Kai: Kyungsoo'yu nasıl becerdim ama...
Yurt adeta bizim inlemelerimizle coştu
Yifan: Yurt değilde bizzat Sehun ve Chen'i deli gibi coşturdunuz
Soo: Kai neden özelimizi gruba yazıyorsun?
Chen: Bu mu özel amk?
Kai buraya yazmasa zaten biz sizin düzüştüğünüzü biliyoruz. Bu arada fena inliyorsun Kyungsoo-ah~Kai: Sevgilimime mi yürüyorsun sen!
Chen: Yo ben kendimle yürüşüyorum...
Ulan yatıp kalk Sehun ve bana dua et Kai boku.Sehun: Haklı.
Kyungsoo'ya azdırıcı vermeseydik onu nah becerirdin.Chen: SEHUN SENİN OLMAYAN BEYNİNE SOKUYUM AMK! SİKECEK BİZİ KYUNGSOO!
Minseok: Sizden her bok beklenir.
O kadarda şaşırmadık.Chen: Sensi bir sus orospu çocuğu.
Minseok: Sen..
Bana nasıl orospu çocuğu dersin şerefsiz?Chen: Senin, bana dediğin gibi derim canım
Soo: Chen ve Sehun sizi sikeceğim biliyorsunuz değil mi?Sehun: Ya şey kalsın Hyung'um~
Beni Luhan siksinChen: Hanhun değil demekten bıktım Sehun. Neyse bu arada Hunhan reel millet. Kim ne derse dersin. Reel demeyenler ise onların gözlerindeki birbirine parlayan aşkı görmeyecek kadar kör.
Baekhyun: Chen çok damardan giriyorsun
Bu arada Chanyeol'a dün üç posta verdim.Luhan: Evet, duyduk.
Sizin yüzünüzden Sehun azdı amk
Baktım bana kedi gibi sürtünüyor...Sehun: Evet iki postada Luhan'dan aldım.
Chen: Heh bana kimse vermedi..
Vermeyen utansın.Minseok: Benden kimse almadı...
Almayan utansın.Tao: Candy'de bana verdi.
Lay: ??
Candy kim lan?Suho: İti var ya Lay o
Lay: O nasıl verdi sana?
Kafamda deli sorular...Tao: Ya öf Lay..
Sana laf anlatmak ölüm gibi amkChen:
Bakın bakın şunlara bakın amk
Birde 'Hinhin riil diğil' diyip ağzını eğenler var.Luhan: Ah, bunu hatırladım.
Burada Sehun'la sevgili bile değildi.Sehun: Bundan bir yıl sonra çıkmaya başladık.
Tao: Bende bir ay diye bekliyordum amk bir yılmış.
Chen: Hunhan cepesinden bana feels akımı geliyor millet. Bu ikili şapur şupur birbirini yemeye başladı.
Minseok: Sevgili olsaydık bizde birbirimizi yerdik!
Chen: Bana orospu çocuğu diyip ayrılan birisini umursamıyorum. Seninle ilgilenen biri bul işte bu kadar basit.
Minseok: Ama ya ben seni istiyorsam...
Chen: Seninle tekrar sevgili olacak kadar gurursuz biri değilim. Ve benimle gerektiği yerlerde muhattap olursan sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"EXO chat"
Fiksi PenggemarChen 'gıybet durağı' grubunu oluşturdu. [ hayran kurgu #7 ]