Събудих се от слънчевата светлина. Огледах се наоколо и видях дрехите ми на пода. Отне ми няколко минути да осъзная къде съм. Това е леглото на Денис. Дрехите ми са на пода, какво се е случило? Обърнах се на другата страна и бях сама. В къщата беше доста тихо.
Станах от леглото и взех дрехите от пода. Облякох тениската на Pierce the veil и късите черни дънкови панталони. Отидох в банята. Това беше единствената чиста стая в къщата. Имаше много продукти за коса. Отидох пред огледалото. Гримът ми беше леко развален, но не можех сега да го оправя. Не си носех гримовете и го изтрих. Косата ми беше в ужасно състояние. С пръсти я оправих, като се надявах да изглеждам добре.
Излезнах от банята. Тръгнах по дървените стълби, които водеха до долния етаж. Нямах представа колко е часът. Слънцето изгрява рано през месец Май. Трябваше да потърся телефона си. Отворих вратата за хола и надникнах в стаята.
Това, което видях ме накара да се усмихна. Денис лежеше на черния диван, прегръщайки възглавница и увит в одеало. Той беше дълбоко заспал. Опитвайки се да не наруша съня му, ходех бавно към дивана, за да си взема телефона. 6 съобщения. След като проверих бързо съобщенията от Доминик, че съм направила голяма грешка, прибрах телефона в джоба си.
На масата видях лист и химикал. Написах бележка на Денис да я види, когато се събуди, без да съм тук. След като поставих бележката на масата, нещо ме сграбчи отзад.
–Ти си се събудил. - казах.
–Мхм, няма да ходиш никъде, любов. - Денис се засмя.
–Щях да отида да видя майка ми, но може ли и ти да дойдеш с мен? - попитах. Бях нервна, защото не знам как да и го кажа и как ще реагира.
–Разбира се. Нека да се преоблека.
Изпратих съобщение на майка ми.
–Готова ли си, скъпа? - той се беше облегнал на рамката на вратата. Беше неочаквано бързо да се проготви за толкова кратко време. Излязохме от къщата му и отидохме в колата.
25 минути по-късно бяхме пред дома на майка ми. Тръгнахме заедно към вратата. Позвънях на звънеца. Тишина. Отново звъннах и вратата се отвори широко.
–Мамо, трябва да говорим. Да отидем в кухнята?
-----------
Прегърнах я и изтичах до горния етаж, за да заведа Денис в стаята ми. Той се усмихна широко, като видя колко плакати на Asking Alexandria има залепени на стената. Изглеждаше и леко изненадан.
–Какво? Не мога ли да ви бъда фен? - засмях се и хвърлих възглавница към него. Усмихна се и застана пред гардероба.
–Сега ще опаковаме всичкия ти багаж. - отвори един шкаф и започна да оглежда. Загледах се в роклите, които нито веднъж не съм обличала. В крайна сметка майка ми се съгласи да поддържа стаята, както е, в случаи, че се върна. Започнах да ги прибирам в сака.
Оставих Денис да прибира останалата част от дрехите ми, докато аз отлепях всички плакати от стената. Денис извъртя очи като ме видя, дори хвърли плюшеното мече към мен. Това призова война. Хвърляхме помежду си дрехи и играчки. Изправих се леко и неочаквано Денис ме избута нежно до стената. Доближи се по-близо и ме гледаше право в очите.
Хвана ръцете ми, като преплете пръстите ни. Имах някакво чувство към Денис, откакто го познавам. Това чувство, никога не съм го преживявала с Доминик или с някой друг. Хиляди мисли минаваха през главата ми, сърцето ми ускори ритъма си. Мина около минута и Денис изглеждаше, че се чуди какво да прави.
Устните му приближиха врата ми.
–Красива си, Грейс. - и това беше всичко. Отдръпна се, огледа ме и се изправи.
Не можех да разбера какво се случи. Какво означаваше? Как се чувствах? Въпроси без отговор.
Стоях може би около 30 секунди след това се върнах към приготвянето на багажа, спомняйки си за всички гримове. След това седнах на леглото, гледайки Денис. Чудех се какво ли мисли. Той изглеждаше перфектно.