Bütün şehri ayaklarının ucuna seren bir manzara sunan binanın seksen sekizinci katındaki terasta önünde büyük bir özenle hazırlanmış ihtişamlı akşam yemeğini daha da lüks kılan yıldızlardan gözlerini ayırarak karşısında sahip olduğu her şeyle reddedilemeyecek güzellikteki adama baktı.
Gözlerini gözlerinden ayıramayan adamın bakışları tüm bu şatafatlı gösteriyi ve teklifi silip daha üstün bir anlam sunarken kalbindeki ısrarlara rağmen aklındaki itirazları geçip ona evet diyemiyordu.
Önüne küstahça bırakılan para destesine muhtaçlığı midesini bulandırsa da o gözlerde bulduğu anlam ve kendisine sunduğu imkanlara gözlerini kapattı.
Para destesini önüne aldı.
Diğerinin bunu kabul olarak görmesi keyfini yerine getirmiş, dudakları kadar kırmızı içkisinden tatminkâr yudumlar almıştı.
Diğerini şüpheye düşürürken para destelerinin bağlarını çözdü.
Seçtiği bir banknotun üzerine numarasını ve tek bir sözcük yazdı:
'Kader'
Diğerinin meraklı bakışları karşısında avuçlarına sığmayan paraları alarak terasın trabzanlarına kadar ilerledi.
Diğeri de onunla birlikte trabzanlara yaslandığında , avuçlarındaki para seksen sekiz kat yükseklikten boşluğa bakıyordu.
Diğeri ile göz göze geldiğinde dilindeki düğümü çözdü."Benim aşk diye bildiğim kaderdir bayım.
Muhtemel aşk olarak gördüğünüz ben eğer sizin kaderinizde var isem..."Paraları seksen sekiz kat yükseklikten boşluğa savurduğunda , hayatında ilk defa bir arada gördüğü binlerce dolar esen meltem ile her yere savrulmuştu.
Diğerinin şaşkın bakışları karşısında ona adım adım yaklaştı.
Bembeyaz elleri diğerinin esmer yüzünü kavrarken ince parmakları ile dudaklarını okşadı." Onlardan birinde numaram var.
Kaderimizde var isek onu bulur beni ararsın.
Tabi bu muhtemel aşkı yaşamak istiyorsanız bayım."Hayretten gözleri dolan adamın titreyen dudaklarına bitmeyecekmiş gibi derin ama yarım kalacak kadar kısa bir öpücük kondurup ayrıldı.
Adam kapalı gözlerinden süzülen yaşlarla elleri boşlukta öylece kalakalmıştı." Muhtemel aşk için virane oldum.."
🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜
Bölümleri düzenliyorum tekrar yayınlayacağım 😌
🔜🔜🔜🔜🔜🔜
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Coming Soon *-*
One Shot veya iki üç bölümlük mini fic olacak bekleyin efem *-*
Bu arada bu yazdığım en uzun tanıtım oldu..
Bu hikayeyi yazma sebebim de medyadaki
Muhtemel Aşk şarkısıdır efem ♡~♡
KaDi'ye çok yakışıyor *-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhtemel Aşk : Kader
RandomMuhtemel gördüğü aşkı, kader olarak adlandıran diğerini bulmak için iz süren bir adamın aşk hikayesidir.. Kaderimizdeki mi bizi bulur, biz mi kaderimizdekini ararız? ♡ All my love dreams for KaDi ♡ 《 Tüm hakları The United KaDi State vatandaşı Soo...