Ahırdaki "ÖKÜZ"

113 15 1
                                    

Medyada:Aylin

Kapıdan girdiğimde onun bana baktığını umursamadan geçip sıraya oturdum.Ben bunlarla uğraşırken midemdeki açlık hissi kendini göstermeye başladı.Zil çalınca ilk işim kantinde birşeyler yemek olacaktı.Ders tanışma faslıyla geçmişti.İstemesem de sabahki ukalanın adını da öğrenmiş bulundum

ALP KOZAN

Görünüşte spor yaptığı her halinden belliydi.Saçının siyahlığı,teninin beyazlığına o kadar çok yakışmış ama yakışıklı göründüğü ukala olduğu gerçeğini değiştirmez.Ne kadar umursamaz olsa da bu çocuğu gerçekten merak ediyorum.

Dersin bitmesiyle düşüncelerimden sıyrılarak midemin sesine kulak verip kantine ilerledim.Elime tost ve çay alarak cam kenarı bir masaya oturdum.Dostumdan bir isirik almıştım ki karşımdaki sandalyeye bir kız oturdu.
"Tanışabilir miyiz?Ben Aylin",
Otuz iki diş sırıtan kıza şaşkın şaşkın bakarak
"Tabiiki neden olmasin.Bende Peri,tanıştığımıza memnun oldum."dedim.Üzerine siyah thisrt,altına da kısa kot şort giydiğini görünce bu hafif esen havada üşümüyor mu ki diye düşünmedim degil..

Ben bu düşüncelere dalmışken iki öküzün hayvanca masamıza oturmasıyla irkildim.Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken sabahki umursamaz ukala konuştu.
"Kizlar bakıyorum da masamızı kapmışsınız."
Ben tam yanımdaki ukalaya cevabımı vermeye hazırlanırken yanındaki sarışın çocuk daha yeni tanıştığım Aylin'e,
"Bana isminizi bahşeder misiniz"
diye asılmaya başlamıştı bile..

"Ahırın burası olduğunu bilseydik oturmazdık."diyerek ayağa kalktım.Benim kalkmamla Aylin de şaşkın bir şekilde masadan kalktı.Tam iki üç adım atmıştımki bir el kolumdan tutarak beni kendine döndürdü.Karşımdaki öküz bana dik dik bakarken eli hala kolumdaydı.Hızlıca kolumu elinden çektim.
"Sizin oralarda teşekkür böyle mi edilir?" demesiyle sabahki yardımlarını hatırladım.Ama şu anki kızgınlığım onun yaptıklarını değiştiremezdi.Tabi PERİ DEMİR bu lafın altında kalır mı?Hemen cevabımı yapıştırdım.
"Senin bu kadar ukala olduğunu bilseydik,yardım etmendense yere düşmeyi tercih ederdim."deyip arkamı dönüp uzaklaştım.

Arkamdaki sesle Aylin'in peşimden geldiğini anladım.

"Kizim sen ne yaptığının farkında mısın?"

"Ne yapmışımki?"

"Duyduğuma göre o çocuk okulun en popüler çocuğuymuş.Gerçekten çok tatlı değil mi?"

"Değil bence"

"Dur bir dakika,sizin olayınız ne peki?"
O bunları söylerken dersimiz boş olduğu için bahçeye çıkıp bir banka oturduk.Kollarımı göğsümün üzerinde birleştirip sabahki olayları anlatmaya başladım.Yeni tanıştığım biriydi ama içim ona gerçekten ısındı...

Soluma YakışanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin