Çıkış

25 4 3
                                    

Son dersteydik çıkış zilinin çalmasını bekliyordum yaklaşık bir on dakika vardı . Hoca bizi boş bıraktığı için arabamın resim kağıdına kara kalem olarak geçiriyordum Ecrinin benim yaptığım şeyi dikkatle izliyordu ama o bunu bildiğimin farkında bile değildi hafif kıpırdasam hemen kafasını önüne çeviriyordu bu hareketi komiğime gitmişti meraklı bir tipe benziyordu ama kendini tutup sonradan patlayanlardandı sanırım bana hareketleri bunu çağrıştırdı. En sonunda resmi tamamlamıştım saatime baktığında zilin çalmasına 2 dakika vardı. Resmi çantama koyup çalan zilin sesiyle ayağa kalktım ve okulun park yerine doğru ilerledim ve arabayı açıp çantamı arabanın arka koltuğuna bırakıp bizim çocukları beklemeye başladım . O sırada telefonum çaldı arayanın kim olduğuna bakıp telefonu cevapladım .
-Burçin
-Batuhan nasılsın
-İyiyim sen nasılsın Hakan ne yapıyor
-Ben iyiyim Hakan da yanımda öyle bir şey yaptığı yok sadece seni merak edip aradık . Eee okul nasıl .
-Burçin nedemek istediğini çok iyi biliyorum hayalini bile kurma kız arkadaşım olmıcak .
-Off kalpsizmisin abi sen ya insan hiç mi kimseyi sevmez .
-Okulun ilk gününden mi
-Ha sonrasında olucak yani
-Ben öyle bir şey demedim emin ol .
-Eminim öyledir Batuhan. Hadi kendine iyi bak ben seni sonra yine ararım Hakanın selamı var .
-Sende selam söyle görüşürüz.
Bi anda arabaya döndüğümde Rananın beni dinlediğini gördüm.
-Abi insan hiç mi kimseyi sevmez .
-Sen konuşma bile bu konu hakkında daha seninle açıklığa vurulmamış konuşulucak konumuz var.
-Abi sevmek suçmu .
-Ben sana bunun için kızmıyorum bu konuyu konuşucaz . Burası konuşmak için iyi bir yer değil. Rana susup arabaya bindi o sırada Ferit geldi. Bir motosikletin yanında durunca şaşırdım
-Batu ne oldu lan öküzün trene baktığı gibi ne bakıyon .
-Sus lan öküzmüş ayağımın altına alırsam görürsün sen öküzü. Teslim olurcasına elini kaldırdı ve.
-Abi vallah billah ben bişey yapmamişam affet .
-Olum düzgün konuş bu ne böyle çok komik oluyosun da toplu ortamda yapma koçum .
-Tamam. Koç ne zaman geliyon evini görmeye .
-Ranayı eve bırakim gelirim. Ferit eve bişey yapmadın dimi lan .
-Hmm... görünce beğene bileceğin birşey yapmış olabilirim.
-Desene evin içine sıçtın .
-Gelince görürsün o zaman düşünceni belirt.
-Tamam tamam . Lan senin mi bu .
-Hıı babam aldı . Bayağı yalvarmam gerekti .
-İyi bakim dikkatli sür hız tutkunu.
-Ayıp ettin şimdi. Lan sen ehliyeti yeni almadın mı bu araba nerden çıktı.
-Babamın hediyesi . Ehliyeti yeni aldım diye araç kullanamam mı man kafa .
-İyi lan birşey demedim . Evde görüşürüz .
Deyip motosikletiyle okuldan çoktan uzaklaştı bende arabaya binip eve doğru sürdüm . Arabayı evin önüne bıraktım ve hemen içeri girdim .
-Çocuklar elinizi yıkayıp sofraya gelin . Ranayla aynı anda
-Tamam anne geliyoruz . Dedikten sonra bir kahkaha patlattık. Annemde bu çocuklara ne oluyor dercesine bize baktı . Bizde direkt yukarı çıkıp ellerimizi yıkadık Rana aşağı inerken ben odama girip üzerimi değiştirdim . Aşağı indiğimde annemgil yemek yiyordu hemen onlara katıldım .
Yemek yeme işi bittiğinde anneme yardım ettim tabi fırsatçı Rana yukarı kaçtı ben yardım ettiğim için ama bundan sonra biraz zor kaçar yukarı evime geçersem .
-Anne ..
-Efendim oğluşum .
-Ben şey... kendi evime gidiyorum onu söylicektim .
-Batuhan emin misin oğlum yani burda kal .
-Anneee sanki orda hiç kalmamışım gibi davranma . Tama dercesine kafasını salladı bende ona Sarılıp öptükten sonra veda edip evden çıktım.

&&&&

Arabayı otaparka koyduktan sonra . Eve doğru ilerleyip anahtarı deliğe koyup çevirdim ve kapı açıldı eve girmemle şoka uğramam bir oldu .
-Ferittttttttt. Lan siktiğim noldu lan bu eve ben böyle mi bıraktım evi .
-Abi sakin . Neyi varmış evin ne güzel renk geldi işte lan ne bağırıyon hayvan .
-Lan olum bak zaten sinirlerim tavan bide salak salak konuşup daha iyi delirtme beni. Ev kız evine dönmüş bildiğin senin zevkine ben . Söylenirken bi yandanda evin içine eden malzemeleri topluyordum
-Ne varmış lan benim zevkimde .
-Bak bide soruyor ya lan şu eve bak kızlar cıvıl cıvıldır sen kızmısın mal . Ama bende hata sana bu evi bırakarak zaten bi mallık yaptım. Tam devam edecekken bir ses duyup sustum Hadisenin sesiydi bu Deli oğlan şarkısı o anda Ferittin konuşma sesini duydum . Bu çocuk hiç benim bıraktığım Ferit değildi acaba gey mi olmuştu . Ferit tekrar odaya girdiğinde
-Gey misin . Bana ne dediğimi anlamayan bir yüzle baktı.
-Ne ... ee yok artık Batuhan telefonum Hadise çaldı diyemi
-Bi omu etrafına bak bakim .
-Ee çüş ama oğlum sevgilim var lan benim ne geyi
-İyi bide gey bir arkadaşla uğraşamazdım
-Sus lan terbiyesiz . Deyip yüzüme yastık fırlattı tabi bende cevapsız kalmayıp yerde gördüğüm terliği fırlattım ve yine tam isabet belinden vurdum . Tam bana birşey attıcakken kapı çaldı.
-Ben bakarım . Deyip kapıya gitti . Kapıyı açtığında şaşırmıştım çünkü sıra arkadaşım karşımda duruyordu .
-Buyrun .
-Ferit rahatsız ettiğim için üzgünüm .
-Yoo önemli değil .
-Ş şey sadece biraz daha sessiz olur musunuz demeye gelmiştimde kusura bakmayın çok fazla ses geliyor ve anneannem rahatsız oluyor .
-Rahatasız ettiğimiz için özür dileriz . Dediğinde kız başını sallayıp evden çıktı ve yan villaya girdi . Kapıyı kapatıp içeri girdiğimizde .
-Yuh Batuhan yani yan taraftan bildiğin şikayet geldi artık nasıl bağırdıysan.
-Sanki tek benim suçum . Konuşmada şu şeyleri toplamama yardım et evi geri eski haline getirelim . Tamam dercesine kafasını salladı ve işe koyulduk .

&&&&

Mutfağa girip dolaptan yemek yapacak malzeme çıkardım ve yemek yapmaya başladım . Evet evi temizlemiştik ama bitmiştik . Sağolsun Ferit bir benim odamı ellememiş geri kalan heryerde saçma sapan süsler falan vardı . Yemek hazırdı tek yapmam gereken koltuğun üzerinde uyuya kalan Feriti uyandındırmaktı onun için güzel planlarım vardı. Dolaptaki soğuk sudan bir bardağa koydum ve Feritin yanına gittim . Hâlâ koltuğun üzerinde uyuyordu pis pis sırıtıp soğuk suyu Feritin ensesine döktüm .
-Hassiktir .
-Günaydın Ferit
-Olum insan gibi uyandırsana . Donuyorum şuan nerden aldın olum bu suyu. Deyip yerden yastık alıp kafama fırlattı bende bardağı gösterdim devamı var manasında sonra mutfağa gidip masaya oturdum Ferite üzerine başka bir tişört giyip sofraya geldi .
-Vavvv hamburger . Kanka el yapımımı bu . Başımı salladım .
-Büyüksün kanka senin hamburgerlerini özlediydim valla .
-Afiyet olsun . Başını sallayıp yemeğe bildiğiniz gömüldü. Benden sonra geldi ama benden önce bitirdi .
-Oğlum kıtlıktan mı çıktın lan önündekini silip süpürdün bildiğin .
-Diyom ya sana senin hamburgerlerini özledim diye boşuna demiyoz heralde
-Bu kadar hasret kalacağını bilsem . Diyemeden zil çaldı . Bende kapıya bakmaya gittim . Kapıyı açtığım yine sıra arkadaşımı gördüm bu sefer ne var bakışı attım . Elinde bir tencere vardı.
-Yine ne vardı acaba hani seste çıkarmadık ki.
-Annem yemek gönderdi . Aç kalmayın diye.
-Annene teşekkürlerimi ilet sağolsun biz yemek yedik . Çok şükür yemek yapmayı biliyorum zahmet etmişsiniz .
-Yakşamlar . Deyip gitti bende kapıyı kapadım.

Ecrin Damlaoğlu

Allahım bu nasıl biri böyle saygısız, neymiş yemek yapmayı biliyormuş şu tencereyi keşke kafasına geçirseydim .
Pis mendevur
-Kızım verdin komşulara . Ee geri getirmişsin kızım yemeği.
-Villanın sahibi yemek yapmayı biliyormuş o yüzden almadı sana teşekkürlerini iletti .
-Görüyormusun çocuğu ne güzel yemek yapmayıda biliyor sense daha bi yumurtayı kıramıyon. Annemin bu dediğine bir şey demeyip odama çıktım . Sinirle kapıyı örtüp yatağıma oturdum . Tam perdeyi çekiceğim sıra yan villanın sahibinin dışarıda arkadaşıyla şakalaşması dikkatimi çekmişti onları izlerken ona ismiyle hitap etmediğimi fark ettim ve aynı şey onun için de geçerliydi oda bana adımla hitap etmemişti iyi etmedi ve etmedim mendevur tekrar sinirim bozuldu ve perdeyi sertçe çekip örttüm ve yatağıma uzandım ." Okulun içindeydim hiç kimse yoktu bağırdığımda sadece sesimin yankısını duydum biraz ilerlediğimde okulun yandığını fark ettim bağırmaya başladım ama yardımıma kimse gelmiyordu ve alevler hızlanıyordu bi anda bilincimi kaybedicekken bi ses duydum adımı çağırıyordu ama cevap veremedim ve sonra birinin beni kucakladığını hissettim bir küfür savurmuştu havaya
-Kızım senin bu saatte okulda ne işin var .ilerliyorduk ama gidecek yerimiz yoktu çatıya doğru çıkıyorduk bi ara dengesini kaybetti ama geri toparlandı ve bi kapının açıldığını duydum ve ciğerlerime temiz hava girince ciğerlerin acıdı ve öksürmeye başladım
gözlerimi araladığımda yüz tanıdıktı ama bi türlü kim olduğunu bulamıyordum " bi anda nefes nefese uyandım uyuya kalmıştım saatte baktığımda 2'yi gösteriyordu. Su içip yastığa kafamı koyup tekrar uykuya dalmak için gözlerimi kapadım.

Sevgili okurum bu bölümü yazdıktan sonra bu akşam olmasa bile yeni bölüm yayımlıcam sizi seviyorum esenle kalın ♡♡

Derin Kalplerin SessizliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin