Bad Girl 4.Bölüm

195 16 0
                                    

4.Bölüm

~~Neler Olacak~~

3.bölüm özeti:Ji Yeon'un babası sarhoş bir şekilde Ji Yeon'un odasına girmişti ve Ji Yeon dayanamamış evden kaçmıştı:::

Ji Yeon evden çıkar sokak sokak gezer.Otobüs garına gider ve bunda yıldır yaşadığı yerden Gangnam dan ayrılır.

...........................

Babası kızının odasında sızmış bir şekilde kalmıştır.Annesi eve gelir.Odasına gider ancak kocasını bulamaz.Sonra kızının odasına gider.Yatağın dağınık olduğunu ve kocasının sızmış olduğunu görür.Olduğu yerde yere çöker.

Ağlamaya başlar.Sonra içinden ''-Hayır hayır sadece burada uyumak için gelmiştir-''diyerek ayağa kalkar.

Kocasını dürterek uyanıdırır.Kocası onu görünce birden telaşa kapılır ''Karıcım hoş gel~din.Ne zaman geldin sen?''der.

Karışı ''Ji Yeon-ah nerede?''diye zar zor yutkunarak sorar.

Kocası ''Şey bilmem bilmiyorum''der telaşlı bir sesle.

Karısı ''Gömleğin neden üzerinde değil.Kemerin , kemerin neden çıkmış peki''

Kocası ''Şey hava sıcaktı o yüzden.Kemer de yatarken sıkar diye.''

Karısı ''Neden bu oda neden burada uyuyorsun söyle bana''

Kocası ''Odamda uyuyamadım bende burada uyumak istedim''der ve bu şekilde geçiştirir.

Kadın kocasını dinledikten sonra yine ona inanıp odasına gider.Çalışma odasında masanın üzerinde bir kağıt görür.

Çantasını bırakıp kağıdı eline alır.''Bu ne böyle çok karışık ve çirkin yazılmış''diyerek kağıda iyice bakar.

Daha sonra okumaya başlar '' 'Bana...' ahh bu ne 'inan~ma~lıydın' ''Annesi bu yazıyı okuyunca sandalyeye birden oturur.''Bu olamaz değil mi yani Ji Yeon olamaz değil mi?Hayır hayır ahh hayır olamaz''diyerek ağlamaya başlar.

Daha sonra telefonunu titreyen elleri ile alıp tuşlara basarak şoförü arar.Şoför bu geç saatte arayanın kim olduğunu bilemez telefonu direk açar ''Alo!''der uyku sersemliği ile.

Kadın ''Benim Min Young-ah.Evine geliyorum konuşmamız gerek''

Ajussi ''Hanımefendi iyi misiniz?'' ''Alo!Alo!' ne oldu ya''der ve kalkıp kapıyı açar.

Kapıyı açar açmaz Kadın içeri girir.Ajussi ''Bir sorun mu var Hanımefendi?''

Kadın ''Ji Yeon evden kaçmış''der.

O sırada su içmek için kalkan Kang Chi de bunu duyar.Çok şaşıran Kang Chi sesizce onları izler.

Kadın ''Evimizde kameralar açıktı değil mi kayıtları getirir misin hemen?''der vücudu titriyor sesi de titrek çıkıyordu.

Ajussi hemen kayıtları getirdi.Kayıtları televizyona bağlayarak açtı.

Kang Chi ise gizlenmiş o da izliyordu.

Evden bir süre sonra kıyafetleri yırtık bir şekilde çıkan Ji Yeon'u gördüler.

Ajussi ''Ji Yeon'a ne olmuş böyle.''

Kadın ''Sen benim en iyi arkadaşımsın.Bu yüzden sana söyleyeceğim.Ji Yeon söyledi ama ben bir türlü inanmadım ona inanmasdım kızıma''diyerek ağlamaya başlar.

Ajussi ''Ne anlat bana''

Kadın ''Kocam Tao Rang ,Ji Yeong u taciz ediyormuş''

Ajussi ''NE?''diye bağırır.

Kang Chi'nin gözleri fal taşı gibi açılır.Gözleri dolar.O gün neden gömleği açık bir şekilde eve geldiğini anlamış olur.Gözünden yaşlar süzülür.

Ajussi ''Taciz?Nasıl yani sözel?''

Kadın ''Ha~hayır cinsel''diye hıçkırarak ağlar.

Ajussi ''Onu öldüreceğim.Öz kızı değil diye ona yaptığına bak''

Kang Chi bu sözü de duyar.

Birden merdivenlerden iner.Babası da onu görür.Hemen evden çıkar.

Ajussi ''Kang Chi-ah nereye?''diye bağırır.

Kang Chi köprü altına doğru koşmaya başlar.

Ji Yeon orada değildir ama o bir ümit oradadır diye düşünür.

Kang Chi köprü altına iner.Orada olmadığını görünce tam geri gidecektir ki bir taşın arasına sıkışmış bir mektup zarfı görür.

Zarfı açar.Okumaya başlar.

''Merhaba Kang Chi.Evden kaçtığımı öğrendiğinde buraya gelebileceğini düşündüm.Kang Chi-ah bana ne olduğunu biliyor musun?Bilmiyorum ama bilmeni de istemiyorum.Kang Chi-ah ailemi sevmiyorum.Onlardan nefret ediyorum.Daha fazla dayanamadım.Beni umursamayan bir aileye ne kadar dayanabildiysem dayandım.Ama bu kadar bitti.2 yıl oldu Kang Chi-ah tam 2 yıldır beni mutlu eden kişi ile birlikteydim.Seninle.Bu hayatta beni en çok mutlu eden sen oldun.

Hayat ne kötü değil mi?Bir tarafta insan gülerken bir yanda ağlıyor.Bir tarafta insan yaşama başlarken bir tarafta ölüyor.Ben burada ağlayan tarafım sanırım.

Seninle bir daha görüşür müyüz bilmiyorum.Görüşürsek yüzüne bakabilir miyim bilmiyorum.Bilmediğim ne kadar çok şey var değil mi?Ahh Tanrı çok acımasız.Hiçbir zaman kaderimde gülmeme izin vermedi.Benim mutlu olmamı hiç istemedi , hiç izin vermedi.Kang Chi-ah ben kötü biri miyim?Neden bu kadar kahır çekmek zorundayım ki.Bende gülmek hayatımı yaşamak istiyordum.Ama artık hayat benim için gülmeme mi söylüyor.

Bugünden sonra Ji Yeon öldü.

Kang Chi-ah 2 ylıdır sana söylemediğim bir şey var.

Seni Seviyorum.Seni gerçekten sevdim Kang Chi-ah.Bunu sana bakarak söylemeyi çok istedim.Ama artık imkansız değil mi?

Üzgünüm.Kendine iyi bak... Kim Ji Yeon.''

Kang Chi okurken ağlamaktan kendini alamaz.Hıçkırarak ağlamaya başlar.Dayanamaz ve ''Ahh Ahhhhhh~~''diye bağırır.

Kalbine elini yumruk yaparak vurmaya başlar.Yere çöker.Pantolonu suya değmiş ıslanmıştır ama Kang Chi ağlamayı sürdürür.

Ayağa kalkar veayaklarını yere sürterek eve doğru gelir.Üzeri islanmıştır.Babası kapıyı açar.

Babası ''Oğlum nereye git-''derken Kang Chi birden üzerine yığılır ve bayılır.

_-_Bölüm Sonu_-_

Bad Girl 나쁜 여자Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin