Bölüm 2

153 17 7
                                    

Medyada: Onur

NOT:Yazım hatalarımdan dolayı herkesten özür diliyorum. 

Alp'in Ağzından

Sabah alarmı kapatıp tekrar uyumamın cezası olarak üzerimi giyinip koştur koştur bahçeye çıktığımda arabamı servise verdiğim aklıma geldi.Işınlanmış gibi durağa gittim.Kartı basmak için yaklaştığımda  bir bayanın çantasını karıştırdığını gördüm.

Kartının olmadığını farkedince önce onun icin kartı basıp "geçebilirsiniz"dedim.Kiz başta ne olduğunu anlamasa da daha sonra yavaştan ilerlemeye başladı.O geçince kendim için de kartı tutup yanından birşey olmamış gibi geçtim.Arkamdan baktığından adım gibi eminim.

Gerçekten de beline kadar uzanan kahverengi tonlarındaki saçlarıyla güzel görünüyordu.Bu kızda daha önce kimsede görmediğim bir doğallık vardı.Bu düşüncelerle tramvaya binip boş bir koltuğa oturdum.Ama etrafıma bakındığımda ortalarda yoktu.Acaba onu bir daha görebilecekmiydim?
Onu neden görmek istedigimi de anlamış degilim...

Okula geldigimde yine tüm gözler üzerimdeydi.Ne de olsa okulun en popüler çocuğuydum.Malum iki senedir burada sürünüyorum.Çünkü babamın zoruyla istemediğim bir bölümü seçmiştim.Ders programına bakmak için panolara doğru yürüdüm.

Koridordan gelen çiçek kokusu bir yerden tanıdık geliyordu.Parmağıyla panodaki ismini bulduğunda isminin Peri DEMİR olduğunu öğrendiğim kız ani bir hareketle arkasını döndüğünde çarpışmanın etkisiyle yere düşecekken onu belinden yakaladım.Ve göz göze geldiğimizde ise tahminlerimde yanılmadığımı anladım.Bu sabahki ufaklıktı.Yine birşey olmamış gibi elimi belinden çekip dersliğe gittim.Sınıfa girdiğimde Onur'un sınıfa yeni gelen kızlarla konuşmaya çalıştığını gördüm.

Ahhh Ahhh!!!bu çocuk hiç akıllanmayacaktı.Beni görünce yanıma gelerek omzuma atladı.Bu hareketinden hiç hoşlanmıyordum.Aslında kafa bir çocuktu yanlız ben soytarılığı sevmezdim.

-İnmeyi düşünüyor musun?artık!
-Ooo patron nerelerdesin yaa ?
derken onu kendimden iterek uzaklaştırdım.Sırama oturduğum zaman yanıma gelip oturdu ve konuşmaya başladık.Daha doğrusu başladı.Sabahki ufaklıkla olan maceramı ona aanlatmak düşünmüyorum.Boşboğazlığı sağolsun.

Tatilde neler yaptığını anlatırken gözüm kapıdan giren sarı ceketli güzele takıldı.

OHAAAA!!!

O da mı bizim sınıftaydı,
bu kadar da tesadüf fazlaydı.Sabahki umursamazlığımdan ödün almış olacakki, beni umursamaz bir şekilde boş bir yere oturdu.

Bütün kizlar benim peşinden koşarken o kim oluyorda beni umursamiyordu acaba....

Soluma YakışanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin