Mutluluğa giden yol ne kadar zorlu olasada insan zoru bile aşabilmeli.Bugün diğer günlerden daha farklı
neden mi ? Kim kardeşinin cırlamasıyla uyanmak ister ! Ben istemem .
"Abiiiii". İlk başta ses vermedim . Vazgeçerdiye ama nerde.
"Abiiii". Odamın kapısı açılınca . İçimden bildiğim bütün duaları okudum . Nedenini birazdan anlarsınız. Sesini tiz çıkararak.
"Abişş". Bi anda üzerimdeki çarşaf çekildi . Ben kendimi yataktan atamadan .
"Ahh!! Ranaaaaa kızım belim kırıldı. İn üstümden . Nolursun ya !! Beni yalvartmaktan zevk mi alıyon". Bu da benim 'ŞEKER KARDEŞİM' tabiki de öyle bir şey demicem . Bence şeker kardeşler hiçte böyle yapamaz.
"Üzerimden kalkmayı düşünüyor musun ? acaba "
"Sanmıyorum . Gövden yumşakcık
güzellik uykumu da burda uyuyucam".
"Kardeşm bir yığın işim var . Hem sen odanı topladın mı ?". O cevap veremeden telefonum çalmaya başladı. Telefonumun melodisini duyduğum an Ranaya baktım. Tabiki de çoktan yataktan atlamış odadan kaçıyordu . Ah salak kız . Daha fazla Hande Yenerin Mor şarkısına dayanamadığım için telefonu cevapladım.
"Efendim"
"Batuhan . Günaydın "
"Günaydın Burçin . Hayırdır bu saatte."
"Yanına geliyoruz . Onun için aradımdı"
"Tamam bekliyorum " telefonu kapatırken yüzümde sinsi gülüşüm vardı.Odamdaki banyoya girdim duş almaya acayip bayılan biri olduğum için yine kendime söz geçiremeyip banyoya girdim. Su gibisi yok benim için tabikide var . İç sesimi duymamaya çalıştım . Suyla birlikte aklımdaki düşüncelerinde akıp gitmesine izin verdim.
"Batuhaaaan. Abicim nerdesin. Ranaaaa abin nerde"
"En son odasındaydı "
"Hıı abin görünmezlik büyüsünü bulmuş. Burda yok . Olsa görürüz heralde Rana yok işte "
"İkinizde susun tamam mı Batuhan suyu seven biridir . Büyük ihtimal banyodadır." Bu üçlüyü yan yana getirmemek lazım onlar tartışırken üzerimi giyinip banyodan çıktım .Beni ilk gören Burçindi Hakanla Rana ise birbirlerine laf yetiştirmekle meşgullerdi. Onları bu hallerinden çıkarmak için öksürdüm. Filmlerde bu hareket işe yarardı ama {FİLMLERDE} işte . Onları ayırmaya üşendiğim için ayağımdaki terliği Rananın kafasına attım demek isterdim ama omzuna geldi .
Burçin bu yaptığıma gülerken Rana bana ters bir bakış attı. Hakan ne olduğunu anlamazken yine telefonum çalmaya başladı . Herkes telefona bakarken . Bende yatağın üzerindeki telefonu aldım . Bu sefer başka bi şok daha geçirmiştim çünkü telefon Arsız - Bela YİNE GEL çalıyordu .
Telefon kapanmadan aramayı cevapladım.
"Selam Ferit ."
"Selam Corh ." Şahsiyette Feritin aramasına şaşırmıştım . Hiç o aramazdı .
"Hayırdır sen . Beni hiç ararmıydın ya
şaşırdım ."
"Okulumuzun kralı geliyor tabi arıcam olum ."
"Tam tahmin ettiğim gibi çıkar mevzusu."
"Ne çıkarı len halini hatrını sorasım geldi . Tabikide gelmedi sadece ne zaman burdasınız diyicektim ."
"Bugün yola çıkıcaz işte akşama ordayız . Görmeyemi gelecen ."
"Heee !! Ya oğlum yürü git ne gelecem yanına . Hazır iş tutturun sen"
"Nasıl da biliyor beni . Koçum benim . Neyse bişey demiyosan kapattım. "
"Hadi görüşürüz . Dikkatli gelin."
"Tamam görüşürüz"
Ferit ne kadar çıkarcı olsada merak edip aramış işte zevzek.Telefonu yatağa atıp bana bakan Hakan ve Burçine döndüm.
"Ne oldu niye öyle bakıyosunuz ." Onlara bakarken bi yandanda geriliyordum ki Hakan üstüne atladı. Yatağa düştüm . Burçinde bunu fırsat bilip Hakanın üstüne atladı o sırada bişey çatırdadı ama umursayanda olmadı . Gözüm kapıya kayarken Rananında koşarak bize geldiğini görmemle "OLAMAZ"demem bir olmuştu ama kaç yazar Ranada bizim üzerimize atlayınca bi çatırdama sesi daha geldi . Hakan"Noluyo lan" deyince Burçin endişeli bir sesle "Yatak kırılıp çökmesin"dediğinde güldüm. Aslında bende korkuyodum çünkü böyle atlamaları çok yapıyorduk. "Yok canım daha neler !! Yapan sağlam yapmıştır herhalde dimi." Hakan korkuyla "Kalkın lan üstümden çabuk . Yatakla yeri boylamam ben". Rananın kımıldamasına kalmadan yatak çökmüştü. Adından iyi ve kaliteli yatak alıyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Kalplerin Sessizliği
Teen FictionDerin kalpler, göremediklerinizin anahtarıdır. ... Batuhan'ın kalbine hoşgeldiniz.