14.Bölüm Kang Chi Ne Yapıyor?

107 14 0
                                    

14.Bölüm

13.Bölüm özeti:::Min A Kang Chi görsün diye Kang Tae'yi öper .Kang Tae de sinirlenip gider.

Min A arkasını dönüp koşar ve Kang Tae'nin kolundan tutup önüne geçer.'Ben sadece planımı uyguluyorum'der.

Kang Tae'Plan öyle mi?Peki bu planda benim görevim ne?''

Min A ''Ne demek bu?''

Kang Tae''Peki ben ne yapmalıyım.Beni öpmen gerektiğinde öpeceksin.Benimle yatman gerektiğinde de yatacak mısın?''der

Min A sinirlenip ona tokat atar.Kang Tae sinirlenir ve gider.

Min Suu Min A'nın yanına gelip ''Sizin neyiniz var böyle?Siz böyle değildiniz''der.

Min A da sessizce ''Evet değildik''der.

Min Suu Min A'nın elinden tutup onu çeker ve götürür.

-------------

Eve gelirler.Dışarıdan Min A Kang Tae'nin odasının olduğu yere başını kaldırıp bakar.Işığı açıktır daha sonra kapanır.

Min A ve Min Suu yataklarına gidip yatarlar.Sabah olur Min Suu yine erkenden kalkıp kahvaltı ediyordur.Min A da gelir.Kang Tae'nin kapısı açılır.Min A tepki vermez ama gelip kahvaltı edecek midir konuşacak mıdır merak ediyordur aslında.

Ancak Kang Tae ses çıkarmadan merdivenden iner ve kahvaltıya bile gelmeden kapıyı açıp çıkar.

Min Suu Min A'ya bakar.

----------------------------

Otele gelirler.Başkan(Min A'nın babası)'ın kapısı çalınır.İçeri giren sekreteridir.

Başkan ''Buldun mu?''

Sekreter ''Evet efendim herşey dosyanın içinde''

Başkan ''Gidebilirsin''

Sekreter çıkar.Dosyayı açar.

İçinden Min A'nın resimleri çıkar.Daha sonra aile bilgileri çıkar.Kağıdı okur.

Kağıtta Min A'nın gerçek adı Park Ji Young,babasının adı Kim Tao Rang,annesinin adı herşey yazıyordur.

Amerikaya kim tarafından gönderildi?Orada neler yaptı?Şuan kimlerle yaşıyor?hepsi yazıyordur.

Başkan bunları okuyunca çok şaşırır.Kızı olduğunu öğrenince ne yapacağını bilemez.

Kapı çalar.Başkan dosyayı saklar.''Girin''der titremiş sesi ile.

Gelen Kang Chi'dir.''Efendim karşı otel bir sonraki yapacağımız toplantıda açığımızı arayacak biliyorsunuz değil mi?''

Başkan ''Hı?Aa evet biliyorum''der 

Kang Chi şaşkınca ''Birşey mi oldu efendim''der

Başkan ''Hayır''der.

Kang Chi odadan çıkar.

Min Suu ile karşılaşır.Min Suu''Akşam yemek yiyelim mi?Arkadaşça hiç yemek yemedik maalesef olaylı karşılaşmalarımız oldu''der.

Kang Chi ''Akşama randevum var üzgünüm''der ve telefonu ile birinin arayıp oradan uzaklaşır.

---------------

Akşam olur Kang Chi restoranta gelir.İş adamları ile birlikte otururlar.

İş adamları karşıt otelin hissedarlarıdır.

Adamlar ''Vereceğiniz birşey olduğunu duyduk''der.

Kang Chi cebinden flash disk i çıkarıp adama verir.

Adam ''O otelde çalıştığınız halde bize yardım etmeniz şaşırtıcı gerçekten.Daha önce oteldeki bilgileri de sızdırmıştınız''der.

Kang Chi ''Yapmam gerekenler var.Alacağınızı aldınız artık.Üzümünü ye bağını sorma demişler''

Adam ''Tao Rang Başkana düşmanlığın mı var yoksa''

Kang Chi adamın o sözünden sonra birşey söylemez.

Adam ''Peki alacağımızı aldık.Bağdan haberimiz olmasa da olur biz gidelim''der ve kalkıp gider.

Kang Chi ''Başkan Tao Rang bitecek.Onu kendi ellerimle bitireceğim''der.Ve yıllar önce Ji Yeong'a olanları hatırlar.Gözleri dolmaya başlar.

Kalkıp o da gider.

-----

Min A eve gelir.Kapıyı açıp içeri girecektir ki Kang Tae çıkar karşısına.

Min A ile birbirlerine bakarlar daha sonra Kang Tae yanından gider evden çıkar.

Min A dönüp ''Bir yere mi gidiyorsun?''der.

Kang Tae önce durur birşey diyecektir ama sonra geri yürüyüp gider.

Min A attığı tokat için böyle olduğunu düşünür.İçeri girer.

-----------------

Sabah olur yine Kang Tae hiçbir şey söylemeden çıkar.

Otel toplantısı vardır.Karşıt otellerin toplantısı yapılacaktır.Hazırlıklar yapılıyordur.

Kang Chi olanlar için sabırsızdır.Herkes Min A,Min Suu,Kang Tae,Kang Chi,Başkan toplantıya girerler.

Toplantı başlar.Toplantı karşıt otelin büyük bir arsa içinde yapacakları yeni oteldir.

İki otelde o arsayı istiyordur.Tao Rang'ın oteli arsaya uygun bir şekilde çizim hazırlamış taslak olarak onu sunacaktır.

Ancak diğer otel onların kullandığı otel tasarımını kendileri hazırlamış olarak gösterirler.

Kang Chi gülümser.

Başkan yansıtmada kendi projesindeki tasarımı görünce çok şaşırır.Yabancı şirket ortakları Tao Rang'ın da projesini göstermelerini ister.

Tao Rang'ın yardımcısı o projeyi de gösterir.Tasarım aynıdır.Yabancı ortaklar çok şaşırır.Aynı olan bu tasarım için açıklama beklerler.

Tae Rang Başkan''Bu bizim tasarım onların olamaz.Bizzat ilgilendim bu tasarım hazırlığı için''der.

Karşı otel başkanı ise ''Efendim bu daha önce bizim yaptığımız bir tasarımdır diyerek tasarım dosyasından tarihleri gösterir.Onlarınki daha önce olarak gösterilir.

Şirketin büyük hissedarı olan yabancı ortak John Lee karşıt otelin projesini uygun görür ve arsa onların olur.

Başkan Tao Rang çalıntı tasarım alan biri oalrak görünür.

Toplantı biter herkes çıkar.Min A Min Suu Kang Tae şaşkındır.Ne yapacakalrını bilemezler.

Kang Chi ise toplantıdan çıkıp odasına gider.

Koltuğa oturur kilitli oaln çekmeceden Ji Yeon'un fotoğrafını çıkarıp ''İntikamını alacağım Ji Yeong-ah merak etme''der.

_-_ Bölüm Sonu_-_

Bad Girl 나쁜 여자Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin