3.Bölüm
~~Annesine Anlatıyor~~
2.bölüm özeti:::Kang Chi hızlı davranıp Ji Yeon'a hislerini söylemiş ve Ji Yeon dan da bir cevap beklemiştir.Bakalım kızımız bunca sıkıntısı varken kabul edebilecek mi?:::
Kang Chi ''Hadi söyle senin hislerin ne?''bir ümit 'bende seni seviyorum'demesini bekliyor terleyen ellerii pantolonunda silmeye çalışıyordur.
Ji Yeon ''Şey, biz henüz yeni tanıştık ve ben seni pek tanımı~''Kang Chi sözünü keserek ''Tanırız.O zaman beraber gezdikçe tanırız bir birimizi''der gülümseyerek.
Ji Yeon ''Sen çok iyi birisin.Okey kabul.Ama kesinlikle yalan falan olmayacak''
Kang Chi sevinçten ne yapacağını bilemez.Daha sonra birden durur soğuk bir şeilde bakarak ''Aslında çevremde çok kız var ama işte baktım senin sevgilin yok ben de senin canın sıkılmasın sen de bu duyguyu tat dedim''diye gururunu daha fazla düşürmemeye çalışır.
Ji Yeon ''Öyle mi?Canım sıkılmıyor du ki benim.Madem o yüzden yapıyorsun.Teşekkürler.Ve bay bay''der ve gider.
Kang Chi koşup onu durdurur ''Ya off tamam işte gururlu davranmaya çalışıyordum.Kabul seni seviyorum''der.
Ji Yeon birden durur onun için seni seviyorum sözü bir ilktir. ''İlk kez''der.
Kang Chi ''Ha?''
Ji Yeon ''İlk kez biri bana seni seviyorum diyor.Ailem bile demezdi hiç''der.
Kang Chi ''Hoşuna gittiyse hep söylerim.Bundan sonra kız arkadaşımsın''der.
Ji Yeon'un annesi gelir ve Ji Yeon evine gider.
Annesi ile hiç konuşmaz yatağına uyumak için yatar.O sırada annesi içeri girir.
Annesi ''Kızım neyin var senin?''
Ji Yeon ''Anlatırsam üzülebilirsin ama dayanamıyorum artık yeter''
Annesi ''Ne anlat bana''
Ji Yeon ''Konu başkan(babam).O tuhaf anne.O bana kızı gii davranmıyor.Birçok baba kızına, kızı gibi davranır ama o öyle değil.O bana çok yakın.Aşırı yakın yani''
Annesi ''Bu iyi değil mi canım''
Ji Yeon ''Hayır iyi değil anlamadın.Fazla yakın.Seviyor gibi aşık gibi birşey.Benim dudağımdan öpüyor...''ağlamaya başlar kafasını aşağı eğip ''...vücuduma dokunuyor.Birçok kez bunu yaptı.Bilgisayardan açık videolar açıp beni yanın çağırıp bana da zorla seyrettiriyor''
Annesi ''Ne?''
Ji Yeon ''Bıktım diyorum sana yeter artık onunla konuş yada beni yatılı bir okula gönder''
Annesi ''Kızım yanlış anlamışsındır sen''
Ji Yeon ''Bana inanmıyor musun?''der göz yaşını silerek.
Annesi ''Abartıyorsundur.Ama yine de onunla konuşacağım''der ve odadan çıkar.
Ji Yeon yatağına yatar ''Anne üzgünüm''diyerek ağlamaya başlar.Sesi çıkmasın diye de ağzını eli ile kapatır.
...............~~.............~~..............~~................
Sabah olur Annesi Ji Yeon'un odasına girir.Onu uyandırır ve ''Babanla konuştum bak senin abartmanmış işte.O sadece ''O benim kızım dudağından öpemez miyim.Ayrıca onunla hiç o tü şeyler seyretmedim.Onun vücuduna da dokunmadım'' dedi.Kızım abartmışsın sen canım.Gidip babandan özür dile hadi''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Girl 나쁜 여자
Storie d'amore~~ Konusu ~~ Tüm akrabalar içerisinde en gözde aile.En mutlu aile.Ama aslında öyle değil.Aralarında acı çeken biri var o da Ji Yeon.Babası tarafından cinsel tacize uğrayan Ji Yeon ailesinden nefret etmektedir.Birgün dayanamayıp annesine herşeyi anla...