5

15 2 0
                                    

Бяхме в колата. Този път му предложих различна музика, но първоначално не беше съгласен. Пуснах песен на all time low и запях, а Денис се усмихваше. Не мога да пея, но ме прави щастлива. Както очаквах нямах съобщения от мама. Не ме притесняваше това.

Слязохме от колата и тръгнахме към гаража на групата. (Упражняват се в гараж) Аз и Денис бяхме първите пристигнали. Седнах тихо на стола и започнах да гледам техни албуми и снимки от концерти. Сигурна съм, че повечето групи не пазят такива неща. В албумите имаше снимки, които ги няма в интернет и се изненадах.

Толкова много се усмихвах, Денис забеляза, дойде и видя албума, който гледах. Хванах ръката му, изправяйки се. Постави татуираните си ръце на кръста ми, избутвайки ме срещу него.

-Съжалявам за тази сутрин, но беше толкова хубаво.

-Съжаляваш? Защо? Беше толкова невероятно. - звучах малко по-щастливо, отколкото трябваше.

-Съжалявам, че направих това.

-Но аз исках да.. - спрях, осъзнавайки какво говоря. Оставих Доминик съвсем скоро и сега излизам с Денис. Но беше ясно всичко, което исках да кажа. Той ме избута до стената като вчера сутринта и увих краката си около него. Грубо започна да ме целува. Целувките ставаха все по-бързи и страстни.

Всичко беше толкова хубаво, докато не чухме колата да паркира отвън. Отдръпнахме се един от друг, преструвайки се, че нищо не е станало. Вратата се отвори. Бен изтича и ме прегърна силно.

-Грейс! Не съм те виждал от много време. Липсваше ми. - никога не съм била толкова близка с него. Изглеждаше добър човек, но не е тих като Денис. Никой не беше.

Сам, Джеймс и Камерън влязоха, усмихнаха се и помахаха. Тези момчета, особено Джеймс, бяха легенди. Започнаха с въпросите. Имах чувството, че нямат край.

-Вие двамата.. най-накрая заедно ли сте?

-Не.. -отговорих.

-Тогава защо си отново с нас?

-Липсвахте ми. - лъжа.

-Какво правихте двамата тук?

-Приготвяхме се.

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Jan 21, 2018 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

Someone, Somewhere | D. S.Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt