Във връзката с Денис не ми харесва, че той излиза с други хора повече, отколкото с мен.
Мразех факта, че го използваха за парите, славата и добротата му. Заслужава много повече от това.Хората знаеха, че сме много близки, имаше наши снимки навсякъде в интернет. Питаха ме непрекъснато дали сме заедно, което винаги дразнеше приятелите ми. Но в крайна сметка никой не се е държал с мен толкова добре, колкото той.
Бяхме се сгушили в леглото. В тази светлина той изглеждаше наистина много добре.
-Добро утро. - прошепна той.
-Помислих, че спиш. Изглеждаш толкова добре.
-Ела тук. - той ме качи върху него. Гледах го в очите. Постави ръцете си на кръста ми.
Толкова много исках да го целуна и вътрешно си мисля, че и той чувстваше същото.
-Ще направиш ли едно нещо за мен? - попита. Изглеждаше различно. Нервно.
-Разбира се. Какво.. - преди дори да завърша изречението си той постави меките си устни върху мойте. След като се отдръпна погледна в очите ми.
Изправи се и аз седях на скута му. Постави ръката си на бузата ми, избутвайки ме по-близо до него. Целувките сега бяха по-силни, по-страстни. Бавно започна да слиза надолу.
Върна се към устните ми. Той се справяше наистина много добре, знаеше какво кара едно момиче да се чувства добре.
Огледа ме от горе до долу и прехапа устните си. Това го направи да изглежда доста секси.
Двамата бяхме заети да мислим над това, което направихме. Бих казала, че му хареса. Той е толкова перфектен. Това направи приятелството ни по-интересно.