Kaira si oddychla když viděla že Elis je v pořádku ale byla trochu v šoku když viděla si hrát Elis jako mále štěně a to není její styl chování. U toho přemýšlení Kaira usla . Elis ležela o podál a tulila se k Harrymu ale Kaira už byla hodně hluboko ve snu zdálo se jí o dnešním chaosu o její proměně a vše postupně vstřebávala ,ale ze snu jí vzbudil znepokojiví pach jako by jí nutil aby za ním šla a vypadalo to že Elis to cítí stejně .
Zbytek smečky v klidu spal ,ani si toho pachu nevšimli pomyslela si Kaira!Po chvíli bláznovství se mi podařilo se uklidnit a opět poklidně ulehnout po jeho boku. Přitulila jsem se k boku vlka po mé pravici a klidně zavřela oči. Po chvíli jsem upadla do říše snů a asi tak po dvou hodinách mě vzbudil nějaký zvláštní pach. Otevřela jsem své oči a podívala se na Kairu. Už byla noc a ona byla vzhůru. Chtěla jsem tam jít, ale vzbudila bych Alfu a ke všemu se ani nedokážu pořádně hnout. Proto jsem hlavu položil přes jeho záda a zastříhala ušima. Ten pach se mi nelíbil!
Ten pach byl nesnesitelný nutil celé tělo jít za ním ale Kaira se uměla ovládat a doufala že Elis také.Pach začínal sílit ani Kaira už se nestíhala ovládat a Elis ta už si to vykračovala přímo za záhadným pachem . Kairu jako by něco ovládlo a šla také za pachem ,najednou jako by své tělo neovládala jen přihlížela jak jí někam nese.Vycházeli ven s tábora kopcem dolu. Elis si to mířila přímo do skal a Kaira také. Ve skalách šli pěšinkou kterou tu Kaira nikdy předtím neviděla . Elis zmizela někde za útesem a Kaira začínala mít strach ale k jejímu překvapení neodbočila za útes ale mířila si to přímo k jezeru . Elis už nebyla na dohled a Kaira byla skoro u jezera celím jejím tělem projížděl strach .Ale její tělo se u jezera nezastavilo ale šlo dál do vody to se Kaiře přestávalo líbit začínala se vzpouzet ale bylo to silnější než ona vedlo jít to víc a víc do hluboké vody jezera .Když už měla vodu až u krku začínala se smiřovat s tím že umře celý její život jí projel hlavo a její čumák se začal ponořovat do vody. Zhluboka se nadechla . Její tělo šlo dál a dál do hlubin jezera a Kaiře začínal docházet vzduch ale najednou jejím tělem projela obrovská bolest a ona omdlela .
Ač mne celé tělo bolelo, něco mne donutilo se zvednout a nechat se vést svým nosem. Zaregistrovala jsem, jak za mnou míří i Kaira, ale moje nohy z ničeho nic přidaly na rychlosti chůze. Za nedlouho jsem se jí ztratila z dohledu a dostala se za nějaký útes ve skálách. Všechno, jakoby mi řeklo, ať stojím a já se nemohla hnout z místa. Pach sílil a po pár okamžicích se mi povedlo nad svým tělem získat kontrolu.Šla jsem dál za tou zvláštní vůní a ta mě dovedla až ke kraji skály. Odtamtud byl úžasný výhled.Před mýma očima se rozprostíralo údolí a za lesem se rozprostíraly vysoké hory.Ale, byla zde i mýtina a na ní jsem spatřila lidské obydlí. Co tu ti dvojnožci dělají? Dlouho na našem území nebyli.Z hrdla se mi vydralo hluboké zavrčení a za svými zády zaslechla kroky. Zdvihla jsem uši a vyjukaně se prudkým pohybem otočila. Podklouzla mi noha a já se rozplácla na zem a zadkem jsem sjela dolu ze skály. Předníma tlapami jsem se pokusila zachytit, ale nebylo čeho.Už jsem se smířila s drtivým pádem a pevně sevřela víčka k sobě, ale náhle jsem ucítila, jak mě silné čelisti uchopili za lopatku. Projela mnou celkem ústojná bolest a během chvilky jsem se nacházela celým tělem na pevné zemi. Pohlédla jsem vzhůru a střetla se s pohledem vlčích očí. Ugh.. bude mě sledovat teď všude? ,,Vylekala jsi mě.." sklopila jsem uši a koukla jinam. Tvářil se dosti vážně. ,,Co tady děláš? Máš ležet." zavrčel můj Alfa a zároveň můj partner. ,,No..." pomalu jsem se zvedla a otřepala jsem se. Bolest v celém mém těle trošku ustoupila.Neodpovídala jsem, tak přistoupil blíž a výhružně zavrčel. Stáhla jsem ocas mezi nohy a lehla si na záda. Tohle dělám furt, když na mě z neznámého důvodu zavrčí. Vyjadřuji mu tím, že já jsem tu ta podřízená, že není nutno na mě hned vrčet.Zklidnil se a posadil se. ,,No?" dodal a já na něj koukala.,,Cítila jsem zvláštní pach. Ty ho necítíš?" zeptala jsem se ho. ,,Ne?" zastříhal ušima. Začenichala jsem. Pak mi něco došlo.. ,,Kde je Kaira?!" vyštěkla jsem a vyskočila na nohy. začala jsem jančit. Nemohla jsem zachytit její pach a tak jsem se dala do smutného kňučení. To očividně něco přilákalo, protože Harry zle zavrčel a z křoví vystoupil dvojnožec. Nevypadal zle, ale i tak se Alfa zle naježil a schoval mě za svá záda.
Kaira: Byla jsem v podivném snu slyšela jsem hlasy, před něčím varovaly před nějakým příchodem . Viděla jsem záblesky postav vlků v útočném postavení . Celý ten sen byl jedno velké varování ale před kým ?Probudila jsem se u jezera nebyla jsem mokrá ani mrtvá zase jsem bylo v naprostém pořádku . Rychle jsem se vysápala na nohy a chystala se jít hledat Elis a vše jí to řitst ale ona mě předběhla!
Alfa na mě vyštěkl, než se vrhl na člověka a to pro mě byl signál se dát na útěk. Nechtěla jsem ho tak nechávat. Stála jsem jako strnulá, ale když do mě drkl,, vzpamatovala jsem se a rychle běžel pryč. Slyšela jsem jen zlé vrčení a doufala, že bude v pořádku. Žádné výstřely se neozývaly a během chvíle mě doběhl. To už jsem stála u nějakého jezera a zírala na Kairu. ,,Kde jsi sakra byla?!" vyštěkla jsem vystrašeně a sykla. Zvedla jsem jednu nohu, aby jsem jí trochu uvolnila a pak si sedla. Alfa stál kus za mými zády a vyčítavě na Kairu hleděl.
Byla jsem pořád ještě mimo s toho co jse stalo a jen jsem na Elis vyděšeně hleděla.Nemohlajsem ze sebe vydat ani hlásku připadala jsem si jak bych byla přímo uprostředchaosu začínala jsem se hroutit až jsem omdlela!!
Kaira opět omdlela a já odfrkla. Ohlédla jsem se na Alfu a začínala si ji vyhazovat na záda. Avšak se mi podlomily nohy a já se rozmázla. ,,Nngh..." zamručela jsem a Ed (alfa, nově) ke mně přišel. Ležela jsem u Kairi a čekala, než se vzbudí. On si lehl za mě.
ČTEŠ
Strážkyně vlčích elementů Místo spojení
Hombres LoboJsem kaira a už od 4 let je mím domovem divočina . můj život není jako od ostatních lidí ani si jako člověk nepřipadám spíš se za to co jsem stidím . Žiju ze svou smečkou která se mě snaží vychot tak abych věděla co jsme že se jako vlk ůplně chovat...