Μόλις βγήκα από το μπάνιο έβαλα τα ρούχα που είχα διαλέξει για την βραδινή έξοδο.
Έπειτα βαφτηκα έβαλα το αγαπημένο μου άρωμα , τα παπούτσια μου και πλέον ήμουν έτοιμη.1 ώρα αργότερα
Άκουσα το κουδούνι να χτυπάει και έτρεξα αμέσως . Μόλις άνοιξα αντίκρισα την Αγγελική και η αλήθεια είναι ότι ήταν πολύ όμορφη.Α: είσαι πανέμορφη !!!!
Λ:σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου αλλά και εσύ δεν πας πίσω 😉
Μπήκαμε μέσα στο αυτοκίνητο της και ξεκινήσαμε προς το κλαμπ.
Μετά από 20 λεπτά ήμασταν εκεί.
Όταν μπήκα είδα εκατοντάδες άτομα να χορεύουν στο ρυθμό τις μουσικής.Α:πάμε στο τραπέζι μας . Τα παιδιά μας περιμένουν .
Όταν φτάσαμε εκεί η Αγγελική μου γνώρισε κάποια παιδιά και έπειτα κάτσαμε στις θέσεις μας .
Ένοιωθα ένα ζευγάρι ματιά καρφωμένα σε εμένα αλλά δεν έδωσα σημασία .Λ: σήκω να χωρεψουμε. Είπα στη Αγγελική και εκείνη με ακολούθησε. Σε κάποια φάση παρατηρήσαμε ότι τα ποτά είχαν φτάσει στο τραπέζι, έτσι πήγαμε στο τραπέζι και καθησαμε. Όταν τα ποτά μας τελείωσαν παραγγειλαμε και άλλα. Εκεί που μιλούσα με ένα από τα κορίτσια που μόλις γνώρισα παρατήρησα το αγόρι μου με μια κοπέλα . Βασικά πρώην αγόρι μου ήμασταν μαζί πριν μετακομίσω. Μόλις το έμαθε μου είπε ότι τελειώσαμε . Δεν είχα καμία όρεξη να τον έχω μπροστά μου όλο το βράδυ έτσι πείρα τα πράγματα μου και είπα στην Αγγελική ότι πάω σπίτι . Δεν ήθελα να την αφήσω μόνη της την Αγγελική αλλά από την άλλη ήξερα ότι είναι με την παρέα της .
Βγήκα από το μαγαζί και 2 χέρια με τράβηξαν , σήκωσα το πρόσωπο μου και τον αντίκρισα.Λ: άσε με ήσυχη.
Μ: θέλω να μιλήσουμε ! 2 λεπτά
Λ: ωραία λοιπόν τι θες ;
Μ: εσένα πίσω !!
Λ: βλέπω έχεις πολλά όνειρα . Εγώ όμως θα σου πω ένα πράγμα ΌΧΙ. Εσύ ήσουν αυτός που με άφησε μόλις μετακόμισα και μάλιστα πηγές και με την κολλητή μου . Που την θεωρούσα βασικά κολλητή μου . Και σήμερα εμφανίζεσαι με αυτήν και μου λες ότι με θες πίσω ; αι στο καλο!
Τράβηξα το χέρι μου και αρχήσα να τρέχω. Χωρίς να το καταλάβω δάκρυα είχαν αρχίσει να τρέχουν στα μάγουλα μου. Εκείνη την στιγμή σταμάτησε μπροστά μου ένα αμάξι , ήταν το παιδί που μου γνώρισε η Αγγελική και το παιδί που με κοιτούσε συνέχεια!
Χωρίς δεύτερη σκέψη ανέβηκα στο αυτοκίνητο. Δεν ήξερα που πηγαίναμε και η αλήθεια είναι ότι εκείνη την στιγμή δεν με ένοιαζε ιδιαίτερα.
YOU ARE READING
Good or Bad ?
Teen FictionΑυτή η ιστορία αναφέρεται στην 18 χρονη Λιάνα . Η οποία μετακομίζει στο Λος Άντζελες και τυχαία κάνει γνωριμία με μια κοπέλα την Άντζελα. Η οποία στη συνέχεια θα έρθει πολύ κοντά με την Λιάνα . Η Λιάνα μεταμόρφονει την φίλη της σε μια κουκλαρα και...