Την επόμενη ημέρα η Άντζελα ήρθε στο σπίτι όπως το κανονίσαμε.
Λ:έτοιμη ;
Α: θα πονέσει;
Λ: όχι πολύ.
Της είπα και άρχισα να γελάω , εκείνη με κοίταξε τρομαγμένη με ένα βλέμμα το οποίο έλεγε σοβαρά τώρα ;
Λ: έλα πλάκα σου κάνω , πάμε πάνω !
Της είπα και την τράβηξα από το χέρι. Εκείνη την στιγμή ο αδερφός μου κατέβαινε , μας χαιρέτησε και συνέχισε προς τον δρόμο του.
Καθώς εμείς μπήκαμε στο δωμάτιο μου πείρα τα πράγματα τα οποία θα χρησιμοποιουσα και έτσι την έβαλα να κάτσει σε μια καρέκλα.Λ: λοιπόν το φρύδι σου είναι φοβερό όσο για το πρόσωπο σου επίσης αλλά έχεις πολλά μαύρα στίγματα οπότε θα σου κάνω μια μάσκα για να καθαρίσει .
Μετά θα σου κάνω αποτρίχωση στα πόδια και στα χέρια .Α: γιατί στα χέρια ;
Λ: θα κάνεις 3 φορές συνολικά μετά δεν θα είναι τόσες πολλές.
Α: α οκ.
Λ: Όσο για το ντύσιμο σου είναι λίγο παράξενο οπότε θα πάμε στο εμπορικό για ψώνια .
Α: ας ξεκινήσει το πάρτι τότε.
Μου είπε ενώ ήξερε ότι θα πονέσει .
Αλλά είχε πλάκα .Πρώτα της έφτιαξα την μάσκα προσώπου και έπειτα καθώς χρειαζόταν 40 λεπτά ξεκίνησα να της κάνω αποτρίχωση στα χέρια.
Κάποια στιγμή την κοίταξα και είδα τα δάκρυα της να τρέχουν από τον πόνο.Λ: δεν είναι κάτι θα το συνηθίσεις.
Της είπα, εκείνη με κοίταξε και έδειχνε να ηρεμεί κάπως.
Καθώς τελείωσα την αποτρίχωση στα χέρια της έβαλα ένα λαδάκι το οποίο δεν έκανε το δέρμα λαδομενο έπειτα την πήγα στο μπάνιο και της έβγαλα την μάσκα . Ήταν λες και έβλεπα άλλο άτομο 😂Μετά αφού το πρόσωπο της ήταν καθαρό συνέχισα με την αποτρίχωση στα πόδια. Εκεί δεν είχε πρόβλημα φαινόταν ότι και αυτή έκανε αποτρίχωση μέχρι το γόνατο.
Λ: κατέβασε το παντελόνι.
Α: έχεις σκοπό να με βιασεις;
Λ: αν ήταν έτσι θα το είχα κάνει τώρα και ώρα της είπα και ξέσπασα σε γέλια ενώ αυτή με κοιτούσε με ένα βλέμα στυλ μάγκας και έτσι .
Όταν επιτέλους σταμάτησα να γελάω της είπα : αντε τελείωνε να κάνουμε την αποτρίχωση και μετά να περάσουμε στα πιο ευχάριστα που δεν πονάνε.
Εκείνη κατέβασε το παντελόνι της και της έκανα αποτρίχωση και πάνω από το γόνατο. Μισή ώρα αργότερα είχαμε τελειώσει.
Α: λοιπόν πάμε για ψώνια ;
Είπε με ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη.
Λ: let's go my friend.
Πήραμε τα πράγματα μας και βγήκαμε από το δωμάτιο μου , κατεβήκαμε τις σκάλες και εκεί ήταν ο αδερφός μου .
Λ: πέτα μου τα κλειδιά του αμαξιου μου .
Θ: έλα να τα πάρεις.
Λ:πφφφ καλά
Την στιγμή που έφτασα εκεί κοντά για να πάρω τα κλειδιά με τράβηξε και με ρώτησε : ποια είναι αυτή η κουκλαρα ;Λ: αυτή η κουκλαρα είναι η φίλη μου και βγάλε αυτό που έχεις από το μυαλό σου αυτή τη στιγμή αν δεν θες να τσακωθούμε.
Θ: καλά ντε μην γαβγιζεις.
Λ: αν κάνεις κάτι πίστεψε με όχι απλά θα γαβγίσω αλλά θα σε σκοτώσω ζωντανό !!
Του είπα με ένα ύφος και βγήκα από το δωμάτιο.
Ξέρω πως είναι αδερφός μου αλλά δεν παύει να σημαίνει ότι δεν παίζει με τα κορίτσια οπότε όσο πιο μακριά από τοις φίλες μου τόσο πιο λίγα προβλήματα θα έχουμε . Και ειδικά γαϊδούρι σαν και αυτόν δεν αξίζει μια τέτοια κοπέλα.
Μετά από 20 λεπτά είχαμε φτάσει στο εμπορικό με την Άντζελα και έτσι ξεκινήσαμε να τριγυρναμε τα μαγαζιά.
Μπήκαμε παντού δεν έμεινε μαγαζί στο οποίο να μην είχαμε μπει.
Από παντελόνια μπλούζες μέχρι παπούτσια και εσώρουχα .5 ώρες μαζί με την καινούργια μου φίλη. Στην παλιά μου πόλη ποτέ δεν έκανα κάτι τέτοιο με τις φίλες μου διότι εκείνες πάντα είχαν κάτι ποιο σημαντικό να κανουν.
Και επίσης ποτέ δεν με αφηναν να τους κάνω τίποτα ενώ η Άντζελα είναι το κάτι άλλο . Ακόμα και αποτρίχωση με άφησε να της κάνω . Αυτό θα πει εμπιστοσύνη ακόμα και αν δεν με ξέρει και πολύ καιρό ! Θα της δείξω όμως ότι έκανε την σωστή επιλογή και με εμπιστεύτηκε.Α: σε ευχαριστώ πολύ για όλα όσα έκανες για εμένα. Πως μπορώ να σε ευχαριστήσω;
Λ: δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς αλλά μιας και το είπες μπορείς να κάνεις κάτι !
Φόρεσε ένα από τα φορέματα που διάλεξες έλα από το σπίτι να σε βάψω εκτός και αν το κάνεις μόνη σου και το βράδυ θα με πας στο καλύτερο κλαμπ του Λος Άντζελες.Α:έγινε φιλενάδα θα είμαι στο σπίτι σου στις 23:00 να είσαι έτοιμη 😙
YOU ARE READING
Good or Bad ?
Teen FictionΑυτή η ιστορία αναφέρεται στην 18 χρονη Λιάνα . Η οποία μετακομίζει στο Λος Άντζελες και τυχαία κάνει γνωριμία με μια κοπέλα την Άντζελα. Η οποία στη συνέχεια θα έρθει πολύ κοντά με την Λιάνα . Η Λιάνα μεταμόρφονει την φίλη της σε μια κουκλαρα και...