Rapmonunmonsteri adlı kişiye ithafen...
Kai: Tebrikler Kyungsoo.
Chen: Gözlerim ağlamaktan şişti amk
O ilişki her ne kadar da sahte olsa bile Kyungsoo böcüğümün ben tek Kai ile olmasını istiyorum. Onlar sanki birbirini tamamlayan puzzle parçaları gibiler.Soo: Chen artık ağlama.
İlişki sahte felan değil. Sojin'e bizzat ben çıkma teklifi ettim. Son zamanlarda ilgimi çekiyordu.Chen: BUNU KAİSOO'YA YAPAMAZSIN DO KYUNGSOO!!
SEN DE KAİ GİBİ EVLENECEKSİN DEĞİL Mİ SOJİN İLE?
Sehun: Ay bana bir şeyler oluyor amk
Bugünleri de mi görecektik biz kankiş :(Soo: Sojin'le sevgili olduğum için üzülmeyin çocuklar cidden.
Chen: ABİ SOJİN KİM AMK SOJİN KİM?
Yifan: Kyungsoo cidden kıza gidip çıkma teklifi mi ettin?
Soo: Evet, onun da bana ilgisi varmış zaten. Sevimli~
Chen: GÖZLERİM KAN AĞLIYOR
KRYSTAL MUŞMULASI YETMEZMİŞ GİBİ BİR DE SOJİN ÇIKTI AMKSehun: Neyse kankiş onu da haklarız biz
Chen: Ben artık bir bok yapmayacağım. Milletten bana ne. Kaisoo tarihe gömüldü.
Depresyona gireceğim bana dokunmayın.
Sehun: Dur birlikte girelim kanka.
Luhan: Abartmayın artık ya
Kai: Sonunda Kaisoo shipperların çenesi kapanır.
Chen: Senin ağzını, yüzünü topluca sikerim Kim Jongin! Yemin ederim bir gün elimde kalacaksın sen.
Kai: Heh! Sen hâlâ Kaisoo gerçek diye ortalıkta gezmeye devam et. Zaten senin çenen bir türlü kapanmaz Chen. Kaisoo diye bir şey kalmadı bak Soo'nun da artık bir sevgilisi var. Halinize acıyorum sadece. Kyungsoo'da evlendiğinde hâlâ shiplemeye devam edecek misin merak ediyorum.
Chen: Kaisoo shiplemem seni geriyor galiba bok suratlı? Sen bir karına sahip çık pezevenk. Milletle barlarda görüntüleniyor. Ne yoksa Krystal'ı iyi tatmin edemiyorsun da karın orda burda adamlarla sürtüyor?
Kai: Krystal'ı çok iyi tatmin ettiğimden emin olabilirsin Chen. Krystal özgür bir kadın ve orda burda sürttüğü adamlar kuzenleri asalak. Karım hakkında ileri geri konuşmayı kes.
Chen: Evet, evet zaten benim kuzenlerim de beni elleyip duruyordu. Amber'la desek fazla yakınlar zaten. Emin misin karının biseksüel olmadığından Kai?
Kai: O senin gibi iğrenç bir biseksüel değil. Nedense bana doyumsuz geliyorsun. Her iki cinsle yattığına göre sanırım. Minseok Hyung'un deliği sana yetmiyor mu Chen?
Chen: Çeneni kapatacak mısın? Yoksa ben çok iyi kapatmasını bilirim Kai. Biseksüel olmanın doyumsuzlukla ne alakası var? Yemin ederim seni Lgbt örgütünün içine atarım Kai.
Kai: Daha fazla senin seviyene inemem.
Chen: Sen kim oluyorsun da benim seviyeme inemiyorsun? Benim seviyeme hiç kimse inemez amına koduğum.
Yifan: Artık susacak mısınız?
Suho: Chen fazla oluyorsun artık.
Chen: YA SEN BİR SUS BE!
KİMİ TUTTUĞUN BİLE BELLİ DEĞİL BURDA. BİR DE FAZLA OLUYORSUN DİYORSUN!Yifan: Chen niye hem yazıp hem de bağırıyorsun amk?
Chen: Çünkü sinirliyim!
Çünkü Kai'yi çok pis dövesim var!Sehun: Kankiş sana masaj yapayım mı? İster misin?
Luhan: Sehun otur oturduğun yerde. Minseok yapar ona masaj.
Minseok: Chen odaya gel sevgilim~
Chen: Şu an seninle cilveleşemem Minseok. Sinirlerim alt üst oldu. Kimse yanıma gelmesin.
Soo: Chen özür dilerim.
Chen: Yapıp yapıp özür dilemeyin ya cidden. Hiç samimi gelmiyorsunuz.
Neyse umarım Sojin ile mutlu olursun Kyungsoo.Ama KAİSOO HÂLÂ REEL!
Yifan: Bu çocukta hâlâ umudunu yetirmeyen shipperlık var.•
Abi bu texting nereye gidiyor hiç bilmiyorum ya :( işin içinden çıkamayacak gibiyim valla
Giderek bokuma benzemeye başladı zaten T.T
Bu arada ice crem adında Hunhan one shot yazdım. Merak etmeyin Sehun ve Luhan çok iyi yalaşıyorlar orda. Bakarsınız umarım *-*
BU BÖLÜM SİZİ 1 AY İDARE EDER NİHAHA