1 díl- Život se mění každým dnem i lidé

35 1 2
                                    

Elitabet: Moji rodiče mi daly jméno Elizabet

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Elitabet: Moji rodiče mi daly jméno Elizabet. Nikdy se nedozvím proč. Jako spousta lidí i já přemýšlím nad tím proč zrovna tohle jméno. Co je na tom tak zaujalo. Spousta lidí mi moje jméno chválí a závidí. Hlavně asi proto že je cizí. Jo jsem s ním celkém spokojená no ale každý má o svém jménu pochybnosti. Táta už 2 roky nežije a mamka se stím do teď nemohla vyrovnat. Tak moc se milovaly ale teď už je stím smířená. Milovaly se jako snad nikdo a já doposud takovou lásku nepoznala je mi už 21 let a vlastně ani nevím co je to opravdová láska. Jasně už jsem měla kluka ale asi tak po 6 měsících jsem si uvědomila že je to ( Nechci být sprostá ale prase) nešlo mu onic jiného než o to.....alespoň myslím. Už jsem ho nikdy neviděla. Ale často na něj myslím vždyť lidi se mění. Možná už je jiný. Možná se změnil.... Nevím ale stále už 3 roky ho mám pořát v hlavě.

Lukáš: No řeknu vám něco málo o sobě. "Lukáš" To bylo první jméno co mé rodiče především mamku zaujako a napadlo tak se tak jmenuji už 24 let :-). Jsem s ním jakštakš spokojen ale co si budem namlouvat :-).Za svůj život jsem už měl asi 4 přítelkyně. U všech to skončilo celkem rychle až na jednu. Elizabet. Už to jméno mě hladí po tváři a zahřívá u srdce. Ale myslela si o mě hnusný věci a tak to ukončila po zbytku 3 let jsem jí nevyděl. Ale myslím pořát na ní i po tolika letech. Prohlížím si fotky s ní a je opravdu překrásná. Vždy když si prohlížím naše společné fotky zjišťuji že se mi už né jen líbí ale opravdu jí miluji. Ale ona už mě asi ne.... :-(   Mohl bych si zjistit její číslo. Napadlo mě a tak jsem začal pátrat.

To je jen takový menší úvod snad se vám příběh bude líbit. Co říkate???  :-)

Zanechte komentík !!!!!! ať vím jestli to má smysl  :-)

Léto LáskyKde žijí příběhy. Začni objevovat