*Bab 8* (FINAL)

48 2 0
                                    

*Di Bilik Rawatan...

  "Hello.." Kata Jin sambil memasuki bilik rawatan bersama-sama dengan Ena. "Eh Jin, mana kau pergi?? Dari tadi tak balik² kelas.." Soal Suga. "Aku ada hal tadi, pastu aku terserempak dengan Ena, kiteorang jalanlah sama².." Terang Jin. Mereka semua mengangguk tanda faham. "Awak dah okay?" Soal Jin prihatin kepada Armai. Sudah.." Jawab Armai kemudian memberikan senyuman manis kepada Jin. Tiba², Qay dan JungKook pon sampai. "Makanan dah sampai, nah.. Ambil sorang satu.." Kata Qay dan JungKook serentak. "Hah Ena.. Jin.. Ambillah, yang ditenung je buat apa?" Kata Qay. "Ah?? Ouh.. Okay², trima kasih Qay. " Balas mreka serentak. "Dating sampai tak ingat nak beli makanan.." Perli Qay kepada Ena dan Jin. "Eh! Ma... Mana ada.." Balas Ena menafikan kata² Qay itu. " Mana ada apanya... Aku dengan JungKook tadi nampak kau dgn Jin berpegangan tangan segala bagai.." Kata Qay lagi. "Hehehe.." Balas Ena. "Eleh kau.. Ntah² kau pon dating jugak dengan JungKook.." Tiba² Ain bersuara. "Eh.. Mana.. Ada.." Nafi Qay sambil memandang JungKook dan mereka berdua mulai tersengih. "Hah tu... Tersengih-sengih kau macam kerang busuk." Kata Ena. "Hahahah!!" Gelak Qay dan JungKook serentak diikuti oleh mereka yang lain. "AIN!!" Tiba² V menjerit menyebabkan mereka secara automatiknya berhenti gelak. "Ape?? Kojut den." Balas Ain sedikit tersentak. V pon mrnghampiri diri dia kepada Ain. Ain mula gugup. "I love you Ain.." Kata V lalu mencium pipi Ain. "V-ahhh!!!!!!" Jerit Ain lalu mengejar  V dalam sekitar bilik rawatan itu. Masing² ketawa meljhat gelagat Ain dan V itu. J-Hope yang secara tiba² memegang tangan EunJi. Eunji terkejut melihat kelakuan J-Hope itu lalu dia pon memandang muka J-Hope. J-Hope hanya membuat muka tak bersalah saja seperti tidak melakukan apa². "Hahh!! Hahh!! Buat apa tu J-Hope?! Kalau dah suka tu.. Cakap jelah.. Malu² badak pulak kau.!" Tegur Jimin. J-Hope mendengar sahaja kata² dari Jimin itu terus melutut di hadapan EunJi. "Okay... EunJi, I love you dear.." Kata J-Hope seikhlas hati. (SWEET ><). EunJi hanya berdiam diri kerana terkejut. "Balaslah EunJi." Pekik Armai pula. "I.. I love you t..too" Balas EunJi gugup. Mereka semua pon bertepuk tangan tanda meraikan mereka berdua.

  "Dahlah Ain.. Penatlah.." Rungut V kepada Ain. Berderailah ketawa mereka termasuklah Ain.
                  *TAMAT*

#So...
  1. Jimin💜Armai.
  2. Jin💜Ena.
  3. Jungkook💜Qay.
  4. V💜Ain.
  5. J-Hope💜EunJi.
Dan.. Kepada Suga dan Rap.Mon, sorry man.. >< Kepada peminat mereka berdua, janganlah sedih sangat sebab mereka punya takde. But korang boleh apa jadi makwe dorang.. Cia!! Cia!! Cia!! Okay bye!;)

A Gallent Of The &quot;Werewolf!&quot;[COMPLETED]Where stories live. Discover now