Merhaba sevgili okuyucularım multide Damla (süslü kokoş) var.
Burak'ın ağzından devam
Allah'ım çıldırıcam bir hafta koskoca bir haftadır ortalıklarda yoktu ve ondan hiçbir haber alamamıştım.O sözleri söylemeyecektim inşallah benim yine salaklığım yüzünden ona bir şey olmaz.Arkadaşı olan Elif midir nedir o kıza sorduğumda bana öfkeyle bakıp seni ilgilendirmez diyerek çekip gitmişti.Şuan da çok çaresizdim.Yataktan bu düşüncelerle kalktım ve okula gitmek için banyoya girdim ve üstüme lacivert kot pantolon ve açık mavi tişört giymiştim.
Arabamı çalıştırıp okula doğru sürdüm.Yaklaşık on beş dakika sonra gelmiştim.Okulun bahçesinden bugün durgun bir giriş yapıp bu sefer herkesin arabasını koyduğu sıradan parka bende koymuştum.Arabanın içinden gözlerim yerde bitkince indim ve bir umut geçen sefer Esra'yı gördüğüm banka doğru kafamı kaldırdım.Allah'ım bu gözler yanlış görmüyor demi diyerek iki elimle gözlerimi ovalladım.Elimi indirip yine o yöne baktım evet buradaydı ve bana doğru maviş gözleriyle bakıyordu.Bir dakika onun gözlerinde nefret ve şaşkınlık mı vardı.Tamam bana nefret besleyebilir ama neye bu kadar şaşırdı.Ben ona dalmış bakarken bir kıkırdama sesi duyuldu o tarafa baktığımda kızlar benle onu elleriyle gösterip gülüyorlardı.Esra da farketmiş olacak ki önüne dönüp bana sırtını çevirdi.Kızlara öfkeyle bakınca hemen önlerine döndüler bende sınıfa doğru yavaş adımlarla ilerledim.
Sınıfa girdiğimde bir bizim grubun olduğunu gördüm.Sürtük kokoş yanıma yaklaşıp tam dudağımdan öpecekken onu ittim."Ne yüzle buna kalkışıyorsun Sürtükk"diye bağırdım."Sana bu yaptıklarının cezasını vereceğim" deyip kollarından kaldırıp tokat attım.Yere fırlattığımda tam ayağımla tekmeleyecekken Çağlar benim kolumdan tutup sınıftan dışarıya çıkarttı.Bahçeye geldiğimizde ben hızlı hızlı soluk alıp verip sakinleşmeye çalışırken mavişim arkadaşıyla komik birşeyler konuşmuş olacak ki gülüyordu.Tabi benim sinirler yine tavan yaptı.Nasıl herkesin içinde güler ya bu kız beni deli edecek deyip yanlarına bir hışımla gittim.Esra'yı kolundan tutuğum gibi kaldırdım tam bana diğer eliyle tokat atacakken bileğinden tutup hapsettim.Arkamdan sürükleyip okulun ıssız olan arka bahçesine getirdim ve ellerini bırakıp yere fırlattım.Esra'nın ağzından kısık bir inilti çıktığını umursamadan bağırmaya başladım.''s........ bahçesinde niye herkes sana bakarken gülümsüyorsun.Şimdi gidip onların sana baktığı gözlerini oymamı mı istiyorsun.Bak kızım beni delirtme tamam mı''.Esra bağırdığım için bir an irkilse de sonra kendini toplayıp korkusuz görünmeye çalıştı.Soy isminin hakkını veriyordu KORKMAZ.Nerden biliyorsun derseniz bir hafta boyu gelmeyince onun bütün hayatını araştırdım."Ne diyosun aptal sen kim oluyorsun da bana karışıyorsun.İstediğim yerde istediğim gibi gülerim uyuz şey".deyip diklenerek ayağa kalktı ve karşıma geçti ellerinin tozunu silkeleyip maviş gözlerini gözlerime dikti."Hem bence sen bunlarla uğraşacağına bugün olacak şeylerle uğraş derim"deyip göğsümden itirerek çekip gitti.Ne demek istedi şimdi bu maviş ne gelecek ki bugün başıma.'Aaaaaa bu kızın karşısında niye bir şey konuşamıyorum ağzımı açamıyorum lan' diye bağırarak duvara tekme atıp sinirlim gidene kadar orda bekledim.Sakinleşince sınıfa doğru hareket ettim.
Esra'nın ağzından devam
'Gıcık öküz ukala uyuz mafya bozuntusu şeyyy.Allahım çıldırtacak beni ya.Sen kim oluyorsun da bana karışıyorsun.Hem suçlu hem güçlü ama görecek o intikamımı alacağım ondan.'hem sinirden tırnaklarımı avcuma batırıyorum hemde kantine ilerliyordum.Çünkü soğuk bir su içmezsem kendime gelemem.Suyumu alıp sınıfa ilerlerken mafya bozuntusununda sınıfa ilerlediğini gördüm.Hemen hızlandım ve tam sınıfın kapısından o geçecekken onu arkasından itirip ben geçtim ve kapıyı kapattım.Ohhh iyi oldu gıcığa.Sırama oturduğumda Elifim uyuyordu bende yanına oturdum ve saçlarıyla uğraşmaya başladım.Benim olduğumu bildiğinden "Ya Esra uykum var ve sen saçımı okşayınca daha çok geliyor"deyince kahkaha attım ve o an uyuz kapıdan girdi ve bana ölümcül bakışlar attı.Ben önüme döndüğümde kapîdan bu sefer hoca girdi.Elif'i dürtünce o da hemen kalktı.Hoca heyecanlı heyecanlı masaya yaklaştı ve çantasından içinde bazı küçük kağıtlar olan bir kutu çıkardı."Çocuklar hemen konuya giriş yapıyorum.Bildiğiniz gibi bizim okul her sene yardıma ihtiyacı olanlara her yıl yardım projeleri düzenliyor.Bu sene sıra bizim sınıfta ve herkes dört kişilik gruplar oluşturacak.Bunu ben yapıcam sonra bu grupta olmak istemiyorum falan derseniz bozuşuruz.Evet şimdi başlayalım"deyip eline kağıt dolu kutudan kağıt çekti.Herkes pür dikkat hocanın ne yapacağına bakıyordu.Hoca hepimize göz gezdirip"Huzurevine gidecek olanlar Damla,Çağlar,Onur ve Selin siz ordaki yaşlılarla iki hafta ilgileneceksiniz.Onlarla sohbet falan edeceksiniz anladınız mı?"diye sorunca korkularından başlarını sallamakla yetindiler.Lösemili Çocuklar Vakfı(uydurma)na gidecek olanlar Seda,Melis,Can ve Yağız sizde ordaki çocuklarla iki hafta ilgileneceksiniz....böyle böyle devam etti.
Şuan da ben ise sinirden çıldırıyordum çünkü son olarak ben,Elif,Burak ve Mert kalmıştık.Onlarla olmak istemiyordum ama bu hocaya da karşı çıkamazdım.Hoca beni çıldırtacak cümleyi söyledi."Evettt çocuklar son dördünüz kaldı sizde öksüz veya yetim çocukların evlerine gidip onlara yardım edeceksiniz iki hafta tamam mı?."deyince sadece başımızı salladık çünkü bu hocayla kötü olmak sınıfta kalmak demektir.Zil çalıp hoca sınıftan çıkarken son kez"ha çocuklar unutmadan bunlara yarın başlıyorsunuz"deyip gülümseyerek gitti.Elif'le biz ise isyanlardaydık.Elif "hadi kahve alalım da kendimize gelelim"deyince çocuk gibi mırıldanarak ayağa kalktım ve yere bakarak yürümeye başladım.Sert bir cisme çarpınca sarsıldım.Tam düşecekken ellerim korkudan çarptığım cismin belini sardı.Başımıda o anki korkuyla göğsüne koyunca o müthiş orman kokusunu duyumsadım.Tabi bunun bir adam olduğunu ve ona sarıldığımı farkedince yavaş yavaş başımı kaldırdım.Aman Allahım inanamıyorum ne yaptım ben böyle ayy salak kafam.Başımı kaldırdığımda uyuz Burak'ın olduğunu gördüm.Allahım bu nasıl bir yüz kusursuz kaş sakal ve hafif sarıya çalan saçlar.Daha önce sinirden yüzünü incelememiştim.Ama gördüğüm en yakışıklı erkekti.İç sesim ise
'Esra hemen kapılma onun sana yaptıklarını unutma.O kötü ve uyuz birisi.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ SEN İNANDIR
ChickLitÇizdim kendi aklımca hayatın resmini Birşey bilmezdim aslında Karıştırdım tüm renkleri Hatta yaptım tabi Herkes başka bir şeyden Kaçırmış kendini Bazen yaşlı gözlerle Kabullenmiş gerçekleri Bazen memnun gibi Artık çok uzaklaştım En çokta kendimden...