Neprávem obviněná

105 10 1
                                    

Kaira se protáhla a zívla si.Proč mě budíš Beto(Elis).No jestli sis náhodou nevšimla už je ráno.Kaira jí ignorovala . Vstala a protáhla se.Jako jediná Spala na tak hrubé vrstvě kůže .Byla méně odolná než ostatní a neměla srst a tak na sobě nosila kůži. Najednou přiběhl Edgar celý rozrušený a začal štěkat. Někdo nám ukradl jídlo co nám zbylo ze včerejška všichni se shromáždily kolem kostí.Alfa si prohlížel kosti a zbytky které by normální vlk snědl. Kairo!!!To tys snědla to jídlo vše tomu nasvědčuje. Kairu to zaskočilo všimla si Edgarova výrazu byl záludní skoro se jí smějící v tu chvíli věděla co udělal a Alfa jí vyžene ze smečky a ona nepřežije.Za takový čin tě budu nucen vyhodit ze smečky než si uvědomíš jak je těžké najít jídlo nebo nenajdeš důkaz že sto neudělala. Ale ale ona!! Mlč Beto!! Vyštěkl Alfa na Elis.Kairo odejdi a můžeš si sebou vzít i svůj pelech.Beta najednou vyštěkla tím pádem já jdu sní a nevrátím se do té doby než nenajdeme důkaz že to neudělala.Alfu to zaskočilo a hleděl prosebnými oči na Elis . Elis věděla co to znamená at tu zůstane ale tentokrát se Alfu poslechnout nehodlala i když ho beznadějně milovala tohle prostě Kaira neudělala.Když odcházeli Kaira si vzdychla. Beta věděla co to znamená. Neboj se my najdeme důkaz žes to neudělala a vrátíme se tu řekla jí uklidňujícím hlasem.

Strážkyně vlčích elementů             Místo spojeníKde žijí příběhy. Začni objevovat