Ντριιινννννν ντριιιιινννμν
Λ: σκασε επιτέλους ηλιθιο αντικείμενο😠
Σηκώθηκα και συρθηκα μέχρι το μπάνιο μπήκα στην ντουζιέρα και έκανα ένα ωραίο κρυω ντουζ με το οποίο ξύπνησα λίγο . Όταν βγήκα έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπο μου και έπειτα μπήκα ξανά στο δωμάτιο μου . Πλησίασα την ντουλάπα μου και έβγαλα ένα ζευγάρι εσώρουχα ..
Τα φόρεσα και μετά βρήκα και τα ρούχα που θα φορούσα ..Μπήκα ξανά στο μπάνιο και βάφτηκα ελαφρά . Αφου έβαλα τα παπούτσια μου πείρα το κινητό μου και κατέβηκα στην κουζίνα .
Λ: ο αδερφός μου λείπει τέλεια ..
Έκατσα με την ησυχία μου και έφαγα το πρωινό μου .
Σήμερα έπρεπε να πάω να ψάξω για μια δουλειά και έτσι αποφάσισα να κάνω μια βόλτα και να δω αν βρω κάτι .
Μετά από αυτό ίσως πάρω την Αγγελική για να πάμε μια βόλτα .Αφού έφαγα άφησα το πιάτο μου στο νεροχύτη και το έπλυνα . Μετά πείρα τα κλειδιά του αμαξιου μου .
Βγήκα έξω ανέβηκα στο αμάξι και έφυγα.Όταν έφτασα στο κέντρο βρήκα ένα πάρκινγκ όπου εκεί άφησα το αυτοκίνητο μου .
Πείρα την τσάντα μου από το αμάξι και κατέβηκα . Περπατούσα αρκετή ώρα αλλά δεν έβρισκα τίποτα για να μου αρέσει . Και δεν μπορώ να πάω σε κάποια εταιρία διότι ακόμα σπουδάζω βασικά φέτος μπήκα στην σχολή .
Πφφ...
Έτσι όπως περπατούσα είδα μια καφετέρια που ζητούσαν σερβιτόρα. Δεν έχω άλλη επιλογή σκέφτηκα.
Μπήκα στην καφετέρια και ζήτησα να μιλήσω κάποιον επικεφαλή .?: Γειά σου , μου είπαν ότι ενδιαφέρεσαι για την θέση ως σερβιτόρα.
Λ:ναι
?: εγώ είμαι ο Χάρης . Λοιπόν θα σου κάνω κάποιες ερωτήσεις και έπειτα μπορείς να ξεκινήσεις .
Όπως ξέρεις αυτή η καφετέρια λειτουργεί και ως βραδυνο μπαρ.Λ: ναι το ξέρω
Χ: ωραία λοιπόν , πάμε στο γραφείο μου.
Ο Χάρης είναι ένας σχετικά νέος άνθρωπος και φαίνεται αρκετά καλός στην δουλειά του .
Χ: λοιπόν όπως σου είπα και πριν εγώ ειμαι ο Χάρης . Λοιπόν θέλω να σε ρωτήσω αν έχεις τυχόν κάποιες αρρώστιες ή κάποιες αλλεργίες για να ξέρουμε εάν τύχει κάτι να μπορούμε να δράσουμε γρήγορα .
Λ: δεν έχω κάτι ή τουλάχιστον όταν έκανα εξετάσεις δεν είχα κάτι .
Χ: πότε έκανες τις εξετάσεις ;
Λ: πριν μισό μήνα .
Χ: Εντάξει θέλω μόνο να μου φέρεις τα χαρτιά για να τα δω . Αλλά μέχρι τότε μπορείς να ξεκινήσεις .
Λ: Εντάξει.
Χ: λοιπόν ξεκινάς από σήμερα το βράδυ . Θα έρθεις στις 11:30 το βράδυ .
Λ: Εντάξει .
Χ: λοιπόν θα τα πούμε το βράδυ .
Ακόμα κάτι . Εάν τυχόν έχεις κάποιο θέμα με κάποιο πελάτη εννοώ διάφορα πειράγματα και τα λοιπά θα απευθύνεσαι σε εμένα οι στους μπράβους οι οποίοι συνήθως είναι και έξω από την πόρτα αλλά υπάρχουν και μέσα στο μαγαζί για λόγους ασφαλείας.Λ: Εντάξει . Σας ευχαριστώ πολύ για αυτήν την ευκαιρία .
Χ: δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς .
Βγήκα από το μαγαζί και πείρα τηλέφωνο την Αγγελική..************************************
Γειά σας παίδες ❤
Ελπίζω να είστε καλά .Λοιπόν ανέβασα καινουργιο κεφάλαιο όπως βλέπετε.
Συγγνώμη που δεν ανεβάζω συχνά παρτ απλά ξεκίνησα τα φροντιστήρια και τώρα πρέπει να προσαρμοστω στο πρόγραμμα ..
Τέλος πάντων να μην σας κουράζω .
Σας υπόσχομαι ότι θα προσπαθήσω να ανεβάζω πιο συχνά κεφάλαια.
Guten nacht 😙#Λυδία
YOU ARE READING
Good or Bad ?
Teen FictionΑυτή η ιστορία αναφέρεται στην 18 χρονη Λιάνα . Η οποία μετακομίζει στο Λος Άντζελες και τυχαία κάνει γνωριμία με μια κοπέλα την Άντζελα. Η οποία στη συνέχεια θα έρθει πολύ κοντά με την Λιάνα . Η Λιάνα μεταμόρφονει την φίλη της σε μια κουκλαρα και...