hou van hun♡

26 4 0
                                    

Ze blijft nog een 2 weekjes thuis. Dan gaat ze weer naar school, maar niet naar dezelfde, maar een ander. Dan ziet ze anna wel minder, maar als dan het gepest minder word vind ze het allemaal prima. Sophie kwam beneden. Haar moeder keek haar bewonderd aan... "Lievie wat zie je er mooi uit"
Ze had heel veel moeite gedaan voor haar uiterlijk. Ze was er trots op. Ze zei tegen haar zelf "het komt goed het komt goed"
Op school...
"Shit shit ik ben te laat" de conciërge vroeg waarom ze te laat was. Ze zei dat ze nieuw was. De conciërge liep met haar mee. Toen ze binnen kwam voelde ze dat ze rood werd."dit is Sophie, ze is nieuw dus wil 1 van jullie haar daarlijk rond lijden?" een knappe jongen stak zijn vinger op. "Ik wel mevrouw". ik moest ook naast die jongen gaan zitten. "Hoi Sophie ik heet lars" Sophie was stil ze zei heel zacht leuke naam. Ze was verlegen. ze is nog nooit echt verliefd geweest, zeker niet op het eerste gezicht. Maar Sophie voelde iets specials bij lars. Ze kon zich ook niet heel goed concentreren op haar werk. Ze zag in haar ooghoek dat hij soms naar haar keek.
De bel ging...
Nu zou ze een rondlijding van lars krijgen. Hij vroeg:"wat wil je allemaal zien?" "alles denk ik" zei ze verlegen.
Ze waren klaar met de rondlijding. Ze gingen even wat eten. Ik mocht bij de vriendengroep van lars staan. Daar zitten ook 2 meisjes bij. Ik voelde me in het beging een beetje ongemakkelijk, uiteindelijk ging het wel. Ik trok heel de dag met dit groepje om. het bestond uit 5 kinderen.(+mij)
1 maand later kwam er een nieuwe jongen in de klas."robin" hij had hetzelfde als sophie, volgens sophie. Hij stond er ook verlegen bij. Sophie besloot haar hand op te steken bij de vraag "wie wil robin rondlijden?" dat deed ze. Ze hebben veel gepraat tijdens de rondlijding. Sophie begingt hem best wel leuk te vinden.
Ze neemt hem mee naar het vriendengroepje van haar. Net zoals lars dat deed bij haar.
Nu bestaat het groepje tussen:
•lars
•tobias
•robin
•sarah
•jara en
•sophie
Een week later... Bleek dat Robin ook een oogje op Sophie heeft. Dankzij de andere in het groepje zijn ze nu een stelletje. Jara en lars hebben ook en sarah en tobias. We zinn de squad met allemaal stelletjes. We hebben besloten "ookal gaat het uit we blijven nog hele goede vrienden".
2 maanden later is het zomervakantie. Ze spreken heel vaak af in de vakantie. Tot ze elkaar 2 weken niet kunnen zien. Dat vinden ze vreselijk, maar ze spreken gelijk daarna alweer af. Iedereen is bruin van de vakantie.
En zo zijn ze vrienden voor altijd. Sophie heeft geen zelfmoordnijgingen meer. Ze is heel blij met Robin en al haar andere vrienden.
Zoals ze altijd zeggen in sprookjes "ze leefden nog lang en gelukkig"

The bullied girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu