Elizaber: Ale řev mi moc nepomohl. Věděla jsem že budu muset jít ven. Ať chci nebo ne.
Lukáš: Páni jsem tak rád že řekla ano. Už se těším až jí v pátek zavolám a domluvíme se. Ale je teprve sobota, budu si muset počkat. Hned jak nastal večer dokončil jsem pár vecí do práce neboly upravil noty a šel jsem spát. Aby mi to čekání na pátek rychlej uběhlo.
Elizabet: Jelikož ještě docházím na vysokou školu kam jsem chtěla hrozně jít musím se ještě trochu učit. Je už 10 hodin večer. Sice vím že tak pozdě do hlavy už nic nenarvu ale alespoň si to zopáknu. Nevím vůbec jak se v ten pátek mám k Lukášovy po tolika letech chovat. Ale však pátek je ještě daleko. Crrrrr. Budím se při otravném zvonění butíku. Jdu do koupelny trochu se opláchnu a hned si nachystám snídani. Uvařila jsem si ještě čaj dojedla snídani a upaluju jako vždy pozdě do školy ale nevadí mám to tam asi tak 10 minut.
Lukáš: Sakra jsem tak nedospaný. Příště nebudu u not tak dlouho vzhuru. Už je půl osmé a za půl hoďky musím být ve studiju. Nevým jak to stihnu vždyť mi ještě padají oči. No nic jdu se nasnídat.
Hned jak jsem posnídal nasedl jsem do auta a jel. Celou cestu jsem přemýšlel nad pátkem. Nemůžu se dočkat ale zárověň mám strach. Tak dlouho jsem jí nevyděl. Co si spolu celou tu dobu budeme povídat. Dojel jsem ke studiu a musel jsem zase přepnout na přítomnost a myslet na hudbu a né nad pátkem a nad Elizabet.
Ahoj po dlouhé době další díl je sice celkem krátký ale užíjte si ho. Budu se snažit vydávat alespoň třikrát týdně stéjně jako u příběhu ( Život Petra Lexy v soukromí) :-) Určitě zase zanechte komentík.... Budu moc ráda za spětnou vazbu. :-)
ČTEŠ
Léto Lásky
RomanceTento příběh bude o lásce. O dvou lidech, kteří poznají pravou lásku.Vše si vymíšlím snad se bude líbit :-)