Οι ώρες περνούσαν και όλο και πιο πολύ πλησίαζε η ώρα να πάω στην καινούργια μου δουλειά .
Η αλήθεια είναι ότι αγχώνομαι λίγο από την στιγμή που δεν είναι απλά καφετέρια αλλά και μπαρ . Πφφφ την έχω ανάγκη αυτή την δουλειά οπότε θα το υποστώ .Flashback
Λ:Άργησες κούκλα μου!
Α: Συγγνώμη αλλά είχε κίνηση...Α: πάμε στην γνωστή καφετέρια;
Λ: πάμε.Μετά από λίγο είχαμε φτάσει στην καφετέρια και έτσι κάτσαμε σε ένα τραπέζι και αρχισαμε να συζητάμε .
Αρχικά την είπα για την καινούργια μου δουλειά και μετά με την σειρά της μου είπε ότι ξεκίνησε σεμινάρια στην ζωγραφική .
Χάρηκα πολύ για εκείνη όταν το άκουσα διότι ήξερα ότι αγαπούσε την ζωγραφική όσο αγαπούσα και εγώ την φωτογραφία .End Flashback
Η ώρα ήταν 9 και εγώ είχα φτάσει στο σπίτι και πλέον έπρεπε να ετοιμαστώ για την καινούργια μου δουλειά . Μπήκα στο μπάνιο και πέταξα τα ρούχα μου στο πάτωμα . Έπειτα μπήκα στο ντουζ και έκανα ένα ωραίο ζεστό μπάνιο !
Έβαλα σαμπουάν στο κεφάλι μου και άρχισα να κάνω ένα ελαφρύ μασάζ, έπειτα έβαλα μάσκα μαλλιών την άφησα μέχρι να περιποίηθω το υπόλοιπο σώμα μου και στην τελική ξεπλυνα τα μαλλιά μου,τέλος απλά τυλίχθηκα στο μπουρνούζι μου .
Όταν βγήκα μάζεψα τα ρούχα μου που ήταν στο πάτωμα και τα έβαλα στα άπλυτα.
Μπήκα στο δωμάτιο μου πήγα μπροστά από την ντουλάπα και διάλεξα τα ρούχα που θα φορουσα το βράδυ.
Έπειτα ισιωσα τα μαλλιά μου και βάφτηκα ελαφρά, τέλος φόρεσα τις γόβες μου και το άρωμά μου και κατέβηκα τις σκάλες . Πήγα στο σαλόνι και πήρα την τσάντα μου την οποία την είχα αφήσει στον καναπέ πήρα τα τα κλειδιά από το ξύλινο τραπεζάκι και βγήκα έξω από το σπίτι.Πώς άραγε θα είναι η πρώτη μου βραδιά στην δουλειά ;
Αναρωτιέμαι αν θα έχω προβλήματα και τα λοιπά . Όταν το συζήτησα με τους γονείς μου δεν είπαν τίποτα, ενώ ο αδερφός μου είπε ότι θα περάσει για να δει αν χρειάζομαι κάτι ή αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα .
Πραγματικά κάποιες φορές χαίρομαι που υπάρχει και αυτός .
YOU ARE READING
Good or Bad ?
Teen FictionΑυτή η ιστορία αναφέρεται στην 18 χρονη Λιάνα . Η οποία μετακομίζει στο Λος Άντζελες και τυχαία κάνει γνωριμία με μια κοπέλα την Άντζελα. Η οποία στη συνέχεια θα έρθει πολύ κοντά με την Λιάνα . Η Λιάνα μεταμόρφονει την φίλη της σε μια κουκλαρα και...