12.Bölüm
11.Bölüm özeti::Min A Kang Tae'nin odasını girmiş ve Kang Tae onu kendine doğru çekmiştir.:::
Kang Tae Min A'yı kendine doğru çeker.Min A'ya sarılır.
Min A birden sarılınca korkmuş ve şaşırmıştır.Kendini geri çekmeye çalışır.Ancak Kang Tae Min A'ya çok sıkı sarılmıştır.
Min A ''Kang Tae-ah~~''der hafif bir sesle.
Kang Tae ''Min A-ah intikamın...''der ve soluğunu tutarak ''...devam edecek misin?''der.
Sonra yavaşça Min A'yı kendinden uzaklaştırır.
Min A ''Devam edeceğim tabi.Demiştim sana.Onlar beni mahvetti bende onları mahvedeceğim''.
Kang Tae ''Min A-ah peki ya Kang Chi?''der.
Min A ''Neden bahsediyorsun?Kang Chi?Kang Chi'yi umursamıyorum''der sertçe bakarak.
http://youtu.be/eTFzyFT4IHE
Kang Tae ''Peki kalbin?Beynin umursamıyor olabilir.Beynin unutmuş olabilir peki ya kalbin?''diye bağırır.
Min A gözleri dolmuş bir şekilde ''Beynimde kalbimde artık onu bitirdi.Sadece intikamım var.Kang Chi?Ondanda intikamımı alacağım.Onu tekrar kendime aşık edip,ondan başkan hakkında bilgi alacağım.Ve işim bittiğinde onu bırakacağım''der.
Kang Tae''Onu kendine aşık edeceksin.Min A-ah ya sonra sende aşık olursan.O zaman ne olacak''der üzgünce.
Min A Kang Tae'nin elini tutarak ''Olmayacağım göreceksin''der.
Kang Tae Min A'nın tuttuğu elini hızla çeker.Min A şaşırır çünkü ilk defa böyle yapıyordur.
Kang Tae ''Yorgunum yatacağım çıkar mısın?''der ve yatağa uzanıp sırtını döner.
Min A bugün burada yanyana yatalım mı?''der.
Kang Tae ''Yorgunum dedim Min A-ah''der sertçe.
Min A ses çıkarmadan odadan çıkar.Kapıyı hafifçe aşarak odadan çıkar ve kapıyı kapatır.Kapıya yaslanır e öylece durur.
Kang Tae Min A'nın gittiğini anlayınca sırt üstü yatağa uzanır.Sonra Min A ile ilgili düşüncelere dalar.Min A'nın eve ilk geldiği zamanı düşünür.Banyoya girip çığlık çığlığa ağlarken ki halini hatırlar.Ne kadar zor bir hayatının olduğunu tekardan anlamış olur.
Sonra yataktan kalkar.Odada bir o yana bir bu yana gider.Odadan çıkar.Hızla Min A'nın odasına gider.Kapıyı hızla açıp içeri girir.Kapıyı ardından kapatır.Birkaç adım atar.Min A'yı yatağında göremez.
Endişelenir.Nerededir diye düşünür.Sonra Min A'Nın kapısını birden açar.Tam çıkacaktır ki kapıyı açtığında karşısına Min A çıkar.
Kang Tae onu görünce çok rahatlar.Min A'yı tuttuğu gibi odaya çeker.Kapıyı ardından kapatır ve Min A'ya sarılır.Min A gözleri dolu bir şekilde sevinerek Kang Tae'ye sarılır.
Kang Tae''Üzgünüm çok üzgünüm Min A-ah öyle yapmamalıydım''der.
Min A''Neden özür diliyorsun.Sorun değil''der.
Kang Tae''Bir daha asla seni üzmeyeceğim.Söz veriyorum''der gözleri dolmaya başlar.
Min A ''Kang Tae-ah, her zaman beni mutlu etmek zorunda değilsin.Bana bağır,küfret,tokat at.Ama hep sen kendini üzüyorsun.Şuan sende yanlış yaptığımı biliyorsun.Ama yine de ''Ben'' olduğum için doğru yaptığımı sanıyorsun.Hayır sanmıyorsun öyle düşünüyorsun.Çünkü sana göre hep ben doğru yapanım değil mi?''der ve kolları ile Kang Tae'yi kendinden uzaklaştırır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Girl 나쁜 여자
Romansa~~ Konusu ~~ Tüm akrabalar içerisinde en gözde aile.En mutlu aile.Ama aslında öyle değil.Aralarında acı çeken biri var o da Ji Yeon.Babası tarafından cinsel tacize uğrayan Ji Yeon ailesinden nefret etmektedir.Birgün dayanamayıp annesine herşeyi anla...