Niall POV
Na 15 minuten te luisteren naar een preek van Steffy waarop ze zou moeten thuisblijven en een 2 minuten antwoord van Simon wisten we eindelijk waar we naartoe gingen... HAWAÏ!!
*in het vliegtuig*
Het kan niet genanter worden, Harry zit bij Louis en Zayn, Rani zit bij Liam en ik ben verplicht om te zitten dat mij met elke vezel in haar lichaam haat, Steffy..
Ik snap eigenlijk niet wat ik heb misdaan, oke ik heb Lux gevraagt om haar nummer te gaan vragen en ik heb Zayn laten verdrinken maar ik heb daarvoor wel mijn redenen..
Steffy POV
Nooit had ik gedacht dat ik naar Hawaï zou gaan, en ik had er zeker nooit aangedacht om naar Hawaï te gaan met one direction, or with the boy that I dislike.. Nee ik haat Niall niet.. Ik zou nooit iemand kunnen haten, zeker niet als ik de persoon niet ken, ik haat gewoon hoe Niall me liet voelen die ene dag..
Op dit moment was ik muziek aan het luisteren en naar buiten aan het staren, Niall was een 'gentleman' om mij de stoel aan het raam te geven..
"Why do you hate me?" Vroeg Niall, ik dacht niet dat het de bedoeling was dat ik het hoorde omdat hij het zo stil vroeg dus negeerde ik hem maar.
"Steffy?"
"Steffy, are you awake?"
"Yeah Horan I am awake.. Why?"
"Did you hear my question?"
"When?"
"Just now? Why do you hate me?"
"*zucht* I don't hate you Niall.. I have a strong disliking in you.. I hate the way you made me feel, like I was some kind of monster that would eat you right after you'ld ask for my number. If that even makes sence.."
"It does.. And I'm terribly sorry, I shouldn't have done that.. But I do have my reasons why I did that, but I'm not ready to tell you yet, I'm sorry.."
"It's okay, I don't fully forgive you yet, 'cuz I don't know what your reasons are yet, but I do understand.."
--------------------------------------------
Een nieuw deel!!! Eindelijk!!
Sorry voor het lange wachten :s
Like en comment wat je denkt!
Byee peopsss!
~Steffy~
JE LEEST
~Dutch edition~ Let's go to the pool
FanficDit verhaal gaat over twee meisjes, Rani en Steffy, dat hun droom leven. Ze werken in een hotel in Londen nadat ze van België naar Londen zijn verhuisd. Wat zal er gebeuren als de meisjes One Direction zullen ontmoeten wegens hun werk? Lees en ontde...