Tak jako kazdy pracovni den, tak jako kazdy tyden ve stejnou hodinu, presne ve 4:55 zazvonil Damienovy budik. Vzdy tam hrala pisen Athemn of the angels. Byl to jako kazdy obycejny den. Vztal, oblekl se, nahazel do batohu veci, odemkl a otevrel dvere do chodby, sel po schodech nahoru a otevrel potichu dalsi dvere, protoze jeho rodice spaly. Vesel do kuchyne, zacal si varit kavu, do hrnku si dal dve lzicky rozpustne kavy a dve lzicky cukru. Potom kafe zalil a nalil do nej mleko. Potichu odesel, sesel ze schodu k hlavnim dverim, odemkl je, otevrel a vesel na dvur. Kafe polozil na stul, ubalil si cigaretu, sedl si na lavecku, zapalil si, sluchatka dal na usi a poslouchal. Vzdy na dvore sedel aspon 20 minut. Odnesl hrnek, vzal batoh, zamkl za sebou dvere a sel na autobus. Nez prijel autobus, stihl si zapalit jeste jednu nebo dve cigarety (podle toho, jakou mel chut). Nastoupil do autobusu, a vzdy si sedl dozadu k pravemu oknu, byl vzdy krasny vyhled na vychod slunce. Cesta trvala 10-15 minut, podle toho, jaky jel ridic. Kdyz prijel do mesta, vystoupil z autobusu, sel si k automatu pro kafe a sel si zapalit. Byl to tyden praxe, takze mel 10 minut, nez mu prijede dalsi autobus. Vzdy to stihal bez problemu. Sedl si do MHD a jel 15 minut, nez dojel skoro ke skole. Za tu cestu stihl to kafe vypit. Vystoupil, vyhodil do kose kelimek od kavy, zapalil si a vzdy dokouril presne u skoly, kde cigaretu tipl a hodil do kose. Vzdy, kdyz prisel k hlavnim dverim, prijela jeho tridni ucitelka, pozdravil a sel dal pres dlouhou chodbu do satny, kde se prevlekl, a sel na pracoviste. Jeho mistrova sedela uz na pracovisti a vykladala si s uklizeckou. Damien pozdravil, sundal si zidly, sedl si a dal poslouchal pisnicky. Bylo 7 hodin, kdyz zacala praxe, nemel moc v lasce sve spoluzaky, takze si sebou vzdy bral druhe sluchatka, aby je nemusel poslouchat. Po nastupu si napsal neco do sesitu, a pak zacal svou praci. Byl to optik, v ten den po dlouhe dobe nemusel brousit, protoze mistrova mu rekla, ze jde merit cocky. Byl rad, uz ho to brouseni nebavilo. Mistrova mu ukazala, jak se meri a nez se nadal, byla prestavka. Vzal si jidlo a sluchatka a odesel si na chodbu sednout, mel tam klid od spoluzaku. Nez stihl dojist svacinu, skoncila prestavka, vzal si sve vecina sel zpet na pracoviste. Zacal opet merit. Jeho nekteri spoluzaci ho otravovaly, ale mu to bylo uplne jedno, zil si svuj pribeh. Vzdy, kdyz predkladal nejaky vyrobek mistrove, vzdycky se u toho usmal, aby z nej nesel citit strach a smutek. Kdyz daval ty merene cocky na kontrolu, usmal se na mistrovou, a v klidu cekal na verdykt. Kdyz bylo zkontrolovano, mistrova se na Damiena podivala a rekla: "Damiene, ani jedna chyba. Vyborne, to se nikomu ze zacatku nestalo." Damien se usmal a rekl: "Kdyz je clovek trpelivy, ve stesti se mu to obrati." rekl, vzal ty cocky na zkousku a mistrova mu dala cocky, ktere meril na znamky. Kdyz mu je dala, polozil je na stul, a v tu chvili zacala druha prestavka. Nekteri chodily na obed, Damien ne. Vzal si sve veci a sel si sednout na sve oblibene misto. Sedl si, dal nohy na lavecku, pustil si pisnicky, zapl Facebook a zacal psat bud basne, nebo citaty. Mel velky uspech, ale mu to bylo jedno, psal jen to, co se mu v zivote delo, jen v jine forme. Kdyz skoncila prestavka, sel zpet na sve pracoviste. Zacal merit cocky na znamky. Nez mela skoncit pracovni doba, Damien cocky odevzdal a sel si uklidit svuj stul. Mistrova si Damiena zavolala, mela to uz zkontrolovane. Podival se na ni a ona na nej a rekla: "Jednicka zadarmo Damiene, delas mi velkou radost nez zbytek tve tridy." rekla, Damien se usmal, podekoval, a sel si dal uklizet stul. Pote, co si uklidit stul, spocital naradi, umyl tabuli, pozametal a sel vynest kose. Kdyz se vratil, byl zrovna nastup na ukonceni praxe. Postavil se do rady, rekl naschledanou a odesel do satny se prevlect.
Odesel ze skoly, pustil pisnicky, zapalil si a sel smer na autobusove nadrazi. Cekal tam pul hodiny, nez mu jel autobus. Koupil si v automatu kafe a sel si zapalit. Dokouril, napil se kavy, 5 minut pockal a zapalil si dalsi. Pote co dokouril, zahodil vajgl do kanalu a sel na nastupiste. Vsichni se na nej divaly, jako by nevidely cloveka s kavou, sluchatky na usich a cernem obleceni. Nastoupil do autobusu, sedl si na sve misto a jel domu.Ahojte lidi, toto je prvni cast z nekolika, buh sam vi, kolik jich bude, co nejdriv dam dalsi cast. Zatim papa a cekejte jen na dalsi casti tohoto pribehu :) tesim se na hodnoceni :)