"Alamak ai.. Abislah aq.." Bisik hati Armai. "Mereka ini dari bandar Seoul berpindah ke Taman BIG HIT Town." Terang ckgu Suho. "Eh! Tu bukan taman rumah aq ke?? Aduhai.. Janganlah dorang duduk dekat² ngan rumah aq.. MAMPOSS!!" Rungut Armai pada diri sendiri. "Eh Armai, awak cakap dengan sape tu??" Soal ckgu Suho yang dari tadi melihat Armai bercakap sorang². Armai yang terkejut dengan teguran ckgu Suho itu terus diam. "Ma.. Mana ada saya cakap ckgu.. Saya cuma nyanyi lagu k-pop je..hehe~" Jawab Armai dengan gelabah. "Erm.. Erm.. Ada² ajelah awak ni.. Dahi tu knape??" Soal ckgu Suho. "Ahh??" Balas Armai yang kemudiannya memandang ke belakang dan kembali memandang ke arah ckgu Suho semula. (Korang fahamkan...-_-) "Ckgu..... Tanya saya ke??" Soal Armai kebingungan. "Eh.. Taklah.. Saya tanya dinding kat blakang tu.." Jawab ckgu Suho memerli. "Heheheh.. Terlanggar dinding ckgu.." Jawab Armai sambil berdiri. Jimin yang mendengar kata² Armai itu terus terkejut. Dia memandang Armai dengan mata yang terbeliak kerana terkejut. "Dia kata aq dinding??!" Kata Jimin pada Jin. "Hahahah.." Balas Jin ketawa kecil. "Asal ko gelak pulak? Aq geram ngan dia ni.. Dia cakap aq dinding.." Rungut Jimin. Tergelak semua pelajar dalam kelas itu bila mendengar kata² dari Armai itu termasuklah 7 orang pelajar lelaki baru itu kecuali Jimin. "Macam mana bole terlanggar??" Soal ckgu Suho lagi. "Erm..Erm.. Hah!! Cer.. Cermin mata saya hilang ckgu.. Saya kan rabun." Balas Armai tergagap-gagap. "Sejak bila pulak awak rabun ni?? Setahu saya dalam kelas ni Ain sorang je yang rabun.." Bebel ckgu Suho. "Eh.. Saya pon rabun ckgu, rabun WARNA.. Hohoho." Jawab Armai. "Haish Armai.. Rabun warna mana ada pakai cermin mata... Haih.. Dahlah, duduk, ada² ajelah awak ni.." Kata ckgu Suho panjang lebar. "Baik ckgu.. Hehe.." Balas Armai sambil menggaru kepalanya yang tdak gatal lalu duduk. "Tpi..nampak teruk bengkak kat dahi awak tu.. Nak pegi bilik rawatan tak??" Soal ckgu Suho prihatin. "Eh.. Takyah ckgu, lama² nanti baiklah ni.." Balas Armai. Tiba² Ena bersuara. "Bawak je ckgu, mengada-ngada pulak taknak pegi.." Kata Ena. "Haah ckgu.. Bawak je.." Sambung Ain pula. Armai yang geram mengambil buku teks yang berada diatas mejanya lalu menghempuk kepala Ena dan Ain. "Korang diam!" Kata Armai geram. "Aduh! Sakitlah bongok!" Kata mereka berdua serentak. "Padan muka! Sape suruh menyampuk!" Balas Armai. Memang pantang nenek moyangnya orang menyampuk cakapnya. "Dah².. Armai, lepas rehat nanti pegi ke bilik rawatan." Arah ckgu Suho. "Tapi ckgu...." Belum sempat Armai menghabiskan ayatnya, ckgu Suho sudah memotong. "Jangan bantah cakap saya!" Kata ckgu Suho sdikit tinggi suaranya. "Hmmm... Yelah.." Ngeluh Armai. "Hik! Hik! Hik!" Ain dan Ena ketawa kecil. "Korang diamlah!!" Sekali lagi Armai menghempuk kepala Ain dan Ena dengan buku teksnya. "Hish.. Koni.. Dahlah!" Rungut Ena. "Blewkkk!!" Ngeleh Armai. "Oke Jimin, awak bole duduk disebelah Armai, Jungkook pula duduk disebelah Qay, yang lain bole duduk ditempat blakang yang kosong itu yaa.." Arah ckgu Suho mengatur kedudukan mreka. "Gomawosseo ckgu!" Kata mreka serentak sambil membongkok tanda hormat. "Cheonma." Balas ckgu Suho ikhlas. Mereka pon duduk ditempat masing². Armai agak terkejut kerana Jimin akan duduk disebelahnya. "Haduihh.. Apalah nasib aq harini.." Ngomel hati Armai. Jimin pon meletakkan beg skolahnya dibawah dan kemudian dia pon duduk. "Hai, saya Qay.. Selamat berkenalan." Kata Qay. "Saya Jungkook, slamat berkenalan juga." Balas Jungkook. "Hahahah!" Ketawa mreka berdua serentak. "Hai, saya Na Eun.. Selamat berkenalan." Kata Na Eun sambil menghulurkan tangannya kepada Jimin. Dia pon membalas huluran tangan itu dan berkata "Jimin, selamat berkenalan." Katanya. "KRINNGG!" Loceng berbunyi menandakan waktu rehat. "Oke kelas, terima kasih.." Kata ckgu Suho. "Terima kasih ckgu!" Balas semua pelajar. Ckgu Suho pon berlalu pergi meninggalkan kelas 3-2 HB bersama-sama dengan pelajar² yang lain. "Saya Armai, selamat berkenalan." Kata Armai kepada Jimin. "Malaslah nak ulang²..." Balas Jimin lalu berlalu pergi meninggalkannya. "Hish, 'annoying'nya mamat nii." Ngomel Armai sambil menjeling tajam kearah Jimin. "Asal weyh??" Soal Qay dan diikuti oleh Ena dan Ain. "Tu haa!! Aq nak berkenalan dengan dia.. Ko tau tak dia jawab apa?? *Malaslah nak ulang²..* SAKIT PULAK HATI KITA NI!!" Kata Armai sdikit marah. Ahahahah!! Sabor jelah wey.." Balas Qay. Tiba², skumpulan pelajar lelaki baru itu datang kearah mreka. "Hai, selamat berkenalan.. Apa nama korang??" Soal V wakil bagi kawan²nya yang lain. "Saya Armai.." "Saya Qay.." "Saya Ain.." "Saya pulak Ena.." Jawab mreka berempat. "Ouhhh." Balas dan kawan²nya serentak. "Awak ni yang tadi tu kan.. Yang langgar Jimin tadi tu??" Soal Jin. "Haah..heheh." Balas Armai malu². "Dah elok dah dahi awak??" Kali ini disoal oleh J-Hope pula. "Sikit je.. Nanti eloklah ni lepas rawat kat bilik rawatan.." Jawab Armai. "Ouh, oke." Balas J-Hope ringkas. "Dah.. Jomlah pegi kantin, lapar ni.." Kata Suga. "Oke, jom!!" Balas rakan²nya serentak. "Eh, korang taknak pegi sekali ke??" Soal Rap Monster. "Erm.. Nanti kiteorang pergilah.." Jawab Ain. "Betul ni??" Kali ini disoal oleh V pula. "Iyee.. Betul.." Jawab mreka berempat serentak. "Oke!" Balas V ringkas. Mreka pon meninggalkan kelas itu. "Bapak!!! Ensem² siak!!" Kata Ena. "Kann??" Sambung Qay pula. "Hish korang ni.. Tu pulak dipikirkan.." Kata Ain. "Alaa..Biorlee.. Ko cemburu eh??" Kata Ena. "Hish koni.. Mana ada.. Sepok ko kang!" Jawab Ain menafikan kata² Ena itu. Ketawalah mreka kecuali Ain. "Weyh Ain, aq rasa.. Dak V tu sukakan ko lah sebab aq perasan dia asik pandang ko aje waktu dorang datang sini tadi..." Kata Qay. "Entahlah..." Balas Ain malas. "Ecehhh!!" Haruk Armai, Ena dan Qay serentak. "APA??!! Dahlah, jomlah pegi kantin, aq lapar ni.." Kata Ain menukar topik. "Eleh Ain.. Malu-malu anjing pulak ko.." Kata Qay. "Malu-malu anjing TENGKORAK KAU!! Cepatlah.. Aq lapar ni.." Rungut Ain sdikit marah kepada Qay. "Oke²..." Balas Qay. "Wei korang.. Nanti teman aq pegi bilik rawatan tau.." Pesan Armai. "Oke!" Balas Qay,Ena dan Qin serentak. Mreka pon pergi meninggalkan kelas itu dan ke kantin.
*TO BE CONTINUED**Apakah yang akan berlaku selepas ini?? Lebih banyaklah lagi babak² yang romantik dan juga gementar menanti pembaca² semua.. Jika ingin tahu, tunggulah di bab yang akan datang...;)
*Terima kasih kerana membaca bab pada kali ini dan terima kasih juga kepada yabg vote.. Vote anda amat author hargai...
#Vote tau..^_^
YOU ARE READING
A Gallent Of The "Werewolf!"[COMPLETED]
Acak*Gementar *Romantik *Arishah Maisarah a.k.a Armai><