Chanyeol öfkeyle soluyarak koltukta Krystal ile mesajlaşan grup arkadaşının yakasını kabaca kavradı. Kai yakalarından kavranmasıyla telefonu elinden düşürdü ve şaşkınlıkla sinirden yüzü kıpkırmızı olmuş Chanyeol'a baktı.
"Ne oluyor Chanyeol?"
"BİZİ SEN MENAJERE ŞİKÂYET ETTİN OROSPU ÇOCUĞU BUNU ÖĞRENMEYECEĞİMİ Mİ SANIYORDUN HA!?" Chanyeol bağırarak konuştuğunda herkes odaya doluşmuştu.
"BUNU NASIL YAPARSIN SEN?" Chanyeol, Kai'nin suratına yumruğu geçirdiğinde Luhan korkuyla Sehun'un koluna asıldı.
Kai patlayan dudağına elini götürüp sırıttı.
"Sizi şikâyet etmek eğlenceliydi."
Chanyeol bir kez daha yumruk atacakken elini tutan Yifan sayesinde kendini durdurmak zorunda kaldı. Baekhyun ağlayarak ve tiksinircesine bunca zaman her şeyini paylaşmış, sevmiş grup arkadaşı Kai'ye baktı.
"Hepiniz sakin olun." Yifan kaşlarını çatarak konuştu.
"Suho, Kai ile ilgilen. Menajer gelirse boku yeriz."
"Çoktan geldim bile." Menajer sinirli bir şekilde odaya geldiğinde Yifan eliyle yüzünü sıvazladı.
"Chanyeol, Baekhyun ve Kai başkanın odasına sizi çağırıyor."
Chen önünden geçmekte olan Kai'nin saçlarını kavrayıp o da bir yumruk geçirdi. Kai acıyla inleyerek acıyan yerine eliyle dokundu. Dudağı ve kaşı patlamıştı. Kai kenarda olayları korkarak izleyen Kyungsoo'yu görmesiyle "Sen bittin aptal." diye dudaklarını oynattı.
Baekhyun ağlayarak Chanyeol'a sarıldı.
• Olaylar olaylar ehuehehuehu
Hadi Kai'yi dövelim~Diğer bölüm texting olacak ama ondan sonra bölüm yine böyle olacak. Eğer böyle istemezseniz yazmam sadece kibarca söylemeniz yeterli.