~~Kang Tae Sevdiğini Açıklayacak Mı?~~

137 16 1
                                    

11.Bölüm

:::10Bölüm Özeti::Kang Tae Min Suu'nun yanına gidince Min A yalnız kalmış ve Kang Tae-ahhhh diye bağırmıştır:::

Min A ''Kang Tae-ahhhhhh''der.

O sırada onlarla görüşmeye gelen Kang Chi Min A'nın yanına koşar.Yanına gelir.İki eli ille Min A'nın'omzuna elllerini katmıştır ''İyi misinz?''der.

Kang Tae koşarak yanına gelir Min A'nın.Kang Chi'yi itekler ve Min A'nın elini tutar.Bir diğer eli ile de Min A'nın çenesinden tutup başını kaldırır.Min A dolmuş gözleri ile Kang Tae'nin yüzünü görünce tuttuğu soluğunu bırakır.Kang Tae ''Üzgünüm.Min A-ahh çok üzgünüm bir daha olmayacak''der.

Min A hemen ona sarılır.Kang Chi ve başkan şaşkınca ikisine bakarlar.Başkan bir sorun mu var diye sorur.

Min A onun sesini duyunca daha da sıkı bir şekilde sarılır Kang Tae'ye.Kang Chi Kang Tae'nin sırtına bakar.

Min A öyle bir sarılmıştır ki Kang Tae'nin sırtında etini avucu içine almıştır adeta.Kang Chi daha sonra Kang Tae'nin yüzüne bakar.Kang Tae sadece Min A'ya sıkıca sarılmıştır.Sanki hiç acı çekmiyordur.

Min A sarılırken şunu fark etmiştir.Onun yanınagelen kişi Kang Chi olsa bile onun yanında sakinleşememiştir.Onu rahatlatan tek kişi Kang Tae'dir.

Birkaç dakika böyle kalırlar.Kang Tae Min A'nın sarılması bitince onu Min Suu'nun yanına götürür.Kang Tae Min A'ya bakarak ''Onlara bir açıklama yapmam gerek.Bu yüzden Min Suu'nun yanında bekle beni olur mu?''der.ve arkasını dönüp gidecektir ki Min A onun ceketinden sıkıca tutuyordur.Kang Tae bunu görünce Min Suu'ya bakar.

Min Suu ''Ben hallederim.Yemek saati hadi gidin biraz hava alın yemek yiyin.Ben hallederim herşeyi gidin szi''der.

Kang Tae ''Saol canım''der ve Min A'nın elinden tutup onu götürür.

Kang Chi ''Kang Tae'nin Min A'nın elini tuttuğunu görünce nedensizce tuhaf hisseder.Sonra da Min Suu'ya bakar.

''Birşey mi oldu.Min A-ssi neden öyle davrandı''diye sorar.

Min Suu ''Min A yalnız kalmaktan nefret eder.Psikolojik birşey.Küçüklüğünden...''derken başkana nefretle bakarak ''...yaşadığı bir olay onu bu hale getirdi.Fazla mı dramatik oldu ne?Her neyse Kang Tae'siz hiç birşeye gitmez.Şimdi izninizle yemek yemek için gitmem gerek''der ve çıkar.

Kang Chi başkanın yanından ayrılıp ''Beraber yemek yesek sorun olur mu?''der.

Min Suu nefret ederek bakar ve sonra gülümseyerek ''Tabii''Der.

Beraber iş yerie yakın bir yere giderler.Şanstır ya Min A ile aynı restoranda gelmişlerdir.

Min Suu ''Ah onlarda burada''der.

Uzaktan onlara bakarlar.Kang Tae Min A'nın elleri titrediğinden ona kendisi yemek yediriryordur.

Min A ''Sanırım yiyebilirim artık.Sen daha yemedin''der.

Kang Tae'de Min A'Ya uzattığı yiyeceği kendi ağzına tar.''Bak işte yiyorum''Der ağzı dolu bir şekilde.

Min A'da gülümser.

Kang Tae ''Ooo gülümsedin''der.

Min Suu ''Bak onlara nasıl da mutlular''der gülümseyerek.

Kang Chi hiç de mutlu olmamıştır onları böyle gördüğüne.Nedenini bilmese de Min A'nın gülümsediği kişinin Kang Tae olmasından rahatsızdır.İçinden ''-Neden böyleyim-''diye düşünür.Sonra tekrar Min A'ya bakar.İçinden ''-Olamaz değil mi?Yani ben, bu kıza, yok canım...''der ve Min A'nın uzaktan da olsa yüzüne hayran hayran bakarak ''-...ben bu kıza aşık olmuş olamam değil mi?Ah ne yapacağım ben yaa-''der.

Bad Girl 나쁜 여자Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin