YENİ EVİMİZ

57 4 4
                                    

Merhaba sevgili okuyucularım yine bir bölümle beraberiz.

"Ayyy çok yoruldumm"bu tabi ki Elif'in sesiydi ama bende aynı düşüncedeydim.Yeni evimize eşyalar almak için bir sürü yer gezmiştik.Elif'e "Elif daha yolun başındayız evi temizlemedik ki dedim.Elif beni öldürecekmiş gibi bakıp"ben hayatımda bu kadar yorulmamıştım" dedi.Ben gülümsedim çünkü annem hasta olduğu için bütün evi tek başıma temizlerdim ve yorulurdum yani yorulmaya alışıktım.

Evimizi ben boyarken Elif elinde elmayı yiyerek bana bakıyordu.Bende "Elifff bir sorun mu var kuzum"dedim.Elif ise "hayır hayır bir sorun yok.Sadece senin herşeyde maharetli olmana şaşırıyorum"dedi."Elif hayat zorluklardan ibarettir bende o zorlukları yenmeye çabalıyorum"dedim.Elif de anlamışçasına başını aşağı yukarı salladı.

Akşam olmuştu eşyalarımızı getirtip evimize yerleştirdik.Eşyaları çok güzel seçmiştik tabi evimiz de güzel olmuştu.Benim odamı lilaya boyamıştım Elif'inkini ise turkuaza boyamıştım yani ikimizde sevdiğimiz renkler olan bir odaya sahipiz.Ben mora ve tonlarına bayılırımm.Kendimize yeni mutfağımızda çay koydukve içtik.Saat geç olunca odalarımıza yatakları hazırlamaya gittik.Valizimden annemin koyduğu mis gibi kokan çarşafımı aldım ve yatağıma serdim biraz duygulanmıştım.Ağladığımı çarşafımın üstüne gözyaşım düşünce anladım.Birden kapı sertçe açıldı ve ben havaya zıpladım.Elif gülerek "korkuttum mu aşkım"dedi.Bense hayır anlamında başımı salasamda çok korkmuştum.Elif " canım ben yatağımı hazırladım sana yardım etmeye geldim.Korkuttuysam özür dilerim Esramm"dedi.Bu kız beni ne kadar sahiplenmişti baksana Esramm diyor.Elif çok kötü birşey yapsa bile o tatlış konuşması hemen affetirir.İnsanın nasıl gönlünü alacağını biliyor gıcık ;).Bende"tamam tamam hadi uyuyalım" dedim ve bir anda benim yanağımdan öpüp gülerek"iyi geceler tatlım"dedi.Bende gülümseyip"sana da iyi geceler aşkım" dedim.Uyumam biraz zor oldu çünkü bu yaşıma kadar evimden başka bir yerde uyumamıştım.Göz kapaklarım bir süre sonra yorgunluktan kapandı.

''Erkenden kalktım çünkü dersim saat 9'da başlıyordu tabi Elifinkide.Banyoya geçip rutin işlerimi hallettikten sonra mutfakta kahvaltı hazırlıyordum ve işte Elif geldii.Ayy şu tatlışlığa bakın yataktan kalkmış hali bile güzel kızın.Benim ise saçım başım dağılmış cadı gibi oluyorum sabahları."Günaydın tatlım şükür uyandın artık kış uykusuna falan mı yattın diye düşünmeye başlamıştım.Biliyorsun demi dersimiz 9'da başlıyor?"dedim.Elif birden gözlerini ovalamayı bırakıp bağırarak etrafta koşuşmaya başladı."Sen ne diyorsun Esra 1 saat kaldı ben nasıl hazırlanırım.Elif umutsuzca etrafda dolanırken"Elifcim böyle bağırıp çağırmayla hazırlanılmıyor hadi git hazırlan yoksa okula geç kalıcaksın"dedim.Elif tam odasına koşturuyordu ki bağırdım''dur deli kızz önce kahvaltını yap kahvaltı şart'' dedim.O da buna boyun eğdi.Kahvaltımızı yaptıktan sonra odalarımıza üstümüzü giyinmeye gittik.Ben üstümü giyindim yani hazırdım.Makyaj olarak ise pembe rujum ve eyeliner vazgeçilmezimdir makyaj yapmayacak olsam bile onu sürerim.Makyaj yapmasını da çok sevmem zaten insanın kendi güzelliğini savunanlardanım.Dışarı kapıya çıktığımda Selin yoktu odasının kapısını tıkladım ve içeri girdim ağzım açık kalmıştı. Çok süper görünüyordu

(Bu Esra'nın kıyafeti)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu Esra'nın kıyafeti)

(Bu Esra'nın kıyafeti)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu Elif'in kıyafeti)
.İkimiz birbirimize çok güzel olmuşsun gibi iltifatları yapıp evden çıktık.Selin'in arabası olduğu için onun arabasıyla gittik.Okula geldiğimizde bir tane park yeri kalmıştı ve karşımızdanda siyah BMW geliyordu.BMW deki sürücüde görmüş olacakti ki o yeri o da hızlandı.Selin daha hızlı davranıp arabayı park yerine koydu. Selin'in hiç bu kadar iyi şoför olduğunu düşünmemiştim.BMW arkamızdan yavaşça geçip hızlanmaya başladı herhalde başka bir yer bulacaktı ve sinirlenmişti.Amannn sinirlenirse sinirlensin koca park yerinde bizim koyacağımız yeri mi buldu canım.Ellif'e baktığımda kahkaha atıyordu ve değişik düğüşük oynuyordu.Allahım bu nasıl zafer kutlamaktı."Elifcim zafer kutlaman bittiyse inelim mi arabadan canım"dedim.Elif yüzünü asarak"Yaa Esra biraz daha kutlasam olmaz mı?"dedi.Bende Elif birazınıda eve bırak hem bugün akşam yeni evimize geçtiğimiz için bir parti yapacağız"dedim.Elif üzerime sıçrayarak"Esramm istediğimizi çağırabiliriz demiii"Allahım şu tatlılığa bak ama maalesef ben buna kanmam.Elif'i üzerimden alarak''hayır tabikide ikimiz kutlayacağız sadece.Hem burda daha yeniyiz kimi çağıracağız ki.Hadi arabada çok oyalandık geçen ki gibi derse geç kalmayalım''diyerek arabadan inip yürümeye başladım.
Yanımda biri hızlı hızlı soluk alıp veriyordu.O tarafa döndüğümde Elif'i görmeyeyim mi.Bana yetişmek için koşmuşa benziyordu.Ben bu duruma kıkırdamadan edemedim.Elif bana kaşlarını çatmış şekilde bakınca bütün gülümsemem soldu.Sınıfa doğru yürürken dersin daha başlamadığı belli oluyordu.Ama biz yine de tempomuzu düşürmeden hızlı hızlı merdivenleri çıkıyorduk.
Birden''ahhh yandımmm'' diye bir ses duydum sağımda.O tarafa döndüğümde Elif ve bir çocuk çarpışmış çarpışmadan dolayı çocuğun elindeki çay çocuğun üstüne dökülmüştü.Elif korkmuşa benziyordu ki boynundaki fuları çıkartıp çocuğun üstünü silmeye çalışıyordu ve bir yandan da özür diliyordu.Çocuğa dönüp baktığımda Elif'ten gözlerini alamıyordu.Elif ise bunu hiç fark etmiyordu daha çocuğun üstünü siliyordu.Ben hemen duruma kötü kaynanalar gibi el koydum.İki üç tane uyarıcı öksürükten sonra çocuk yenice çakıp Elif'ten uzaklaştı.Çocuk''ben yaparım zahmet etmeyin'' deyip Elif'in elindeki fuları alarak Elife baka baka gitti.Saf Elif'im olanları farketmemişti çocuk resmen içine düşmüştü.İçimden neyse diyerek şaşkın Elif'in kolundan tutup lavaboya götürdüm.

''ohhh Allah'ım bugünde okul bitti darısı yarına.Ben bu kadar zor olacağını bilmezdim üniversitenin.Elifffff beni duyuyormusun?'' şuna bakın yaa ben boş yere mi anlattım bunları kız sadece ruh gibi yanımda yürümekten başka hiç birşey yapmıyordu.''efendim ne demistin canım?''al iste dinlememiş.''Diyorum ki ne bu havalar niye böyle dalgın ve düşüncelisin?''dedim.''Esra sende farketin mi?'' ben ne demek istediğini biliyordum ama bilmezlikten geldim''neyi canım neden bahsediyorsun?''dedim.''tabikide bugün çay döktüğüm çocuğun bana o an bakışlarından bahsediyorum.Sencede garip bakmıyormuydu bana''.''Evett farketmiştim sanki sana aşık olmuş gibiydi.Gözlerinin içi parlıyordu sana bakarken de ben sen farketmedin sanmıştım seni gidi sinsi kunduz''.''ya tamam baktım çaktırmadan elimde olan birşey değildi.Sen bana aşık olduğunu mu söylüyorsun hem de bir anda bence başka birşey için baktı.Tanıdık geldim belki olamaz mı?.Ben Elif'i daha beter kızdırmamak için''tamam tamam birşey demedim tanıdık geldin belki senin dediğin gibi.Hadi yaa artık eve gidelim giderken de bir markete uğrayıp evimize yiyecek alalım''dedim.

Epey alışveriş yapmıştık hepsini dolaba yerleştirdik ve parti için yiyecekleri hazırladık tabiki de pijamalı bir parti olacağı için pijamalarımızı da giydik.Saat ikiye kadar full eğlendik.Yoruluncada tıpış tıpış yataklarımıza girip uyuduk.
Ne güzel bir arkadaşa sahip oldum tatlı ve çok eğlenceli inşallah arkadaşlığımız hiç Bitmez...
Uyurken son düşündüklerim bunlardıııı.

Bir bölümü daha bitirdik.İnşallah okursunuz daha ilk deneyimimde yalnız bırakmayın beni☺☺☺☺

BENİ SEN İNANDIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin