Zrada

81 9 1
                                    

Všichni na Kairu zírali a obcházeli jí . Kaira se snažila si jich nevšímat jako Elis ale nešlo to .Šla si také lehnout na své místo ale všichni se na ní začali dívat výhružným pohledem „nepoznali mě"pomyslela si.Něco jí v hlavě začalo našeptávat „proměn se , proměn se" Kaira jako by to v tu chvíli uměla už odjakživa s vlka se rázem proměnila v člověka . Všichni hleděli z vykuleními oči na Kairu . Kaira jen vážně stála a čekAla než někdo promluví ale do řeči se pustila Elis.

Lehla jsem si a odpočívala. Kaira za chvíli přišla taky a ulehla opodál, načež ji všichni začali očichávat a posléze na ni výhružně hledět. Po nějakém tom uběhlém čase, což byly tak dvě minuty, se z vlčice vedle mě stala opět dívka. Všichni mlčeli a zírali na ni. Tse.Kaira se chystala něco říct, ale já ji předběhla. ,,Pro ty, kteři to nepobrali, toto je Kaira. Dokáže se měnit na vlka. Tento dar jí poskytl duch živlů. " frkla jsem a pomalu se zvedla.Pohodila jsem hlavou a odešla ven si lehnout do trávy.

Kaira si jich už nevšímala a sté proměny na vlkodlaka bylo její tělo dost unavené proměnila se zpátky na vlka a šla spát.Elis ležela v trávě opodál a Alfu všechen ten rozruch začínal štvát začalo mu cukat oko a taky ježit srst ale Kaira a Elis si ho vůbec nevšímaly . Toho ještě víc naštvalo.) (Alfa) „Sakra co se tu děje ?! Vysvětlí mi to tu konečně někdo a né tak odbytně!"


Zle jsem zavrčela a otočila se na Alfu. Stáhla jsem uši dozadu a srst se mi naježila. Odfrkla jsem a pohodila hlavou, načež jsem kulhavě odešla k jezyírku se napít a tím tak uhasit žízeň. Taky jsem si potřebovala vyčistit hlavu a noha mě hlavně bolela.

„Tak to zůstalo na mě" pomyslela si Kaira.Měla málo sil na to aby to Alfovi celé vysvětlovala ale Alfa se k ní blížil s výhružným pohledem tenhle pohled dobře znala a nebylo to nic dobrého šlo jí o kejhák protože nastává trest!Elis zahlédla Alfu ten pohled jí vyděsil věděla co to znamená a jestli nezasáhne dopadne to špatně!!

K jezírku jsem se nakonec nedostala a ohlédla se za Kairou. Harry (Alfa) si to k ní mířil se zlým pohledem. Zavrčela jsem a skočila před něj s naježenou srstí. Vykvíkla jsem, páč jsem blbě došlápla na zraněnou nohu. Přes obličej se mi mihla bolavá grimasa, ale jen na okamžik. Pak jsem výhružně hleděla na svou Alfu. Ostatní vlci ustotpili a jen on se ptále mračil.

(Kaira) Nevím co se stalo ale přestala jsem se ovládat hromadil se ve mě vztek začala se mi ježit srst a výhružně sem se postavila. Ted sem byla větší než Alfa snažila sem se ovládat ale nějak to nešlo .Uvědomila sem si že jestli se neovládnu vyzvala bych tím Alfu na souboj . Elis si všimla co jse se mnou děje a starostlivě ale i prosebně se na mě podívala.Alfůf naštvaný pohled mě ale nutil se bránit něco ve mně jako by mě ovládalo a já se s tím budu muset naučit žít a taky to ovládat ale co ted ?

Kaira se začala chovat divně a i přes můj prosebný pohled na něj dále vrčela. Začala jsem být naštvaná a když i po těch pár minutách nepřestala, vyjela jsem po ní. Odskočila a tlapou mě zasáhla do čumáku. Nevím zda úmyslně, ale z tlamy se mi spustila krev.Otřepala jsem se a postavila se, avšak hlavu jsem držela u země. Bolelo to a noha taktéž. Mírně jsem cenila zuby a když jsem zaslechla vrčení Alfy, vyjela jsem i po něm. Co to se mnou je?!

Dokonce i Elis zdivočela a ona Alfu neporazí ! Kaira si vyčítala že vyjela na Elis nesmí se nechat ovládat. Ty slova uposlechla a začala se ovládat .Přestala se ježit a ted hleděla na Alfu usmířivým pohledem ale Elis začínala divočit . To nemohla Kaira dovolit ve chvíli kdy se Elis chystala vyjet po Alfovi Kaira po ní skočila a obezřetně jí povalila na zem. Ted na ní ležela a Elis neměla žádnou šanci se vykroutit . Byla trochu vylekaná nečekala něco takového ale po chvíli vzpíraní se uklidnila a začala se ovládat.

Začala jsem kňučet a nějak jsem ze sebe Kairu shodila. Plaše jsem se rozhlídla a stáhla ocas mezi nohy. Jsem Beta. Takhle se chovat nemám. Smutně jsem koukla na Alfu a belhavým během jsem utekla někam pryč. Nechci, aby za mnou někdo šel. Lehla jsem si do trávy a vdechla ten čerství vzduch. Krev z tlamy mi stále tekla a nohu jsem líně povalovala u těla. Jak můžu být Beta? Vyjet na Alfu to není můj styl. ,,Grh.." zavrčela jsem a převalila se na záda. Sledovala jsem oblohu a zanedlouho začalo prudce pršet a hromy se ozývaly ze ušech stran. Mám jistotu, že Kaira nepřijde, tohohle počasí se bojí. ,,Podívejme se. Zraněná Beta.." zaslechla jsem Egarův zlý hlas a vycenila zuby. Už bylo na útok ale pozdě. Svými čelistmi se mi zakousl do břicha a já se neměla jak bránit. Žalostně a bolestně jsem zavyla.

Kaira vnímala jestě víc než ostatní vlci a slyšela z dálky Elisyno zavití . Rychle se rozběhla věděla že je Elis v nebezpečí a Alfa poznal že není něco v pořádku a běžel za ní ?!Z dálky sem slyšela jak mezi sebou bojují ale ten druhý hlas sem nemohla rozeznat když jsme se blížily bliž a blíž začalo mi to připomínat hlas Edgara ale až takový Hajzl to snad není zaptela sem se sama sebe.

Vzpamatovala jsem se a nakopla ho do boku. Zaskuhral a odskočil. Toho jsem využila a zvedla se. Zaútočila jsem a šla mu rovnou po krku. Jenže se mému výpadu stihl vyhnout. Byla jsem značně zpomalená, kvůli mé zraněné noze a břichu. Začala jsem si uvědmovat, že jestli přijdu o více krve, zkolí mě a pak.. co vlastně bude pak? Nad tím jsem nikdy nepřemýšlela. Chvílí jsem nedávala pozor a to se mi vymstilo. Dostala jsem kopanec do čumáku a následnu ránu do krku. Zuřivě jsem zavrčela a jedním chvatem ho převrátila na záda, čapla ho za ucho a prudce trhla. Odtrhla jsem mu celý boltec a on se mi zakousl do čumáku. Trhala jsem hlavou do stran a tím jsem mu akorát nahrávala. Na nose se mi tvořily tržné rány. Tlapkou dostal pořádnu bombu a já odskočila. Házela jsem hlavou do stran a skolila ho na zem. V tu chvíli poznal prohru a začal kňučet. Odfrkla jsem a slezla z něj. Otočila jsem se zády. Zaslechla jsem zavrčení a pak jsem očekávala smrtící ránu. Avšak dostavilo se jen další, mnohem dominantnější a hrubší zavrčení a poraženecké knučení. Ucítila jsem dotek na zadní části svého hřbetu a otočila se. Ulevilo se mi, když se mi naskytl pohled na Alfu. Přešel ke mně zepředu a čumákem se mi otřel o tvář. Zavrtěla jsem ocasem a slabě mu olízla nos. Pak jsem se otočila na Kairu. Stála Edgarovi na hlavě. Byl to legrační pohled. Náhle se mi podlomila kolena a se zhroutila do trávy k nohoum Harryho (Alfy).

Elis se zhroutila na zem a omdlela ! Alfa jí vylekaně začal křísit ale tohohle momentu využil Edgar vyvlekl se z Kajřininého sevření a začal utíkat !! Než se stihla Kaira vzpamatovat Edgar byl už daleko na kopci kde se zastavil a vážným hlasem vyštěkl"Já se jednou vrátím!!! „ Kaira dobře věděla co tím myslel a neměla s toho dobrý pocit . Věděla že tohle nebyla řeč jen na zastrašení ale výhružné varování a že to myslel vážně!!!

Já vím že je tahle kapitola trochu delší a proto přidám další až tehle bude mít 5 přečtení :)))


Strážkyně vlčích elementů             Místo spojeníKde žijí příběhy. Začni objevovat