Sorun vakti

59 5 2
                                    

Offf sabah sabah kim çalıyor şu zili yaaa lan yoksa polis mi?!!!!

- Kim o.

- Hakan evdemi.

- Benim buyrun.

- Kanka dışarıya gelsene.

- Ya kanka daha ben kahvaltı etmedim edeyim ararım sizi gelirim yanınıza.

- İyi tamam acele et.

- Tamamm.

Ohh içim ne kadar rahatladı anlatamam bir an polis sandım ve çok korktum.

-Hakaaan yemek hazır gel hadi .

+ Tamam geliyorum.

- Abine araba alıcaklar bu gün gitmek istermisin sende.

Aslında arabaları çok severim ama abime kırgındım biraz hatta küstüm desem daha doğru olur.

+ Hayırlı olsun gerek yok.

- Git neden gitmeyeceksin abin ehliyetini alınca verir sanada sende binersin.

+ Anne daha 16 yaşımdayım sen ciddimisin.

- İyi tamam ne yaparsan yap.

+ İyi ben hazırlanıp çıkıyorum.

- Nereye. 

+Arkadaşlarım ile çıkıcam.

Odamda üstümü başımı değiştirirken annem odaya girip.

- Abin arıyor neden gelmiyor diye soruyor.

+ O kadar laf yedikten sonra gelmem. 

- Al sen söyle.

+ Muhattap etme beni.

Annem abimi geçiştirdi telefonu kafatıp bana bağırmaya başladı.

-  O SENİN ABİN ONUNLA BÖYLE KONUŞMA!!! 

+ Ben gidiyorum.

Deyip evden çıktım bizimkileri aradım.

+ Nerdesiniz.

- Mahalledeyiz gel 

Cevap bile vermeden kapattım oturdum yanlarına konuşmaya başladık öyle oldu felan diye bir,bir buçuk saat sonra abim aradı açtım.

- Nerdesin?

+Mahalledeyim.

-Bekle ben geliyorum oraya. 

+Neden. 

- Geliyorum işte uzatma.

Adama bak arkadaş ya lan sanki mafya babası 

15 dk sonra bir tofaş mahalleye geldi camı açıktı abim olduğunu anladım 

-Arabaya bin.

+Neden.

-Cama yaklaş.

Yaklaştım be kulağıma doğru.

-Arkadaşlarının önünde rezil etmemi istemiyorsan bin.

+ Beyler ben yarım saate gelirim

Arabaya bindim abim sakin kullanıyordu ara sokaktan ana yola inecektik inmeden ani bir fren yaparak durdurdu arabayı indi arabadan bende indim ve

+ Ne oldu.

- Sen sür.

+Eminmisin.

-Geç hadi geç.

Abimden hiç beklenmeyen hareketlerdi bunlar ben tartışıp kavga ederiz diye düşünmüştüm.

Ana yolda kırmızı ışıkta durdurdum arabayı iyi sürüyordum ama çok heyecanlıydım yanlış birsey yapmaktan çok korktuğum için yavaş sürüyordum yanımıza bir araba yaklaştı araba BMW 316 15 bin tl felan. bizim arabanın camlarıda açık adam baktı tofaş süren 15 16 yaşlarında bir çocuk.

-Kapışalımmı?

 dedi ben hayır dedim adam baktı hala kırmızı ışık ruhsatına dedi abimde kafasını uzatarak.

+ Eşitsizlik var olmaz dedi.

- Siz kazanırsanız benim arabanın ruhsatını veririm bn kazanırsam 50 tlnızı alırım dedi.

+ Tamam 

abime dönerek adamın duymayacağı bir ses tonunda.

-abi bu adam bizi geçer baksana kendisine nasıl da güveniyor.

+ Merak etme geçemez.

- Nerden biliyorsun.

+ Bu arabanın motoru senin bildiğin motorlardan değil ben bu arabayı boşuna almadım.

Yeşil ışık yanmıştı çoktan ama biz sağa çekip birseyler yapacaktık abim indi sen kal dedi.

birşeyler konuşuyorlardı ama anlamadım. Abim sonra geldi sen yarışacaksın dedi bende.

- Eminmisin bak kaza felan yaparsam benden değil.

+ Kaza yapmamaya çalış.

Bende çok gaza gelmiştim.

Bir sonraki trafik ışıklarında durduk arabanın gazına basıp çekiyordum. 

ARKADAŞLAR BANA MESAJLAR GELİYOR OYUNCULARI SÖYLE ONA GÖRE DÜŞÜNELİM,MEKANLARIN FOTOĞRAFLARINI AT ARKADALAR BU BİR KİTAP HERŞEY SİZİN HAYAL GÜCÜNÜZE KALMIŞ SİZ NASIL HAYAL EDERSİNİZ BİLMEM HEPSİ SİZE KALMIŞ BEN BU KİTABI NASIL HAYAL GÜCÜME DAYANARAK YAZIYORSAM SİZDE HAYAL GÜCÜNÜZ İLE OKUYACAKSINIZ.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 30, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

OKULDA MACERAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin