6

137 14 2
                                    

-Avi kochanie...PALI SIE!!!!-Brunet zaczął krzyczeć mi do ucha skacząc po łóżku.
-Co ty kurwa odwalasz debilu!!-Wstałam jak opatrzona.
-No bo jest 12:00-Odpowiedzial spokojnie.
-Co!? Dlaczego mnie wcześniej nie budziłeś!?-Zerwała się z łóżka na równe nogi i podeszłam do szafy.
-No to ja będę czekał na dole!-Powiedział Leo i wyszedł z pokoju.

Super godzina 12:00...cały dzień przespany. Po porannej toalecie wyszłam z pokoju ubrana w:

-Leo!!!!-Krzyknełam kiedy byłam w kuchni.
-Tiaa kotku??-Spojrzał na mnie swoim słodkim spojrzeniem zabitego psa.
-Co dzisiaj jest???
-Wtorek....przepraszam no , ale chciałem z tobą spędzić czas.
-To kurwa nie mogłeś poczekać do weekendu! Nie chcę mieć zaległości w szkole.
-A ja nie chce zaniedbywać mojej księżniczki.-Przyciągnął mnie do siebie tak , że usiadłam na jego kolana.
-Ale czy ja narzekam?-Spojrzałam w jego czekoladowe oczy.
-Jeszcze nie , a potem może...-Cmoknął mnie w polik.
-Pff....nigdy nie jestem jakaś niunią która oczekuje od swojego chłopaka nie wiadomo czego...ważne , że mnie kochasz.
-I nigdy nie przestanę.-Leo złączył nasze usta w namiętnym.

*Charlie*
*W szkole*
Leo i Avi nie było dzisiaj w szkole i trochę się o nich boje...Avi nie opuszcza szkoły tak bez powodu. Na przerwie podeszłam do Miki:

-Hey nie wiesz może czemu Avi i Leo nie ma w szkole?
-Nie sama się dziwnie bo Avi tak bez powodu nie opuszcza dnia w szkole.-Odpowiedziała dziewczyna.
-Może zadzwonię , a i chciałbym cie zaprosić dzisiaj po szkole do...do kina.-Wykrztusiłem te słowa z trudem...co jeśli się nie zgodzi?
-Yyy...do kina dzisiaj? Nooo...okay i tak nie mam co robić.-uśmiechnęła się.
-Serio? Super to umówieni!-Ucieszyłem się...Mika na prawdę mi się podoba.
-Tak...aaa to dzwonisz do nich?-Zapytała po chwili.
-Niee...nie będę im przeszkadzał.-Puścił jej oczko i pisze na lekcje po w tym momencie zadzwonił dzwonek na lekcje.

*Avicii*
-Lełoś!-Zawołałam chłopaka do pokoju.
-Tiak Avi?
-Nagrasz mnie? No wiesz cover i te sprawy.-Zapytałam.
-No spk , a co śpiewasz?
-Little Mix-Hair juz umiem to zaśpiewać wiec jest oky.
-No to kamerkę daj czy coś.
-Masz tam na biurku leży.-Wskazałam ręką na biurko.

Leo zaczął kręcić , a ja śpiewać po skończeniu i wgl wzuciłam cover na yt.

*Dominika*
*Po szkole*
Po szkole poszłam z Charliem do kina potem poszliśmy na lody pospacerowaliśmy...było cudownie cały dzień spędzony razem z Charliem. Usiedli na jeden z parkowych ławek:

-Mika bo...-Charlie zaczął mówić.
-Tak?-Naciskałam na niego.
-Bo....bo ty mi się podobasz.-spuścił głowę.
-Charlie...czy ty?
-Tak zakochałem się w tobie.-Podniósł wzrok na mnie.
-Ja też...-Zatopiłam się w jego błękitnych oczach.
-Będziesz moja dziewczyną?-Zapytał.
-J-ja...TAK!-Przytuliłam go.
-Kocham cie.-Charlie złączył nasze usta.

Potem jeszcze trochę się poszwendaliśmy po mieście i rozeszliśmy się do swoich domów.

*Avicii*
-Avi ja juz będę szedł widzimy się jutro w szkole słońce.-Pocałował mnie na pożegnanie.
-Papa kochanie tylko nie zaśpij do tej szkoły.-Przytuliłam go jeszcze i Leo wyszedł.

Nie długo po tym przyszła mama:

-Avicii tłumacz mi kim jest ten Leo i jak to się stało , że z nim jesteś?-Zaczęła.
-Oh mamo! Po prostu no stało się! On jest raperem w zespole Bars&Melody ja jestem Bambino jego fanka , tera to też dziewczyną i kocham go , a on mnie i nie zepsuje tego!
-Skarbie nie mam zamiaru nic psuć to twoje życie twój wybór i ciesze się twoim szczęściem tylko po prostu chciałam się coś dowiedzieć...z tego co widzę fajny ten Leondre.-Uśmiechnęła się.

Odwzajemniłam uśmiech i poszłam do pokoju. Było już późno , więc przebrała się w pidżame i poszłam spać.

DOBRA ZUPA!!!

Jak tam co tam moje truskaffeczki?! U mnie źle ponieważ cholernie skrzywdziłam moja ibf...bardzo tego żałuję i gdybym tylko mogła cofnąć czas , ale niestety za błędy trzeba płacić :( ten rozdział dedykuję @MyLifeIsAMess_143
Przepraszam cie za to co zrobiłam mam nadzieje , ze z czasem mi wybaczysz...wiem , że zwykle "przepraszam" nie wystarczy...ale cholernie żałuję
:(((

GUTENTAG!!!
SŁÓW Z NOTKĄ JEST 665

LijooCzorliixx

Jesteś Moim Całym ŚwiatemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz