Üniversitenin İlk Günü

181 18 2
                                    

Acı acı çalan alarmın sesiyle gözlerimi açtım.                        
09:06
"Geç kaldım!!!"
Odamda yankılanan cığlığımla ayağa fırladım.İlk günden üniversiteye geç mi kalacaktım?
Ahhh hayır...  Hemen üzerime tshirt ve pantolon geçirip çantamı da alarak odamdan çıktım.Kapıdan çıkarken annemin sesi beni durdurdu.
-Periiiiii kahvaltı yapmadan nereye ?

-Orada atıştırırım bişeyler,
diyerek çıktım.Koşarak tramvay durağına ulaştım.Durup nefesimi düzenlemeye çalışırken tramvay geldi.El kartımı almak için elimi çantaya attığımda, kartın olmadığını farkettim. Başımı kaldırdığımda herkesin bana baktığını gördüm.O anda yüzümün kızardığına yemin edebilirim.
"Biiiiiiiippp"
Arkamdan içimi titreten bir ses "Geçebilirsiniz" ,birkaç adım atarak geçtim. Yanımdan uzun boylu esmer yakışıklı birinin  gördüm. Benim için kartını basmıştı öyle mii? Tramvayın ilerlemesiyle içimde çırpınan kelebekler birden kayboldu.Düşündüm de 5 dakikadır onu izliyormuşum.Önümdeki iyi adamın arkasından ayak uçlarıma basarak baktığımda cam kenarında oturduğunu gördüm.Üzerine giydiği beyaz tshirtle çok tatlı görünüyordu.Teşekkür etmediğimi farkederek yanına doğru ilerlemiştim ki hızlı bir şekilde kalktığı gibi tramvaydan indi.

Camdan baktığım da üniversitenin önünde olduğumu anlayarak bende indim.Dersliğimi bulmak için panolara doğru hızla ilerledim.İsmimi bulup geri dönmek için hamle yaptığım da biriyle çarpıştım.Çarpışmanın etkisiyle sendelediğim an bir elin sıcaklığını belimde hissettim.Başımı kaldırdığımda bir çift kahverengi gözle karşılaştım.Elini çekmesiyle kendime geldiğim gibi ondan uzaklaştım.Sabahki çocuğun o olduğunu fark ettim.
"Özür dilerim",dememle birlikte çocuk hiçbirşey demeden yanımdan geçip gitti.Ne sanıyordu bu kendini ukala!
Yüzümü buruşturup derliğe doğru ilerledim.
Ama biraz önceki kendini beğenmiş öküz sınıftaydı.
Aynı sınıftamıydık yaniiii....
Onun iğneleyici bakışlarını umursmadan geçip boş bir sıraya oturdum.

Acaba tiyatro bölümünü seçmekle hata mı etmiştim...

Soluma YakışanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin