♪He says, "Oh, baby girl, you know we're gonna be legends
I'm the king and you're the queen and we will stumble through heaven
If there's a light at the end, it's just the sun in your eyes
I know you wanna go to heaven but you're human tonight"
And I've been sitting at the bottom of a swimming pool
For a while now, drowning my thoughts out with sounds♪♪Halsey - Young God ♪
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Elena aste este o idee teribila! Maraie Alec cand verisoara sa se aseaza pe podeaua rece asteptand ca vampirul Original sa se trezeasca.
- Mai incet Alec, te vor auzi! Sopteste nervoasa verisoara lui Elena.
Alec deschide gura pentru a o certa pe verisoara sa insa barbatul brunet inspira adanc zgomotos, incepe sa se zbata pe podea, zgomotele oaselor lui rupandu-se auzindu-se fara incetare, Elena alearga spre el , se aseaza in dreapta lui cu pumnalul inca in mana.
- Elijah. Ah, Elijah. Sopteste ea speriata. Babatul isi indreapta privirea spre ea. Alec ii apuca mana , o trage spre el, isi pregateste sagetile fiind pregatit sa o apere pe dublura bruneta.
- Katerina! Raspunde Originalul cu un accent bulgar perfect. Alec isi aminteste brusc ca Elena este o dublura ceea ce inseamna ca aceasta persoana Katerina este dublura vampir.
- Elijah. Sunt eu Elena! Shhh. Incearca bruneta sa il convinga. Alec se apleaca in stanga lui incercand sa il ajute pe barbat.
- Oh, Dumnezeule. Sopteste Eijah uitandu-se la fata Elenei, mii de momente ii trec prin fata ochilor, amintiri vechii, precum momentul in care a cunoscut-o pe Katerina. Elijah isi lasa capul pe spate obosit.
Brusc corpul sau se intoarce spre Alec. Vanatorul de umbre respira speriat, inima sa bate tot mai puternic. Figura lui Elijah se ridica in picioare.
- Nu pot, nu pot respira! Sopteste greu Elijah, Alec ii apuca bratul sprijinind corpul vampirului de al lui.
- Ce se intampla cu mine? Intreaba el obosit.
- Esti bine? Intreaba Alec cand brunetul , in graba sa spre usa se loveste de perete.
- Nu pot fi, nu pot fi in casa asta.
- Nu ai fost invitat. Realizeaza Alec ajutand Originalul sa ramana in picioare.
- Trebuie sa ies de aici. Elijah se grabeste spre usa lovindu-se in continuare de peretii conacului Salvatore.
Alec ii apuca mana Elenei apoi fuge spre usa din fata , se uita in jur cu atentie , niciunun Salvatore nu a auzit nimic inca. In fata usii Elijah respira usurat. Alec se opreste inainte de a iesi afara. Elena este ascunsa in bratele verisorului ei. Originalul incearca sa intre in conac fiind oprit de o bariera invizibila.
CITEȘTI
Mine ☁ Klaus Mikaelson
Fanfic❝O iubire care nu e eternă nu e nimic. Iubirea este totul sau nu este nimic.❞ ❝Am murit în fiecare zi aşteptându-te. Dragă, nu-ţi fie teamă, te-am iubit vreme de o mie de ani şi am să te iubesc încă o mie de ani.❞ ...