Lukáš: Šli jsme pomalo uličkou v parku a já se rozhodl udělt možná tu nejhorší věc, která by mohla všchno zničit. Pomalu jsem natahoval ruku až se dotýkala její. Elizabet pomalu otočila hlavu uamála se a najednou opřela hlavu o moje rameno. Byl jsem překvapený a náramě šťastný.
Elizabet: Šlijsme pomalu vedle sebe a najednou u své ruky cítím teplo. Lukáš tu svou natahoval k má a já mují dala přitiskla se něžně k němua opřela hlavu. Byl to zvláštní pocit vypadáto že jsem se do něj už podruhé zamilovala.....
Lukáš: Šli jsme a sedli si na lavku pod nevětším stromem v parku. Vypadalo to že je jí zima tak jsem jí dal svou ruku ona se usmála a najednou se ke mě pomalu přibližovala. Bylo to tak rychle a najednou se naše rty spojily a já ty její hebké rty skoumal svýmy.
Musím varovat tady tahle část už bude horší!!!!!!!!!!!......
Elizabet: Už bylo chladno. A mě byla zima. Luky si toho všiml tak neváhal a dal mi bundu a já se neudržela a políbyla ho. Ale vznikl s toho tak dlouhý a vášnivý polibek..... Takový jsem ještě nezažila. Najednou mi Lukáš něco zašeptal do ucha ami se rozebjechli k autu a jeli k němu domů.
Lukáš: Zašeptal jsem jí do ucha jestli nechce jet ke mě. A ona jen přikývla.... 3li jsme po schodech na horu. Pomalu jsem odemkl ale jak jsme vešli okamžitě jsem práskl dveřmi. Začli jsme se vášnivě líba. Vysadil sem si jí položil naskříňku vedle dveří a začal jí něžně svlíkat tryčko. Vzdychala u toho tak krásně že jsem se neudržel a svlíkl jí podprsenku a kalhoty. Najednou slezla a začala mi rozepínat pásek. Sundala mi kalhoty a já si okamžitě svlíkl tryčko.
Okamžitě jsem si jí znovu vysadíl líbaly jsme se a vzdychaly ani jsem nevěděl kam jdeme došli jsme do kuchyně lehly si nastůl. Ležel jsem na ní a líbal jí ústa i prsa. A najednou mi ruka sjížděla pod její kalhotky. Promasírovl jsem jí její něžné misto až jsme se dostaly do postele a to už byl konec svlíkl jsem jí úplně a ona mě....
ČTEŠ
Léto Lásky
RomanceTento příběh bude o lásce. O dvou lidech, kteří poznají pravou lásku.Vše si vymíšlím snad se bude líbit :-)