נ.ק מבט מאי
התעוררתי וראיתי את עמית לידי בכורסא והוא תופס בטלפון ומביט במשהו הוא נהיה אדום והרגל שלו רועדת מעצבים הסתכלתי עליו הוא כל כך יפה שקט אסור לך.
"מה קרה?" ואז קלטתי שזה הטלפון שלי "מה אתה עושה עם הטלפון שלי?" " מי זה?" "מי זה מי?" "זה שאת אוהבת?" "מה??!!" הוא יודע שיט לא יכול להיות "מי זה!!??" הוא צעק אני רצתי לשירותים ונעלתי את עצמי שם "תצאי משם מאיי!!" איך הוא יודע שאני אוהבת מישהו ? הוא יודע שזה הוא? התחלתי לבכות מפחד ובלבול לא ידעתי איך הוא יגיב " את בוכה? מי זה לעזאזל אני אשבור לו את כל העצמות מה הוא עשה לך?" נשארתי בשקט " מאי אם לא תפתחי את הדלת אני אשבור אותה" ידעתי שהוא יעשה את זה אז ניסיתי לחפש דרך חילוץ מצאתי חלון אבל לא הספקתי הדלת נפלה ועמית היה שם הוא תפס אותי "תעני לי!!" לא עניתי "בבקשה" הוא אמר בשקט "מצטערת אני לא יכולה" "למה? למה את לא יכולה" " מצטערת פשוט לא" "כשאני אגלה את מי שגורם לך לבכות אני ארצח אותו" צחקתי בלב אם רק היית יודע שזה אתה טוב קדימה אני חייבת לעשות משהו "אני יודעת שאני כל כך הולכת להצטער על זה אבל אני חייבת" עליתי על קצות אצבועותיי כי אני נמוכה ונישקתי אותו אחרי רצתי לחדר רחוק ונעלתי את עצמי שם שמתי מלא דברים על הדלת כי ידעתי שעמית ינסה לפתוח אותה ואחרי כמה דקות שמעתי שעמית קורא לי "מאייי!!? איפה את? אנחנו צריכים לדבר תפסיקי לברוח!!" לא ידעתי מה לעשות פשוט קיוותי שהוא לא ימצא אותי אבל כנראה המזל שלי היום הוא נאחס שמעתי את עמית מנסה לפתוח את הדלת וכשקלט שהיא נעולה הוא התחיל לדפוק עליה בחוזקה "מאי תפתחי את לא רוצה בטוב אז ברע אני אשבור את כל הדלתות שיש בעולם אבל בסופו של דבר כבר לא תוכלי להסתתר מפני" הוא הצליח לפתוח את הדלת והפיל את כל הדבר ששמתי הוא תפס אותי ביד "מאיי.." הוא התחיל לומר עצרתי אותו "לא עמית זה לא יכול לקרות אתה האח של החברה הכי טובה שלי זה פשוט לא יכול" "למה מאי אני אוהב אותך" "באמת?" הייתי בשוק וישר התעשתתי על עצמי " זה לא משנה אי אפשר" "אבל למה?" "בגלל מעיין אני לא רוצה לפגוע בי" "מאי זה לא יפגע בה אני אהבתי אותך תמיד ועכשיו שאני יודע שאת גם אותי אני הולך להלחם ואת תהיי שלי"
YOU ARE READING
My Best Friend's Brothers-סיפור ערסים
Romance"זוזי" "לא אתה תהרוג אותו""זה מגיע לו אף אחד לא נוגע במה ששלי""אני לא שלך דבר ראשון ודבר שני אני יודעת להגן על עצמי ""לא את לא וכשאחים שלך ידעו על זה הם יגיבו גרוע יותר ממני אז עכשיו בואי איתי "שתקתי כי ידעתי שהוא צודק ובפעם הראשונה נתתי לו לסחוב או...