Chen: Şimdi ise altımıza işeyene kadar gülelim. Birinci sırada Baekhyun var
Keşleri aratmıyorsun Baekhyun.
Baekhyun: Chanyeol gözlerini kapat!
SİKTİM SENİ CHEN!!!Yifan: Bunlar hep şantaj olarak kullanılan kozlar :)
Suho: Keşleri geride bırakmış Baekhyun.
Chanyeol: Ay tövbe.
Baek sakın bana yaklaşma amk.My lady: Karnıma ağrı girdi gülmekten.
Chen: Sırada Chanyeol var.
Ne çekti be şu hayvan senden aq.
Baekhyun: Ay tövbe.
Chanyeol sakın bana yaklaşma.Yifan: İşte intikam.
Tao: Sıçan mı onlar?
Sehun: Chanyeol bu tip ne aq?
İyi ki evrim geçirmişsin.Chen: Suho söz hakkı sende bebeğim.
Suho: Bu...
Bu ben değilim be!Yifan: Böyle bile yakışıklı elmalı turtam.
Suho: Krissie~
Luhan: Bu iş yatakta biter.
Sehun: Suho demek ki para her şey de işe yaramıyormuş.
My lady: Sıra kimde?
Chen:
Baekhyun: Channie fanlar bizim böyle resim çekindiğimiz nerede gördüler?Kai: O resimleri böyle mi çekindiniz?
İğrenç.Chanyeol: Evet birbirimize binerek çekindik.
Baekhyun: SENSİN BE İĞRENÇ!
SİKECEĞİM ŞİMDİ SENİ KAİ!Chen: Tamam sakin.
No problem Hyun.Sehun: Durun amk durun.
Kaisoo yine nasıl moment vermiş onu atacağım.Kai: Cidden yeter çocuklar.
Böyle yapmaya devam ederseniz aramız bozulacak.Suho: Tamam bir daha yapmayacaklar Kai.
Chen: Her şeyi boka çevirmekte üstüne yok Kai!
Sehun: Chen sakin ol.
Luhan: Chen ağzından çıkanları kulağın duymuyor galiba? Kai demek ki rahatsız oluyorsa devam etmeyeceğiz. O da bizim ailemizin bir parçası ne olursa olsun...
Baekhyun: Soo bu akşam geliyor.
Şu grupta Kaisoo felan demeyin millet.Kai: Soo hyung'un ben hala neden tatile çıktığını amlayamadım. Yoğun zamanda mı tatile çıkmayı planlamış? Kendi kafasına göre her boku yiyor! Ama bana gelince bir çocukmuşum gibi azarlıyorsunuz.
Tao: Sen hala çocuksun.
Lay: Soo bunları duysa ne kadar üzülür Kai.
Değiştiğinin farkında değilsin.
Soo her zaman senin yanındaydı. Şimdi nankörlük edip laf yapma.Chanyeol: Kai, Soo yine de bizlere haber veriyor. Tamam şu iki konserde Soo yoktu ama bizim haberimiz vardı. Senin gibi ikinci yarıya çıkıcakken habersiz sevgilisinin yanına gitmedi. Haddini aşma.
Kai: Hepiniz bana göz göre göre cephe almışsınız. Bravo size.