Duşumu almıştım okul kıyafetlerimi giyiyordum bi anda kapım açıldı o an şükür ettim önce pantolonumu giydiğim için . Kapıda annem gözüktü ve
-Oğluşum sofra hazır .
-Anne çağırsanda duyardım .dediğimde annem alınmış gibi bana baktı ve odadan çıktı. Annem bizi hep sofraya kendi çağırmayı sever bu yüzden aşağı inince gönlünü alsam iyi olur . Üzerimi tamamen giyip saçımı taradıktan sonra aşağı indim herkes sofra başındaydı bende yerime oturmadan önce annemin yanına gidip yanağından öptüm. Ve
- Annecim benim ben senin iyiliğin için dedim .
-Ne iyiliğiymiş bakim ben sizi sofrayadamı çağramıcam mı.
-Anne ben öyle mi dedim ."yanağından tekrar öptüm" affedildim mi . Biraz durdu
-Ben size kıyamam ki . Kuzum benim hadi otur yemeğini ye okula aç gitme . Onu tekrar tekrar öpüp yerime geçtim ve bi anda gördüğümle şaşırıp babama ve anneme baktım . Babam bana bakarak
-Arabanın anahtarı . Babamın lafını tamamlamasına izin vermeden .
-Bana arabamı aldınız yani bana ait.
Babam halime güldü ve evet dercesine kafasını salladı. O an kalkıp babama sarılıcaktım ki babam otur işareti yaptı bende denilene uydum tabi arabanın anahtarınıda cebime koydum ve kahvaltımı yaptım . Ailemin bi özelliği daha yemekte konuşulmaz önemli bir konu olmadığı sürece. Heyecanla yemeğimi yiyip sofradan kalktım elimi yıkadım çantamı alıp aşağı indim kardeşim kapıda beni bekliyordu yanına gidip ayakkabımı giydim ve tam çıkıcakken annemin sesini duydum.
-Hani öpücük yok mu arabayı aldın beni unuttun oğluş.
-Hmm .. tabikide hayır anne seni unutmak kolay değil .dedim ve yanağından öpüp kapıdan çıktım kardeşimde annemi öpüp peşimden geldi arabam kapının önünde duruyordu tam arabaya binicekken babam
-Arabayı dikkatli kullan ve kurallara uy oğlum .dedi bende tamam anlamında kafamı salladım ve arabaya bindim.
-Vavv BWM ha abi hem çok şanslı hemde çok şanssızsın .
-Nedenmiş o küçük hanım .
-Dün sen yokken beni okula babam götürdü .Ama şimdi sen hergün beni götürüceksin artık benim özel şoförümsün.dedikten sonra kıkırdamaya başladı
-Fazla zorlama seni arabadan atabilirim bunu biliyorsun .dedim ve biraz daha hızlandım Rana ise gülmeyi kesti ve dil çıkarıp önüne döndü. Okula varana kadar susmuştuk Rananın ağzı durmuş eli durmamıştı sürekli arabanın biryeriyle oynuyordu . Ve işte okul burası dedeme ait özel kolejdi daha önce de burada okudum bu yüzden ortamına alışığım . Arabayı park yerine sürdüm ve boş bulduğum bir yere park edip arabadan indim kardeşim önümde ben arkasında okula ilerledik insanlar nedense şaşkın ve meraklı gözlerle bana bakıyorlardı . Rana bana bakıp güldü ve tekrar önüne dönüp yürümeye devam etti. Tanıdık bir ses duyup arkama döndüm.
-Batuhan .
-Sanada günaydın Ferit .dedim güldü
-Günaydın .. kanka dün yoktun Ranaya sordum cenaze falan dedi hayırdır . Ferite başımdan geçen olayı anlattım .
-İşte kimin kankisi kardeşim benim sen en doğrusunu yapmışsın. Ee sınıfın hangisi .dediğinde sınıfıma bakmadığım aklıma geldi .tam müdür odasına doğru ilerlerken Ferit kolumdan tuttu . Bende ne oldu dercesine ona baktım .
-Sınıfın 12 / E bakmıcağını tahmin etmiştim . O an ona bakıp güldüm .
-Sağol kardeşim . Sen hangi sınıftasın.
-12 / B ayrı sınıflardayız kanka be .
Onun bu sözüne güldüm .
-Oğlum tenefüs diye bir şey var ne üzülmüş rolüne giriyon.
-Rol mü alındım lan yürü git sınıfına beni daha fazla sinir etme. Güldüm
-Tamam tenefüste görüşüz.
-Tamam . Feritten ayrılıp okulun 4'üncü
katına çıktım . Okul 6 katlıydı bunun nedeni son iki katın lâboratuvar vs gibi şeyler için olmasıydı. Her sınıfın kendine ait lâboratuvarı var. Ve işte sınıfın kapısına gelmiştim . İçeri girdiğimde öğretmen ve müdür sınıftaydı sanki beni bekliyor gibi bir halleri vardı. Tam hocadan derse geç kaldığım için özür dilicektimki
-Arkadaşlar okulumuza gelen yeni öğrencimiz aslında daha öncede burada okudu sadece geçen sene burada değildi arkadaşınız. Ama kendisinden yinede kendisini tanıtmasını istiyoruz. O an bu hoca ne diyo bakışları attım etrafa ve konuşmaya başladım.
-Adım Batuhan soyadım Sert buraya Ankaradaki özel bir kolejden geldim . Müdür beyin de dediği gibi daha önce de buradaydım .dedim ve sustum müdür yerine oturabilirsin işareti verdi . Bende boş olan bir yere baktım sadece bir kızın yanı boştu ve gönülsüzce oraya oturdum ve tenefüste yerimi değiştirme kararı aldım . İlk ders fizikti hoca ders anlatmadı ilk hafta olduğu için sadece derslerin nasıl işleyeceğinden bahsetti sınava nasıl çalışmamız gerektiğinden bahsetti . 40 dakika sona erdidiğinde sınıftan çıkmadım başım sırada uyukluyordum çünkü fizikçi uykumu getirmişti . Tam uyuyucam bi ses duydum ve sesin geldiği yere baktım.
-Uyandırdığım için üzgünüm . Ben Ecrin Damlaoğlu tanıştığıma memnun oldum . Uzattığı ele karşılık bende elimi uzatım.
-Bende .dedim ve tekrar sıraya kafamı koydum . İşime kaldığım yerden devam edicektim ki Feritin kız çocuğu gibi cıvıldayan sesiyle geri kalktın ve kafasına silgi fıralattım.
-Ferit sus lan bu ne böyle kız gibi ne şakıyon .
-Olum ne kızıyon lan özledim seni değerini bil .
-Sana özleme diyen mi oldu. Sadece kız gibi davranma diyorum .
-Off taman be . Niye dışarı çıkmadın .
-Zorundamıyım sınıf benim için iyi .
- Tamam değilsin kank sen otur burda kız gibi kızlar bile sınıfta oturmuyor ya o ayrı birşey .
-Oğlum sen heralde canına susadın azrail çağırıyon. Tam ağzımı açtım laf söylicem.
-Lan oğlum atışmadan durun bi günde .
Sınıf kapısına baktım.
-Volkan...
-Yaa beyefendi haber vermesem Volkan nerde diyen yok sen anca Feritle takıl.dedi. Yanımıza geldi ben ona sarıldım sonra bütün ekip çıkıp geldi.
-Zaten Barışla Gürbüz dış kapının dış mandalı dimi . Onların bu lafına güldüm ve hepsini kucakladım tabi kimse bu halimizi görmeden ayrıldık .
- Niye konuşmuyoruz .dediğimde herkes kafayı eğdi . Kimse soruma cevap vermedi bende teker teker onları inceledim yüzleri bişeyi gizlediklerini çok belli ediyordu . Barış ve Gürbüzün üzerinde okul kıyafeti yoktu .
-Hayırdır siz niye okul kıyafetinizi giymediniz torpilli falan mısınız. Dedim şakasına
-Ne torpilli lan sadece...
-Barış çıkar lan ağzındaki baklayı.
-Olum biz Gürbüzle kaydımızı aldırdık . Onlara anlamayan gözlerle baktım .
-Niye yani durup dururken kaydınızı aldırdınız ki .
-Off zorunlu lan babam sizle olan anlaşmayı geri çekti bizide okuldan aldırıyor .
-Tek neden bumu çok büyük bir sebepmiş
-Babam kaydımızı okuldan aldıracağını söylediğinde dedene gittik babamla konuşsun diye deden konuştu ama babam kabul etmedi . Bugünde okula seni ziyarete geldik dün geldik yoktun bizde bugün tekrar geldik işte .
-lan böyle işin için..
biri sözümü kesince dönüp baktığımda onun sabah tanıştığım kız olduğu fark ettim.
-Sınıf içinde küfür etmezsen sevinirim sınıf kuralıda . Dün yoktun bu yüzden kurallardan haberin yok sanırım.
-Kim koydu bu kuralları ben hiç böyle kural duymadım .
-Sınıf başkanıyım ve bu kuralı artı olarak ben eklettim bir sıkıntımı vardı. Tabi bizim kankalar gülmemek için dudaklarını ısırıyorlardı.
-Hayır ama saçma bu şekilde sınıfı disipline uyduramazsın . Dediğimde sustu ve cevap vermedi bende bizimkilere döndüğümde kahkahayı basmışlardı kıza dönüp baktığımda yanakları kızarmıştı bende bizimkilere vurup sınıftan dışarı ittim ve ters ters baktım . Tabiki işe yaramamıştı. Ve en sonunda susmayı başardıklarında onlarla vedalaştım . Sınıfa girdim ve direkt yerime oturdum sıra arkadaşım ise birşey karalamakla meşguldü bende kafamı masaya koyup yattım ondan tarafa hiç bakmadan.Ecrin Damlaoğlu
Sıra arkadaşım diğer erkeklerden farklıydı normalde onun benimle tanışması gerekirken ben ona tanışmak için el uzatmıştım elimi uzattığımda sanki hiç o anı yaşamak istemiyor gibiydi bırakta rahat rahat uyuyim der gibi bir havası vardı. Şimdide arkadaşlarından ayrılıp sıraya oturdu ne yaptığıma bakmadan geri eski pozisyonunu aldı . Ve uyumaya başaldı. Aslında onun bu halini taktir etmiştim biraz kızlara karşı atarlı olsada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Kalplerin Sessizliği
Roman pour AdolescentsDerin kalpler, göremediklerinizin anahtarıdır. ... Batuhan'ın kalbine hoşgeldiniz.