Kdyz se rano Damien probudil, vsiml jsi, ze mel v mobilu SMSku od Ashley. Stalo v ni, ze kolem jedne hodiny se ma zastavit za ni. Damien nevedel, jak to bylo mysleno, takze musel cekat 3 hodiny. Kdyz bylo pul jedne, zacal se oblekat. Mel cerne ryfle, cernou mikinu a cerne boty. Bylo tri ctvrte na jednu, kdyz vyrazil. Po ceste si zapalil a kdyz dokouril, vzal si zvykacku. Prisel k domu Ashley, trosku se upravil a pak zazvonil. Ze dverich vysla Ashley cela v cernem. Damien se jen zacervenal. "Ahoj Dami, chci ti vratit to sako a projit se s tebou, slo by to?" rekla a zacervenala se. Damien odpovedel "Ahoj Ashley, dekuji a ano, rad se s tebou projdu." rekl a usmal se. "Tak minutku pockej Dami, ja se jdu jeste rychle upravit a vzat to sako." Damien se usmal a cekal. Po deseti minutach prisla Ashley. Damien se usmal, hodil sako na rameno a sel se s Ashley projit. Po mimute si zacaly povidat "Ashley, dekuji za vcerejsi vecer, byla to nadhera, uzival jsem si to cely vecer. Sluselo ti to." Ashley na to "Dekuji Dami, tobe to taky sluselo a to tanceni s tebou, to bylo uzasne. Chtela bych si to s tebou zopakovat, ale mam strach, co by jsi mi na to rekl." sklopila hlavu. Damien ji vzal za bradu, zvedl ji hlavu a rekl "Ashley, s tebou si zatancuji rad, kdykoliv a kdekoliv." a zacervenal se. Ashley se zastavila u lavecky, vytahla mobil z kapsy, a pustila pisnicku od Hammerfall - Always will be. Polozila mobil na lavecku a rekla "Smim prosit?" a uklonila se. Damien se uklonil a podal ji ruku. Tancovaly asi deset minut. Hrozne jim to sluselo. Damien byl strasne moc rad, ze ho nekdo chape a ma tak moc rad. Po tech deseti minutach tance Ashley prestala, objala Damiena a nepustila ho. Damienovy tekly slzy po tvari. Ashley se zvedla z jeho naruce, utrela mu slzy a rekla "Dami, co se deje? Stalo se neco?" Damien se Ashley podival do oci a rekl "Nestalo, jen jsem rad, ze te mam a ze me chapes. Proto placu, jsou to slzy stesti." Ashley se jen zacervenala a znovu si lehla do Damienovy naruce. Pevne ji stiskl, nechtel ji pustit, ale po chvili ji pustil a rekl" Tak, co budeme ted delat? Projdeme se nebo si pujdeme nekam sednout?" Ashley se trosku zarazila, podivala se na mobil (bylo pul treti) schovala ho a rekla "Pojdme si nekam sednout. Cas utece rychleji." Damien odkyvl jeji nazor a sly si sednout do male hospudky. Damien sel obednat piti a Ashley zatim nasla venku misto. Damien si sel za Ashley sednout a zacaly si povidat, co budou delat dal "Ashley, je to obednane a pritom jsem dostal napad, co budeme delat potom." Ashley se na nej podivala s nechapajicim vyrazem a rekla "A copak te napadlo Dami? Docela by me to zajimalo." Damien se podival na oblohu a rekl "Az se zacne stmivat, znam jedno krasne misto. Tak se tam pujdeme podivat." Ashley jen prikyvla. A tak si povidaly a povidaly, az se Damien podival na mobil, aby zjistil kolik je hodin. Bylo pul sedme, oba dopily, Damien sel odnest sklenice a zaplatit. Pote co prisel, rekl "Ashley, je nejvyssi cas jit." Ashley ho jen nasledovala pi boku. Prisli k rybniku pri nadhernem zapadu slunce. Ashley s udivem rekla "To je nadhera, Dami jak jsi na tohle misto prisel?" ptala se nechapave. Damien ji na to odpovedel "Sedaval jsem tu vzdy sam, abych mel klid a vymazal vzpominky." Damien to dorekl, sklopil hlavu a sedl si na zem. Ashley si sedla vedle Damiena a oprela si hlavu o jeho rameno. Pri zapadu slunce ani jeden nerekl ani slovo, byly potichu jak mysi a uzivaky si ten klid a nadherny zapad. Damien mel celou dobu Ashley v naruci. Byl rad, ze na tomto miste nebyl sam, byl to pro nej ucineny raj. Pote, co zapadlo slunce, oba se oprasily a Damien rekl "Tak to je konec dalsiho krasneho dne, ted te jen doprovodim domu." Ashley se usmala a rekla "Dekuji ti Dami, bylo to uzasne a dekuji ze me doprovodis." usmala se a vydaly se na cestu. Kdyz prisly k Ashleyeninu domu (sakra to je slovo :D ) rekl Damien "Tak Ashley, jsme tu, uzily jsme si to ale musime jit domu." dorekl a sklopil hlavu. Ashley na to "Ja vim, ale nezouvej" zvedla Damienovy hlavu "zitra je taky den a jestli budes moct, muzeme se nekam zase projit" rekla a usmala se. Damien rekl "Ashley, ja nevim, jak to bude doma, takze ti kdyz tak napisu ano?" Ashley jen kyvla hlavou a polibila ho na tvar. Damien se usmal a rekl "Dobrou noc Ashley a dekuji, ze mi tak pomahas a drzis me nad vodou" a Ashley na to rekla "To je malickost Dami, ja dekuji, takove dny jsem si jen vysnivala, ale ty jsi me ty sny splnil" dorekla a polibila ho na rty. "Dobrou noc Dami, krasne sny ti preji." a odesla domu. Damien jen nechapave civel, potom se vzpamatoval a sel domu. Kdyz prisel, vsichni uz spaly. Udelal si veceri, najedl se, okoupal se a sel si lehnout do postele. Pote, co si lehl, v duchu si rekl "Do haje, zitra je zase skola. Musim si natahnout ten blbej budik" a tak i ucinil. Kdyz si ho nastavil, lehl si a sw vzpominkami na dnesni den usnul.
Ahojte, omlouvam se, ze to takhle dlouho trvalo, ale mel jsem duvod. Zemrela mi nejlepsi kamaradka tak jsem myslel jen na ni a nemohl vubec psat :( . Dekuji za pochopeni. Tady je dalsi dil a budu se snazit jsem dat co nejdrive dalsi. Mejte hezky den a nebo preji dobrou noc :)