Hey there Little Red Riding Hood
You sure are looking good
You're everything a big bad wolf could want
Listen to me
Little Red Riding Hood
I don't think little big girls should
Go walking in these spooky old woods aloneAmanda Seyfried- Little Red Riding Hood
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alec loveste nervos o piatra, maraie obosit apoi continua sa urce muntele. Se impiedica de o creanga , Klaus il prinde de brat si il trage spre el, apuca trupul adolescentului apoi il arunca pe umarul sau precum un sac de cartofi.
- Klaus, lasa-ma jos! Adolescentul loveste cu pumnul spatele vampirului blond.
-Esti bine? Ray devine prea greu? Klaus il ignora pe adolescent , isi intoarce capul spre Stefan cu un ranjet amuzat.
- Sunt bine. Stefan se uita enervat la copacul din fata lui.
- Stii , Stefan , mergem de ceva timp. Daca ai nevoie de niste apa, sau de putina odihna. Klaus rade zgomotos cand aude repica vanatorului care continua jocul hibridului.
- Stii, am inteles ca suntem... blocati impreuna. Incepe Stefan propozitia.
- Dar daca am putea sari peste palavrageala, ar fi minunat. Termina Alec propozitia, apoi tipa incet cand Klaus il cupeste de fund. Hibridul ranjeste apoi continua sa mearga.
-------------------------------
Klaus il aseaza pe Alec cu picioarele pe podea, adolescentul se intoarce cu spatele la el , in fata lui se afla un grup de oamenti, o haita, haita lui Ray.
-Ray! Dumnezeule! Ce se intampla?Cine sunteti voi?O fata bruneta alearga spre Stefan, un barbat blond se apropie de ea, ii pune mana pe umar apoi se uita spre Alec.
- Intrebarea care conteaza este, cine sunt eu. Numele meu este Klaus. Klaus apuca talia adolescentului brunet apoi il trage dupa el, maraie la barbatii care se uita la perechea lui, lupul sau strigand in capul sau sa isi marcheze perechea.
- Tu esti hibridul. Fata se ridica usor in picioare.
- Ati auzit de mine. Fantastic. Klaus ranjeste apoi isi intoarce capul spre Alec, il saruta dulce pe frunte apoi se uita la haita din fata lui.
-------------------------------
-E fascinant, de fapt.....Un varcolac care nu se supune lunii, un vampir care nu arde la lumina soarelui. Un adevarat hibrid. Klaus sta pe butucul gros de lemn,in poala lui Alec se zbate sa cobore, Klaus il strange la pieptul lui cand bruneta se uita la el.
CITEȘTI
Mine ☁ Klaus Mikaelson
Fanfic❝O iubire care nu e eternă nu e nimic. Iubirea este totul sau nu este nimic.❞ ❝Am murit în fiecare zi aşteptându-te. Dragă, nu-ţi fie teamă, te-am iubit vreme de o mie de ani şi am să te iubesc încă o mie de ani.❞ ...