• Bu zaman da bölüm paylaşmak ne kadar doğru bilmiyorum ama hatam varsa affola.
Kai: Kyungsoo bugün seni Sojin ile bir kafeden çıkarken gördüm
Chen:
Vallaha mı? Ne kadar sevindim...
Yemin ederim koluma jiletle Kaisoo aşktır yazacağım :(Sehun: Şşşt... kankişim kendine zarar verme.
Luhan: Sehun sen cidden çok olmaya başladın. Zaten şu son günlerde sevişmiyoruz bile. Ne ayaksın oğlum sen? Ayağını yerden kesmeyeyim dikkatli ol.
Chen: Uyarı; Hanhun değildir.
Uyarı 2; Hanhun diye bir şey yoktur.
Uyarı 3; Hunhan shipleyin~Sehun: Ya Luluşum benim kalbim tek sana ait. Gözlerim tek seni görüyor, kalbim tek sana atıyor ve çüküm tek sana giriyor yani...
Luhan: Ben anlamam!
Gönlümü almaya çalış.Chen: Ya siz bana kalp krizi mi geçirtirmek istiyorsunuz? Hayır bu ponçirik, shipper kalbim her hareketinde feels'le doluyor ama sizin yaptığınıza bakın aq yeter -,-
Suho: Cüzdanımda ki paralarımı kim aldı?
Lay: Kesinlikle Kris almadı
Yifan: Lay senin sikeyim ben amk
Saf eşşekSuho: Kris niye aldın?
Fakir misin sen?Yifan: Elmalı turtam gecelerimizin daha ateşli geçmesi için mum aldım :)
Chen: Bu grup beni kesinlikle kalpten götürecek amk
Dayanamıyorum reel hallerinizeKai: Kyungsoo o kızı seviyor musun?
Chen: Havada Kaisoo kokusu alıyorum. Millet sizde alıyor musunuz o kokuyu?
Soo: Seviyorum.
Sevmesem onunla sevgili olmazdım.
Bunu neden sordun?Kai: Sadece... sadece sen benim kaç senelik Hyung'umsun. Senin mutlu olmanı istiyorum.
Soo: Hyung...
Doğru senin Hyung'unum.Chen: 'Senin mutlu olmanı istiyorum' ulan sen şaka mısın amk veledi? Üzdü, ağlattı bir de gelmiş 'sinin mitli ilmini istiyirim' diyorsun.
Kai: Şu Chen geri zekâlının çenesini kesin lütfen. Sinirlerimi fazla geriyor.
Chen: Kai'nin yediği dayaklar yetmemiş belli. Kaşınıyorsun Kai.
Minseok: Chen beni seviyorsan Kai'ye karşılık verme.
Chen: Emir büyük yerden...
Sana canımı verecek kadar seviyorum bebeğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"EXO chat"
Fiksi PenggemarChen 'gıybet durağı' grubunu oluşturdu. [ hayran kurgu #7 ]