"OMG oon niin kateellinen sulle!" joku punapää sanoo minulle. Ensimmäiset sanat, jotka kuulen tullessani kouluun seuraavana maanantaina.
"Mistä?" kysyn hämmentyneenä ja joku laittaa kädet silmilleni.
"Juuri tuosta!" tyttö huudahtaa kikattaen ja askelista päätellen lähtee pois. Tunnistan kädet heti.
"Moi Sean", sanon nauraen ja Sean halaa minua.
"Sandra taitaa ihailla minua", hän sanoo viitaten juuri paikalta livahtaneeseen tyttöön.
"Voi ei, älä menetä sydäntäsi hänelle!" näyttelen dramaattisesti.
"En voisikaan, menetin sen jo sinulle", hän kuiskaa ja suukottaa minua poskelle. Sally kävelee ohitsemme halveksuvasti katsoen ja menee Sandran luokse. Sitten kellot soivat.
"Matikan tuntini alkaa, heippa, kulta", sanon, suukotan Seania poskelle ja lähden."Onko se totta?" Adelaide, se punkkarityttö kysyy silmät lautasiakin suurempina.
"Ai..?" aloitan, kun toisesta pulpetista Sally murahtaa:
"On."
"Wow. Sä vasta muutit tänne ja jos et hiffannu, oot saanu yhen koulun halutuimmista pojista", Adelaide sanoo ihaillen, kuin toivoen olevansa minun sijassani.
"Onko Sean...?" ehdin aloittamaan, mutta Sally vain vastaa ennen kuin ehdin sanoa loppuun:
"Joo, koko koulu on ihan sekaisin. Siis kaikki. Sean on pelkkä ärsyttävä ääliö-"
"Suu kiinni, oot ainoo ton mielipiteen kaa. Ja luulin sun olevan Marien kaveri?" Adelaide sanoo närkästyneenä.
"Joo, mutta mietippä, jos Chris seurustelisi Amandan kanssa", Sally sanoo. Päädyn vain tuijottamaan vieressä, sillä en tunne kumpaakaan.
"No ensinnäkin, Chris on täysin eri asia ja Amanda on vasta 11-"
"Keitä he edes ovat?" rikon väittelyn.
"Chris, Adelaiden parhaita kavereita ja Amanda on-" Sally aloittaa.
"Hänen pikkusiskonsa?" ymmärrän.
"Exactly", Adelaide sanoo ja kääntää kasvonsa taulua päin, sillä opettaja on juuri tullut luokkaan. Meille annetaan moniste, joka on tehtävä pareittain. Olisin Sallyn pari, mutta hän ei taida enää pitää minusta. Hän menee vieressään istuvan Monan pariksi. Katselen vaivihkaan ympärilleni, mutta kaikilla tuntuu olevan jo pari. Viittaan.
"Niin, Marie", opettajamme kysyy.
"Minulla ei taida olla paria"
"Voit tehdä monisteen yksin", opettaja ilmoittaa tylsistyneenä ja ojentaa minulle monisteen. Tunti menee tavalliseen tapaan tylsästi, monisteita tehdessä. Vilkuilen välillä Sallya ja Monaa, jotka nauravat koko ajan jollekin ja minua alkaa harmittaa. Sally oli ensimmäinen, joka ystävystyi minuun täällä. Hänen kauttaan tutustuin Seaniin. Minun tekisi mieli paljastaa Sallylle totuus, että me vain esitämme, mutten halua menettää Seanin luottamusta. Sitten tajuan jotakin; Sean tekee tämän Willowin vuoksi. Saadakseen hänet kateelliseksi ja sitä kautta takaisin itselleen. En voi estää silmiäni kostumasta.//Tällä kertaa vähän lyhyempi luku, mutta yrittäkää kestää. Ja kiitos jälleen teille kaikille, 300 lukijaa tuli täyteen (eihän se ole kovin paljon, mutta silti).
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Verikoe (TAUOLLA)
AksiyonMarie Lacey, tavallinen 17-vuotias tyttö, joutuu keskelle outojen tapahtumien ketjua, jonka seurauksena tytön täytyy selvitä hyytävän haastavasta Verikokeesta. Sekoitus rakkautta, dr aamaa, fantasiaa, mysteerejä, jännitystä, vampyyrejä, outouksia, j...