έρχεται και να ψωνίζει ;

Ρ: εσύ μην ανακατευεσαι !

Λ: θα ανακατεβομαι από την στιγμή που ξέρω ότι φέρεσαι άσχημα σε μια κοπέλα που δεν σου έκανε τίποτα .
Τράβα από εκεί που ήρθες και πάρατα την κοπέλα ήσυχη.

Εκείνη με Κοίταξε με ένα δολοφονικό βλέμμα τέλος  γύρισε και έφυγε.

Λ:έλα σήκω.
Της είπα και την βοηθησα να σηκωθεί από το πάτωμα.

Α: σε ευχαριστώ πολύ που με υπεραστικές αλλά δεν χρειαζόταν.

Λ: μην λες βλακιες. Δεν ήταν σωστό να σου μιλάει έτσι από την στιγμή που δεν της είπες τίποτα !
Άντζελα σε λένε σωστά ;

Α: ναι εσένα ;

Λ:Λιάνα χάρηκα.

Της είπα και έτεινα  το χέρι μου.
Και εγώ μου απάντησε και έτσι βγήκαμε από το μαγαζί και ξεκινήσαμε να περπατάμε.

Α: σε ποιο πανεπιστήμιο μπήκες φέτος ;

Λ: στο Χίλτον.

Α: αλήθεια ; και εγώ εκεί πηγαίνω .

Λ: τέλεια θα είμαστε μαζί.

Α: φυσικά αλλά δεν ντρέπεσαι να κυκλοφορείς μαζί μου ;

Λ: γιατί να ντρέπομαι ; δεν καταλαβαίνω .

Α: ε να κοίτα δεν είμαι και τόσο εμφάνισημη δεν είμαι και τόσο όμορφη ενώ εσύ είσαι ακριβώς το αντίθετο !

Την κοίταξα περίεργα και την τσέκαρα από τα πόδια μέχρι το κεφάλι.

Λ: λοιπόν για να είμαι ξεκάθαρη εγώ δεν έχω κανένα απολύτως θέμα αλλά έχω μια ιδέα .

Α: για πες μου.

Λ: θα σου κάνουνε μια μικρή μεταμόρφωση.

Α:αλήθεια θα το κάνεις αυτό για εμένα ;

Λ: ναι θα σε κάνω κουκλαρα . Λοιπόν θα σου πω που μένω και αύριο θέλω να έρθεις οπότε θες και θα ξεκινήσουμε με την μεταμόρφωση μετά θα βγούμε για ψώνια και μετά θα πάμε στο γυμναστήριο. Τη θα πεις ;

Α:τέλεια σε ευχαριστώ πολύ.

Η Άντζελα είναι πολύ όμορφη κοπέλα αν και χρειάζεται λίγο να περιποιηθει τον εαυτό της τότε είναι που θα είναι γκομενακι, έχει τέλειο σώμα αν και χρειάζεται λίγο σύσφιξη οπότε εγώ θα τα κανονίσω όλα . Και να την κάνω να νοιώθει καλά με τον εαυτό της . Όχι ότι έχω κάποιο πρόβλημα έτσι όπως είναι τώρα ίσα ίσα είναι πολύ όμορφη αλλά εκείνη δεν νοιώθει καλά και δεν έχει αυτόπεποίθηση οπότε θα προσπαθήσω με αυτόν τον τρόπο να την βοηθήσω.

Good or Bad ?Where stories live. Discover now