here comes the invisible man that no one turns to see

492 59 102
                                    

"İşte görünmez adam geliyor, kimsenin onu görmek için dönmediği."

Michael lisenin başında kimsenin fark etmediği, neredeyse görünmez bir çocuktu.

Kimsenin dikkatini çekmeden okul koridorlarına karışır, sınıfına girerdi. Gerçi ders ortasında sınıftan çıksa bile kimsenin bunu fark edeceğini sanmıyordu.

Dikkat çekmek için saçlarını çılgın renklere boyatmış, piercing ve dövmeler yaptırmıştı.

Ama yine de kimse onun varlığının farkında değildi.

Gerçi, bir çocuk onu okulun başından beri izliyordu.

Onun değiştirdiği saç renklerinin sırasını bile ezberlemişti; sarıdan maviye, mora, yeşile, kırmızıya...

Sarışın çocuk, ironiktir ki, birinci sınıfların gözdesiydi. Yüzünden eksik olmayan kocaman gülümsemesi, parlak mavi gözleri ve her zaman şık giyinmesiyle üst sınıflar arasında bile ün salmıştı. Herkesin dikkatini çekiyordu ve dikkat çekmekten nefret ettiği de söylenemezdi aslında, kim nefret ederdi ki?

Uzun süre Michael'ı sadece uzaktan izledi bu yüzden. Aşk için ünden vazgeçmeyi göze alabilmesi uzun sürdü ve ancak lisenin ikinci yılının bitmesine az kaldığı bir zamanda, okul çıkışında,  yanına gidip o sırada pembe saçları olan çocukla konuşabildi.

Michael, onun yaşıtı bir insanın onunla konuşmasını garip buldu, iki yılda ilk kez okulda biri onunla konuşuyordu.

Eve gidince Michael ilk defa mutluluktan ağladı.

Geyet iyi giden arkadaşlık ilişkileri ilerleyip Luke ona her şeyi anlatıp çıkma teklifi ettiğinde ise lisenin üçüncü yılına yeni başlamışlardı. Michael bunun bir rüya olup olmadığını düşündü ve hemen kabul etti.

Böylece Michael da Luke sayesinde fark edilmeye başladı. İnsanların onu görünce birbirlerine bakıyor, fısıldaşıyor ve bazen de onun yanına gidip saçına veya dövmelerine iltifat ediyorlardı. Michael bu alışık olmadığı ilgiden dolayı mutluydu, iki uzun seneden sonra varlığının bilinmesi hoşuna gitmişti.

Tam bir yıl içinde Luke ve Michael birlikte yaşamaya başlamış ve birçok şey atlatmışlardı. Michael, Luke'a sırılsıklam aşıktı; Luke da öyle.

Ancak son seneye girdiklerinde ve mezuniyet balosu iyice yaklaştığında bir şeyler değişti.

Mezuniyet kralının kim olacağı başından beri belliydi. Peki mezuniyet kraliçesi nerede?

~
Tam 362 gün sonra bu kurguyu yayınlamaya karar verdim, bölümler ne sıklıkla gelir ve ne kadar uzun olur bilmiyorum ama final ve epilog bölümünü şimdiden yazdım bile.

Öncelikle bu kitap için en büyük ilhamım olan Andy'ye ve şarkılarına teşekkür etmek istiyorum, The Shadow Side tam bir şaheser.

Wattpad'e geri dönüşüm kutlu olsun!

Ve son olarak, geri dönmemdeki en büyük etkenlerden biri olan shooketh__ 'in mükemmel hikayesi Platonic'e bakmayı unutmayın lütfen

Sizi çok seviyorum 💞

homecoming king //mukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin